Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Zoals meerdere mensen wel is doen was ik van plan geld te pinnen.
Dus deze avond was het zover ik reed naar de Rabobank.
Daar aangekomen zie ik dat de Patsers uit de omgeving met hun impreza , calibra, Golf en nog meer er staan. (zoals elke avond).
Ik stap uit me lieve Bxje om geld te pinnen. (ik hoor ze al langzaam lachen om mijn auto ).
Had me muziek aan laten staan omdat het via me mp3 speler gaat. (mp3 in auto kost geld, vind ik zonde deze radio doet goed en heb nu ook mp3 via een snoertje.) Omdat ik altijd instellingen moet veranderen in mijn mp3 heb ik hem aan laten staan. (anders kraakt het).
Ze moesten des te meer nog meer lachen om de muziek en hoe het klonk.
Ik stond te pinnne opeens ging de beuk muziek bij 1 aan. Des te meer ze moesten lachen.
Uiteindelijk reed ik weg en keken ze me nog lang lachend na…
Ik dacht nog bij mezelf: 1 day i will hunt you down with my Bx16V and get your ass. (maar die dag kan nog lang duren )
Of hey zullen we een drempel race doen
nu de vraag in kwestie: worden meer mensen wel is uitgelachen vanwege hun auto omdat ze hem gewoon mooier vinden dan zoon golf oid. nu maakt het niet uit of het om een 1400 of een 1900Gti of een TZD gaat maar gewoon.
Groetjes Daan
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ach, zo vaak wordt er geschamperd over mijn Eend. Niet altijd even leuk, maar nog liever mijn Eend (met krom chassis) dan zo’n kutgof.
Schijt aan originaliteit.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
jah daar ben ik het wel mee eens.
Maar eigenlijk zou ik het liefst willen zeggen: denk je dat die van jou sneller is?
(maar ik heb maar een 1400 )
gewoon meelachen, doe ik ook
Ik lach uiteindelijk toch het hardst, vooral met een eend.
Wat zij per jaar aan belasting en verzekering dokken kan ik wel een “paar” jaar rijden, all in (benz. verz. wegb.)
Mijn ouders vonden dat ik maar een rare auto had gekocht. (Zij hebben een Daewoo Espero)
Tot ik mijn vader de vlakke laadvloer liet zien, met de neer geklapte achterbank. (hebben zij niet, mijn vader gaat vaak naar de Gamma e.d. baalt dan van zijn lullige skiluikje)
Tot ik mijn moeder liet zien hoe zuinig mijn auto is, (Daewoo zuipt) Tot ze de kracht van vier hydraulisch bekrachtigde schijfremmen merkten (Daewoo is een grote auto, heeft trommels achter)
Ik reed samen met mijn vader over het begin van de A28 vanaf Groningen (hobbel hobbel) Hij deed
(Deawoo deint als een ouwe amerikaan met rotte schokbrekers).
Nog een leuk detail, mijn BX is de enige auto waarin mijn zus niet wagenziek wordt!
O ja, qua muziek, goede autoradio, en een paar grote Caliber boxen in de hoedeplank. Blaast lekker…
- BX Sport MK2
- AX GT chic
boxen heb ik wel goed achter en voor pioneer.
mischien dat me tweakers niet zo goed meer zijn maar het kraak al snel
Re: Uitgelachen vanwege me auto…..
McDean schreef:Zoals meerdere mensen wel is doen was ik van plan geld te pinnen.
Dus deze avond was het zover ik reed naar de Rabobank.Daar aangekomen zie ik dat de Patsers uit de omgeving met hun impreza , calibra, Golf en nog meer er staan. (zoals elke avond).
Ik stap uit me lieve Bxje om geld te pinnen. (ik hoor ze al langzaam lachen om mijn auto ).
Had me muziek aan laten staan omdat het via me mp3 speler gaat. (mp3 in auto kost geld, vind ik zonde deze radio doet goed en heb nu ook mp3 via een snoertje.) Omdat ik altijd instellingen moet veranderen in mijn mp3 heb ik hem aan laten staan. (anders kraakt het).
Ze moesten des te meer nog meer lachen om de muziek en hoe het klonk.
Ik stond te pinnne opeens ging de beuk muziek bij 1 aan. Des te meer ze moesten lachen.
Uiteindelijk reed ik weg en keken ze me nog lang lachend na…
Ik dacht nog bij mezelf: 1 day i will hunt you down with my Bx16V and get your ass. (maar die dag kan nog lang duren )
Of hey zullen we een drempel race doen
nu de vraag in kwestie: worden meer mensen wel is uitgelachen vanwege hun auto omdat ze hem gewoon mooier vinden dan zoon golf oid. nu maakt het niet uit of het om een 1400 of een 1900Gti of een TZD gaat maar gewoon.
