Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
EW schreef:Noteer mij dus maar voor verse olie en een rondje filters!
Bij deze;
Ds23man
BXsport1986
Ijs
Lelijke Eend >> misschien
ZX1.4i
hel1 >> misschien
Patje74 >> komt bijna zeker
Serge
erwt >> komt ff langs!
ZX19d >> probeert ‘s middags ff langs te komen
EW >> Rondje filters + olie
EW schreef:Noteer mij dus maar voor verse olie en een rondje filters! (zou ik daarvoor vooraf nog contact moeten opnemen voor het materiaal?)
Lijkt me dat ze dat wel op voorraad hebben en anders zijn er in de directe omgeving zowel een Citroën dealer als een autozaak met kwaliteitsspul.
Animal triste post coitum
Ik probeer ook van de partij te zijn. Heb enige tips nodig en een ander slot in de achterklep.
Johan
ex C5 HDIF break automaat exclusief
ex-C5 break 110pk automatic difference 2
ex Xantia 2.1TD break
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
JHV schreef:Ik probeer ook van de partij te zijn. Heb enige tips nodig en een ander slot in de achterklep.
Johan
Ds23man
BXsport1986
Ijs
Lelijke Eend >> misschien
ZX1.4i
hel1 >> misschien
Patje74 >> komt bijna zeker
Serge
erwt >> komt ff langs!
ZX19d >> probeert ‘s middags ff langs te komen
EW >> Rondje filters + olie
JHV
Zou iedereen die komt, zijn eigen naam willen toevoegen?
Serge schreef:EW schreef:Lijkt me dat ze dat wel op voorraad hebben en anders zijn er in de directe omgeving zowel een Citroën dealer als een autozaak met kwaliteitsspul.
Reken niet teveel op de dealer, magazijn daar is op zaterdag meestal dicht en anders heel even in de ochtend open.
@JHV, lijkt me leuk je eens te ontmoeten
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
JHV schreef:Ik probeer ook van de partij te zijn. Heb enige tips nodig en een ander slot in de achterklep.
Johan
Het lijkt wel of de Xantianen “en masse” richting Groningen gaan ipv de al heel lang geplande Xantia meeting in Amsterdam op dezelfde dag.
Misschien iets voor de toekomst: Even kijken of er niet elders al wat gepland is?
Jeroen
toniclight schreef:Het lijkt wel of de Xantianen “en masse” richting Groningen gaan ipv de al heel lang geplande Xantia meeting in Amsterdam op dezelfde dag.
Kunnen ze hun poetsdag niet gewoon in Groningen houden
toniclight schreef:JHV schreef:Ik probeer ook van de partij te zijn. Heb enige tips nodig en een ander slot in de achterklep.
JohanHet lijkt wel of de Xantianen “en masse” richting Groningen gaan ipv de al heel lang geplande Xantia meeting in Amsterdam op dezelfde dag.
Misschien iets voor de toekomst: Even kijken of er niet elders al wat gepland is?Jeroen
Naar Amsterdam om te poetsen vind ik wel interessant, maar niet interessant genoeg. Temeer omdat ik ‘s avonds ook nog moet waterpoloën.
Maar een sleutelmeeting vind ik wel interessant. Ik loop al de hele tijd te dubben of ik onderhoud zelf kan of durf doen en vind dit daar een mooie gelegenheid voor (want geen onderhoud is ook weer zo iets). Bovendien passen de tijden me ook vrij goed (en van dat poetsen net weer wat minder).
Is er niet een vriendin van iemand hier die graag poetst ... :
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ijs schreef:Is er niet een vriendin van iemand hier die graag poetst ... :
Volgens mij neem jij die poetsmeeting niet helemaal serieus..
toniclight schreef:Volgens mij neem jij die poetsmeeting niet helemaal serieus..
Ik neem die poetsmeeting ook niet serieus gezien de locatie
Als Feyenoo.., ik bedoel Rotterdammer is het gewoon tegen mijn geweten in om in Amsterdam mijn Xantia te gaan poetsen
ZX1.4i schreef:toniclight schreef:Volgens mij neem jij die poetsmeeting niet helemaal serieus..
Ik neem die poetsmeeting ook niet serieus gezien de locatie
Als Feyenoo.., ik bedoel Rotterdammer is het gewoon tegen mijn geweten in om in Amsterdam mijn Xantia te gaan poetsen
Haha, dat je dat A-woord (Ahum 020) nog uberhaupt uit je vingers krijgt!!
mpostma schreef:Haha, dat je dat A-woord (Ahum 020) nog uberhaupt uit je vingers krijgt!!
Haha, “020” is een goede om dat A-woord niet in de mond te hoeven nemen
Is niet echt naast de deur voor je, maar kom je ook?
ZX1.4i schreef:mpostma schreef:Haha, dat je dat A-woord (Ahum 020) nog uberhaupt uit je vingers krijgt!!
Haha, “020” is een goede om dat A-woord niet in de mond te hoeven nemen
Is niet echt naast de deur voor je, maar kom je ook?
Groningen? Is een beetje ver voor zo’n meeting: in principe niet dus.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Helaas kan ik dan niet komen ivm weekendje weg
zit er over na te denken om ook een sleutel meeting te regelen om ook me dubbele carb in te bouwen.
bij mij thuis is in principe genoeg ruimte alleen geen brug.
dus voor de mensen die dat graag zouden willen zou ik iets anders moeten regelen.
datum still unknown more info is coming
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!