Hebben jullie da nu ook…
Wil je effe snel weg houdt die bak vreselijk in ...
Andere momenten word je weer gelanseerd….
Snap der niets van…..
Vin hem echt kut reageren die senso…..
beter oud en frans dan nieuw en japans
nee je moet echt de sensodrive leren kenne, echt het gevoel ermee krijgen en dan heb je geen enkel probleem ...
haal zonder problemen in, optrekken, afremmen, rotondes stil nemen ...
<=Proud Black C2 16V owner =>
Nasty Student schreef:
nee je moet echt de sensodrive leren kenne, echt het gevoel ermee krijgen en dan heb je geen enkel probleem ...
haal zonder problemen in, optrekken, afremmen, rotondes stil nemen ...
Kan niet anders dan dit beamen.
@Robbe. Gebruik je de Sensodrive in manuele of auto stand?
Ben maar effe stukkie naar braschaat gereden en van alles uit geprobeerd maar heb toch het idee dat hij of op holslaat of in houd….
Moe morgen naar de gara voor het eerste onderhoud zal wel eens vragen las nog wa over update…
Thanx vo or jullie reactie
beter oud en frans dan nieuw en japans
Sorry nasty student meestal in automaat maar krijg hem nie lekker vloeiend schakelt te snel of weer te lang maar geen lekkere tussen weg….
Das net als met klaar komen of te snel of te traag….. zoiets..ongeveer
beter oud en frans dan nieuw en japans
Rij nooit Automatisch, hij schakelt dan soms op momenten wanneer je het juist niet wil… Gewoon lekker flipperen gaat het beste, is ook veel leuker trouwens….
C YA
Hessel Roskam
hessel schreef:Rij nooit Automatisch, hij schakelt dan soms op momenten wanneer je het juist niet wil… Gewoon lekker flipperen gaat het beste, is ook veel leuker trouwens….
Ja, voor dat flipperen heb je toch ook een SensoDrive .
En in de automatische stand weet je toch niet wanneer hij gaat schakelen omdat dat afhankelijk is van meerdere factoren, bijv. stand gaspedaal, manier van rijden/optrekken, belasting motor.
Dit kan dan worden ervaren als inhouden als de bak er dus voor kiest op een eerder moment te schakelen dan dat je verwacht.
Zal der dan maar aan geloven en lekker gaan flipperen…...
Zal da eens gaan proberen morgen… wilde ook nie meteen alles uit die wagen halen heb der pas 2600 op staan!!!!!
eerste beurtje en dan gaan met die bak
beter oud en frans dan nieuw en japans
gewoon altijd goed warm rijden, en inderdaad zelf schakelen gaat een hele verbetering zijn tov automatisch ... ik gebruik deze alleen als ik andere illegale dingen, lees gsmen, in mijn auto bezig ben ops: ops: ik weet het mag niet
dus gewoon altidj warm laten worden, en dan mag je hem toch tot een 4000 toeren laten gaan hoor ...
en zo stilletjes opvoeren, nooit ni lange stukken aan vollast rijden in het begin ... dus afwisselend rijden…
spijtig da je hem in het begin zo moet laten, want hij begint pas lekker te gaan vanaf 3500 a 4000 toeren
<=Proud Black C2 16V owner =>
Nou langzaam een beginnen met hem een beetje op te voeren…
en wa meer te rijden niet in auto….. Tnx
beter oud en frans dan nieuw en japans
Robbe,
ik lees dat je een HDi hebt icm met de Sensodrive bak…
nu staan diesels er toch al niet altijd bekend om dat ze spontaan en soepel accelereren, laat staan in combinatie met zo’n eigenzinnige Senso…
ik heb nu zelf sinds mei 2004 zo’n 26.000 kilometer gestuurd (en geflipperd) met m’n 1.6i-16V XTR, en ik moet zeggen dat de automaatstand alleen gebruikt wordt als ik rustig voort wil sukkelen, of als het erg druk is in de stad (of file)...
wat ook nog wel eens wil helpen is een softwareupdate bij de dealer, alhoewel dat ook nog wel eens negetief wil uitpakken: de bak is namelijk redelijk intelligent, en probeert te leren van z’n baasje (lees: bestuurder)
na een update begint soms dat hele opvoedingsproces weer opnieuw
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
@ Robbe
is dat nieuw Belgisch wat jij allemaal schrijft, of type je gewoon te snel? Ik maak ook wel eens een type fout, maar ik moet sommige dingen wel twee keer lezen om het te begrijpen….
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
dat krijg je met flippers
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
oldenhage schreef:@ Robbe
is dat nieuw Belgisch wat jij allemaal schrijft, of type je gewoon te snel? Ik maak ook wel eens een type fout, maar ik moet sommige dingen wel twee keer lezen om het te begrijpen….
lachuh toch, ik kom ook wel eens op een Vlaams Lada forum, ik vind die andere kijk op de taal wel plezant…
Hahhahhha tik ook een beetje snel en dan vergeet ik soms wat dingen.
Denk sneller dan ik tikken zal dat wel zijn…..
Nou wil wel even zeggen dat ik het niet eens ben met je stelling dat de diesel niet spontaan en soepel zouden zijn
Vind de motor super soepel alleen die bak auto zat me te narren…
Na het advies dat ik meer moest flipperen heb ik er vandaag een flipperdag van gemaakt en de auto niet gebruikt…
Tevens voor de eerste onderhoud geweest en nog even gevraagd of ik nu wat sportiger mag gaan rijden… Nou met bijna 3000 mag dat ...
natuurlijk wel eerst even lekker warm rijden ...
Dus mijn conclusie is zeker positief met de flippers ...
Was denk ik nog een beetje onzeker met die dingen…
Nou heb echt me best gedaan
beter oud en frans dan nieuw en japans
zie nu ook pas dat je een diesel hebt, dus ni teveel in de 4000 toerenregio beginnen gaan
<=Proud Black C2 16V owner =>