Groetjes Daan
Hahha, ach ja..hier lach je toch om ? Je hebt duidelijk voor een BX gekocht. Dat hij ondergewaardeerd is jammer, maar wat niet weet wat niet deert. Met hun stuiter bakjes ! Met 16v kan je ze inderdaad wel even een poepie laten ruiken..
Ik werd op m’n 9e al uitgelachen omdat ik een 2cv met 9pk grasmaaier motor had…
Ach joh ga lekker met je model golfje spelen…
Wij krijgen wel vaak opmerkingen over onze BX-en, maar echt uitgelachen neuh… En veel mensen praten wel anders als ze een keer bij ons in de auto hebben gezeten. (saaie station blijkt toch wel een pittige 1900 GTI motor te hebben.. en goh alle opties die mijn auto heeft, heeft die bx ook! )
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Meestal ben ik degene die die stomme slopel en golf rijders uitlacht..
Zo was ik laatst eens naar de lokale automaterialenzaak om even wat verf te halen. Ik kieper de Chic op de parkeerplaats, naast een of andere rot slopel as(tra)bak. 20 minuutjes later kom ik trug, en voor me lopen 3 van die losers met petjes.. ik denk: die zijn natuurlijk van die gare astra. Ik huppel er vrolijk achteraan, druk mooi op het knoppie van m’n CV, slot open.. die gasten zatten te morrelen met sleutels. Een van die gasten keek op, ik lachte me al half te pletter.. ik stap in m’n voiture, petjes stappen in hun roestbak. Ineens zie ik ze alle 3 zwengelen, ik denk: lol uithalen: auto op contact, en mooi 4 raampjes (elektrisch) synchroon open, zonnenbril op, starten, rijden…
Moraal van dit verhaal: slopels zijn rotte bakken zonder enige opties, maar waar je wel flink om kan lachen.
Welteruste mensen :45
Lekker laten lachen die gasten. Een BX is zwaar ondergewaardeerd maar wat maakt het uit? Zolang jij maar weet hoe fijn ze rijdt en veert toch?
Het leuke is wel dat een paar van mijn vrienden,nadat ze een paar keer in mijn auto hebben gereden er nu toch over denken een BX te kopen,sterker nog 1 van hen heeft het afgelopen week ook gedaan! Hun argumenten zijn veelal de bekende pluspunten van een BX zoals :voldoende ruimte,comfort en bij de duurdere uitvoeringen ook erg luxe. Hoewel ik niet van racen hou kan ik het soms toch niet laten om even een dot gas te geven als ik naast zo’n trieste astra of zielige civic sta. Met mijn 1.9 met 122 pk bij 1030 kg trek ik er een hoop uit. Wat je ermee opschiet is mij overigens een raadsel,maar tis soms wel leuk.
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Laat ze lachen om een Citroën!
Willen ze er allemaal eentje, dan worden ze onbetaalbaar!
Nee mensen, lach maar want jij hebt een goede opel…...
Ik een slechte citroen..(gnigni)
Haha,
Elke Citroen rijder en BX rijder in het bijzonder laadt nogal eens hoon op zich van bepaalde mensen. Daar moet je wel tegen kunnen. Weglachen werkt het beste.
Ik weet niet of het veel uit had gemaakt of je een BX 16v had gehad. Voor veel mensen is een BX gewoon een BX.
Hier in de wijde omtrek heb ik het hele BX imago om gegooid!!
Vandaag nog een reactie van 1 van de beheerders op het midlands (streetrace) forum
“idd en zeg eerlijk eelco is een publieks lievelingetje aan t worden.. “
Re: Uitgelachen vanwege me auto…..
McDean schreef:Of hey zullen we een drempel race doen
Ik had ze gerust uitgenodigd voor een drempelrace, de meeste van dat soort sjonniebakkies houden me echt niet bij in een wijk met drempels
Ik lach alleen maar om dit soort losers, ik hoef iedere drempel niet schuin over te steken, heb geen dure alarminstallatie nodig omdat ik bang ben dat mijn auto gestolen word, betaal me niet krom aan WB, verzekering en benzine, etc
WYD schreef:Hier in de wijde omtrek heb ik het hele BX imago om gegooid!!
Vandaag nog een reactie van 1 van de beheerders op het midlands (streetrace) forum“idd en zeg eerlijk eelco is een publieks lievelingetje aan t worden.. “
hmmmmmmmmm sterk !
k rij dus rond in een xsara en mij steken ze ook aardig de gek aan dat ik in een citroen rijd boeit mij niet zo veel
iedereen moet ergens in geloven >>ik geloof dat ik nog maar een biertje neem
je auto is slechts een vervoersmiddel voor je audio