1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

Citroën veiligheids weken
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27933

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 13 september 2005 02:04 PM

nieuwe banden met 25% korting lijkt me niet verkeerd.
zit toch even te twijfelen om hiervoor even langs te gaan.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 13 september 2005 02:11 PM
  [ # 1 ]

Ik ga der heen voor andere redenen.

Ze gaan GRATIS me ogen meten (wou ik altijd al een keer doen maar om er geld voor neer te leggen)
Ze gaan GRATIS me auto op veiligheid na kijken (onder het motto kijken mag niet aanraken Laughing )

En een theorie test afleggen waar een TOM TOM mee te winnen is Cool
(ik had toen maar 2 fout ff oefenen en klaar)

EN je mag een gratis rondje rijden (met rij-instructeur maja wel in nieuwe citroen neem ik aan Cool )

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 13 september 2005 02:14 PM
  [ # 2 ]
McDean schreef:

Ze gaan GRATIS me ogen meten (wou ik altijd al een keer doen maar om er geld voor neer te leggen)
Ze gaan GRATIS me auto op veiligheid na kijken (onder het motto kijken mag niet aanraken Laughing )

EN je mag een gratis rondje rijden (met rij-instructeur maja wel in nieuwe citroen neem ik aan Cool )

als je in nieuwe Citroën mag rijden, kan je toch altijd een proefrit aanvragen, dan gaat er ook niemand mee.

overigens staat er ook een grappige game op de website Laughing
hoe je er zuinig mee kan rijden geen idee, maar hij kan zeker erg hard denk dat het een V6 is Laughing  Cool

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 13 september 2005 02:19 PM
  [ # 3 ]
arjan_verkade schreef:
McDean schreef:

als je in nieuwe Citroën mag rijden, kan je toch altijd een proefrit aanvragen, dan gaat er ook niemand mee.

overigens staat er ook een grappige game op de website Laughing
hoe je er zuinig mee kan rijden geen idee, maar hij kan zeker erg hard denk dat het een V6 is Laughing  Cool

Ja maar als ik met me Bx als 18 jarige aan kom rijden denk ik dat ze me niet serieus nemen Cool

Profiel  

BXsport1986
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 373

Gepost: 13 september 2005 02:23 PM
  [ # 4 ]

Zal ik de Sport eens brengen?? hehe… ik denk dat ze weigeren er naar te kijken! Trouwens ook met de ZX eens zon scheck laten doen… helemaal goed! Weekje later zat de rem achter vast (best gevaarlijk als dat tijdens rijden gebeurt!)... dus die check is ook met een natte vinger volgens mij!

McDean schreef:

Ja maar als ik met me Bx als 18 jarige aan kom rijden denk ik dat ze me niet serieus nemen

tja, ligt eraan waarin je een proefrit wilt maken… In een C5 geloven ze je niet denk ik, maar een C2 moet kunnen hoor!

To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!

In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5010

Gepost: 13 september 2005 02:26 PM
  [ # 5 ]

Misschien dat ik maar eens ga om een offerte te scoren.

Wat zou dat kosten? Een C1, alles er op en eraan (inclusief G3) met inruil van een Xantia 1.9D of een 205 1.1, beide net ingereden????

Zou nl gezien de specs (verbruik enzo) wel eens heel interessant kunnen zijn. (kort eigen rekensommetje leerde me nl dat ik het verschil in brandstof en wegenbelasting in 3 jaar terug zou verdienen en dan rijd ik wel nieuw).

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 13 september 2005 02:41 PM
  [ # 6 ]
EW schreef:

Wat zou dat kosten? Een C1, alles er op en eraan (inclusief G3) met inruil van een Xantia 1.9D of een 205 1.1, beide net ingereden????

