Jawel, na 200km rijden hebben mijn ouders WEER een storing.
Ditmaal werkt de cruise control niet. Als ze deze aan willen zetten komt er storing in het beeldscherm te staan en weigert de CC vervolgens alle dienst.
Iemand een idee?
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Wat zegt de storing :
com2000
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
eviltwin schreef:Wat zegt de storing :
com2000
de storing zegt: storing verder niks, het servicelampje gaat ook branden en er klinkt een piep.
Dat probleem heb ik ook en is, in mijn geval, te wijten aan de electronische gasklep.
Morgen gaattie naar aan de garage en wordt het vast weer opgelost…
het zal wel weer een 2.0 16v uitvoering zijn zeker?
Heb gereden in xantia 2.0 8v ber .ax volcane bx 1.4 saxo 1.1 en 1.4 xantia br 2.0 16v, C5 br 2.0 excl 2004 Rij nu C5 tourer 2.0 exclusive van 08.08.08 en een GSA 1981 en DS 21 pallas 1968.
Ja, je hebt nu eenmaal auto’s en Citroeën
roland schreef:het zal wel weer een 2.0 16v uitvoering zijn zeker?
Ja inderdaad. Nouja mijn ouders gaan er sowieso mee terug maar ik voel me een beetje schuldig. Ze rijden al 20 jaar probleemloos mitsubishi en nu is dit hun eerste citroën en ze beginnen al gelijk met storingen
Had ik ze nou maar geen troen aangepraat
Heb dit probleem ook aan mijn C4 , bij de daeler zeggen ze dat het waarschijnlijk een software prob. is. Er komen nog een paar mensen bij hem met C4 en C5 met hetzelfde probleem Bij mij viel ook nog de snelheidsbegrenzer uit maar dat bleek opgelost na het vervangen van alle bedieningsknoppen aan het stuurwiel . De storing van de CC verdwijnt bij mij wel als ik het contact effe afzet en dan kan het weer weken goed gaan maar ook maar enkele minuten.
C4 Picasso 2016 automaat