Ook tijdens de BBQ ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Ook tijdens de BBQ ?
Ja, natuurlijk
Hoe wou je anders dat de geur van olie, LHM en remolie zich vermengen met de geur van gebraden vlees???
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Hallo Citroënvrienden!
Ik kom ook. Heb morfgen toch niks te doen, behalve een kennis opzoeken in Groningen, dus dat komt dan mooi uit. Ik blijf echter niet voor de BBQ.
Nou, dat zijn majeure improvementen! Netjes hoor.
XBXG schreef:
KMvrtr schreef:Geen zorgen, ik kom met een Citroën.
Een AX om precies te zijn. Al is deze wel ietsje anders dan je van een AX zou verwachten.Als je met dit geweldige monster aan komt zetten, is het me de 500 km heen en weer zeker waard. Wil die AX van je wel eens zien
[trots]
Da’s inderdaad mijn racertje.
[/trots]
Zo, nog even een paar bammetjes smeren, in de kleren en ik ben onderweg!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Goeenmorgen en eetse! Ik ga nu eerst maar even een bakkie zetten.
Zo, eten is binnen, auto ingepakt en olie gepeild.
Misschien dat ik dat laatste beetje boven minimum zo nog even opstook
And I’m off!
ops:
Kleine familycrisis hiero.
Dochter en vrouw ziek. Dus ik kan niet weg.
Sta helemaal klaar met ingeladen wagen, maar mijn vrouw durft het vandaag niet aan in haar eentje.
BAAL!!!!!!! :20
what a lousy way to start the day
Sorry iedereen, ik was er héél graag bij geweest.
Lekker sleutelen en leuk kennismaken en zo.
KMvrtr schreef:ops:
Kleine familycrisis hiero.
Dochter en vrouw ziek. Dus ik kan niet weg.
Sta helemaal klaar met ingeladen wagen, maar mijn vrouw durft het vandaag niet aan in haar eentje.
BAAL!!!!!!! :20what a lousy way to start the day
Sorry iedereen, ik was er héél graag bij geweest.
Lekker sleutelen en leuk kennismaken en zo.
Hmm.. jammer! Maar, kan gebeuren!!
Beterschap voor je vrouw en kind
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
Hallo allemaal!
Fijne dag in het mooie Groningen!!!!
Helaas kan ik er niet bij zijn, ik ga samen met mn zussen naar Harlingen, mn zus gaat daar trouwjurken passen!!
Groeten en tot de volgende keer!!!
Ellie
ps. de groeten aan Gert…
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
Zo, ben net terug van Franse auto’s.
Het is ergh gezellig, er wordt tussendoor ook nog aan wat auto’s gesleuteld. Helaas, de DS was er ff niet bij. Starten ging redelijk, alleen klonk er na de eerste start poging een ratelend geluid, terwijl alles uit en van contact af was. Tweede poging lekker doorlopen, dame in no time omhoog, zagende motor maar heel kort gehad. Echter, toen de garage verlaten werd bleek de dame geen zin meer te hebben om nat te worden, de ruitenwisserrs weigerden dienst….....
Maar goed, de sleuteldag lijtk mij een groot succes, dat zouden we erin moeten houden voor elke regio
Bedankt voor het regelen ervan jongens!
MVG, Peter
DS 23 ie Pallas 1973 Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!
Leuk om te horen! Was er heel graag bij geweest.
Jammer, ik had stiekum nog hoop dat ik vanmiddag op en neer kon schieten, maar het gaat ècht niet lukken.
Vandaag gaat als baaldag de geschiedenis in geloof ik. Loop me nou rot te vervelen.
Ben ook inmiddels een aardig tijdje terug. Was vanmorgen als eerste bij Franse auto’s. Na mijn eerste bakje koffie kwamen Sohail en Serge al aanrijden. Tegen de tijd dat die ook de koffie op hadden konden we Patrick en Elmer begroeten en beginnen met het onderhoud aan twee Xantia’s en een XM.
en langzaam maar zeker kwam er meer volk binnendruppelen.
Uiteindelijk ben ik om één uur weg gegaan. Mijn auto was klaar (waarom heb ik daar eigenlijk altijd zo tegenop gezien? achteraf was het inderdaad best simpel) en ik moest nog een waterpolowedstrijd spelen.
Moet trouwens zeggen dat ze toch blijkbaar wel behoefte had aan haar nieuwe filters: Topsnelheid op de terugweg lag toch maar zo 5 km/u hoger
Ik heb ff een foto-topic aangemaakt over deze sleutelmeeting—> klik! .
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
ben benieuwd hoe de opkomst was eigenlijk.. de foto’s zien er wel heel erg gezellig uit!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Iedereen die had aangegeven om te komen, zijn ook geweest denk ik zo.
Het was inderdaad gezellig, en er is ook behoorlijk geklust, er waren de hele dag 3 bruggen bezet.