Zou nl gezien de specs (verbruik enzo) wel eens heel interessant kunnen zijn. (kort eigen rekensommetje leerde me nl dat ik het verschil in brandstof en wegenbelasting in 3 jaar terug zou verdienen en dan rijd ik wel nieuw).

kan je dan niet beter voor C2 gaan, zoveel scheelt het in prijs niet.
C1 instapmodel heeft volgens mij geen stuurbekrachtiging Confused

en zelf vind ik C2 gewoon leuker Cool

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 13 september 2005 02:44 PM
  [ # 7 ]
McDean schreef:

deze dingen zie ik op de site even zo snel nog niet staan btw

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 13 september 2005 02:51 PM
  [ # 8 ]

Maar ik heb ook een brief van thuis gekregen Cool

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 13 september 2005 02:52 PM
  [ # 9 ]
McDean schreef:

hmm, vreemd.

ik krijg regelmatig brief van Citroën nederland, maar van deze aktie niks gehad Sad

ik neem trouwens aan dat je van Citroen bedoeld en niet van thuis Laughing

Profiel  

BXsport1986
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 373

Gepost: 13 september 2005 02:54 PM
  [ # 10 ]
EW schreef:

Ja en dan moet je nog even je afschrijving berekenen…. reken maar zeker € 3000 bij zon nieuwe auto in het eerste jaar! Trouwnes niet echt goedkoop zon C1… Zou ik ook eerder voor een C2 gaan of zelfs een C3 die net een jaar is ofzo!

To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!

In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 13 september 2005 02:57 PM
  [ # 11 ]

even offopic:

wel wat duur maar tank zit er al in Smile

Surprisedfftopic

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 13 september 2005 02:59 PM
  [ # 12 ]
arjan_verkade schreef:
McDean schreef:

hmm, vreemd.

ik krijg regelmatig brief van Citroën nederland, maar van deze aktie niks gehad Sad

ik neem trouwens aan dat je van Citroen bedoeld en niet van thuis Laughing

Van Reusink Laughing

arjan_verkade schreef:
McDean schreef:

zo moest ie:
Maar ik heb ook een brief van, thuis gekregen

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5010

Gepost: 13 september 2005 03:11 PM
  [ # 13 ]
BXsport1986 schreef:
EW schreef:

Ja en dan moet je nog even je afschrijving berekenen…. reken maar zeker € 3000 bij zon nieuwe auto in het eerste jaar! Trouwnes niet echt goedkoop zon C1… Zou ik ook eerder voor een C2 gaan of zelfs een C3 die net een jaar is ofzo!

Surprisedfftopic (weet ik)

Gezien de tips over de C2: verbruikscijfers zijn minder gunstig. En v.w.b. de afschrijving: In 3 jaar tijd zou ik op basis van brandstof en wegenbelasting een C1 volledig!!!!!!! kunnen afschrijven. Momenteel verstook ik nl voor een dikke 200 euro diesel per maand en betaal ik 75 euro aan belasting. En dan rijd ik ook nog heel zuinig. Met een C1 op G3 zou ik vergelijkbare verbruikcijfers (met de Xantia) op mijn sloffen moeten kunnen halen: scheelt maar zo 60 ct/liter (=3ct/km=1350 euro/jaar):offtopic Surprisedfftopic

Profiel  

oldenhage
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1724

- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Gepost: 13 september 2005 04:22 PM
  [ # 14 ]

Re: Citroën veiligheids weken

arjan_verkade schreef:

nieuwe banden met 25% korting lijkt me niet verkeerd.
zit toch even te twijfelen om hiervoor even langs te gaan.

die 25% korting is standaard hoor, maar je moet zeker even langsgaan,

Nieuw-Vennep?

heb genoeg koffie…

Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115

Profiel  

René
> 25000 berichten
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 13 september 2005 04:24 PM
  [ # 15 ]

Re: Citroën veiligheids weken

oldenhage schreef:

heb genoeg koffie…

Als ik er ben heeft ie gebak ook Very Happy

Profiel  

1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook