Zie topictitel, ik vroeg me af of dat zou kunnen aangezien LHM+ olie volgens mij minerale olie is, maar aangezien LHM nogal snel vergaat en zijn werking snel verliest vroeg ik me af of je er niet gewoon de veerolie van een C5 in kan gooien.
iemand hier al eens over nagedacht?
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
denk het niet…
weet het zeker..
René van Maren schreef:denk het niet…
weet het zeker..
okee, duidelijk antwoord, weet je ook waarom dat niet zou kunnen? kan de pomp er niet tegen? vreet het rubbers op?
Re: Kan syntetische LDS in een BX of xantia ?
metro2005 schreef:Zie topictitel, ik vroeg me af of dat zou kunnen aangezien LHM+ olie volgens mij minerale olie is, maar aangezien LHM nogal snel vergaat en zijn werking snel verliest vroeg ik me af of je er niet gewoon de veerolie van een C5 in kan gooien.
iemand hier al eens over nagedacht?
Van de Citroen site.
LDS (Liquide Direction Suspension)
Synthetische, oranje gekleurde vloeistof die gebruikt wordt voor de stuurbekrachtiging en het Hydractive III veersysteem. Deze vloeistof mag niet gemengd worden met andere vloeistoffen.
Volsynthetisch geloof ik..
metro2005 schreef:René van Maren schreef:denk het niet…
weet het zeker..
okee, duidelijk antwoord, weet je ook waarom dat niet zou kunnen? kan de pomp er niet tegen? vreet het rubbers op?
Als de rubbers er niet tegen kunnen gaat alles aan het hydraulisch systeem kapot (denk je maar eens in waar rubber afdichtingen zijn toegepast).
mpostma schreef:metro2005 schreef:René van Maren schreef:denk het niet…
weet het zeker..
Als de rubbers er niet tegen kunnen gaat alles aan het hydraulisch systeem kapot (denk je maar eens in waar rubber afdichtingen zijn toegepast).
waar niet inderdaad.