Je bent weer lekker bezig Harm
Jij moet niks zeggen, ik heb jou ook een paar keer horen zeggen “hee wat een lekker ding”
Ik ga zo mijn foto’s uploaden
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 771
Geregistreerd: 26-01-2005
- BX 1600 tzi automaat
ik weet van niets wink wink
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
Harm schreef:@ Harm… Hoe bedoel je dat??? WAT heb jij allemaal gezien???
Ik noem geen namen
Dankje Harm, erg aardig van je.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
foto’s!
Ik heb ook een topdag gehad hoor, het was erg gezellig!!! Ben alweer een tijdje thuis en ga zo eten, daarna ga ik maar eens met Sans Pareil overleggen wat we met mijn foto’s doen. Ik heb zelf zo’n photobucket ding, dat schijnt niet echt een succes te zijn (kan het proberen natuurlijk)
Inderdaad complimenten aan de organisatie, wat een leuke locatie!!!
En ook heel veel mooie auto’s gezien!!! (En weer aanleiding gezien om iets aan mijn TZD Turbo te doen!!!)
Bedankt voor deze leuke dag!!!
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Goed, ik ben er ook weer. Was er helaas pas tegen het eind van de middag maar toch nog even gezellig kunnen keuvelen met de diverese CiFo’ers en CCR mensen. Ik vond het allemaal wel geslaagd, en ik vond het ook zinvol om even te kijken hoe CCR dat nu allemaal doet, ook in verband met een soort structurele oplossing voor de Ci-Fo meetings.
Ik geloof dat er een man of 30-35 van ons is geweest, ik heb nog even nagebabbeld met Martijn voordat ik vertrok. Het viel me op dat het CiFo volk wat meer dagjesmensen zijn, terwijl bij CCR een boel mensen er echt een heel weekend van maken met tenten en noem maar op. Als we deze formule eens herhalen (en da’s de organisatorisch makkelijke oplossing) dan moeten we denk ik wel 1 dag aanwijzen als de “citroen forum” dag, zodat iedereen weet wanneer ze elkaar kunnen verwachten te treffen.
En wat de volgende meeting betreft, in principe doen we er twee per jaar toch? Voorjaar en Najaar, dus als volgende maar eens weer een voorjaarsmeeting gaan plannen , maar als we het zelf gaan doen hebben we denk ik een evenementencommissie nodig oid. Wat de fotos van mensen betreft, die kan je naar mailen (of mail de leukste), dan maak ik er een selectie van en die zet ik online in dit topic.
Wat mij betreft was dit best een geslaagde formule, en een leuk dagje. Nu nadenken over de volgende . En verder willen we natuurlijk namens CFNL de CCR bedanken voor hun gastvrijheid!
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Ik vond het een erg leuke en geslaagde meeting
Zoals al eerder opgemerkt; de locatie is uniek, het weer zat mee, en weer veel nieuwe gezichten en auto’s gezien.
Vooral een hele ervaring om eens in een T46 vrachtwagen uit 1960 met V6-in-lijn op benzine te zitten.
Ik ben voor een wintermeeting in de sneeuw, met koek en zopie
Trouwens, voor elke keer dat ik m’n Digit-dash moest laten zien, had ik wel geld kunnen vragen
Nou, hier komen mijn foto’s. Enkel wat foto’s van de weg ernaar toe, aangezien de post anders wel erg vol wordt. Aan anderen om leuke foto’s van de meeting zelf te posten.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
sans-pareil schreef:Ik geloof dat er een man of 30-35 van ons is geweest, ik heb nog even nagebabbeld met Martijn voordat ik vertrok. Het viel me op dat het CiFo volk wat meer dagjesmensen zijn, terwijl bij CCR een boel mensen er echt een heel weekend van maken met tenten en noem maar op.
Dat komt waarschijnlijk omdat er van de CCR mensen zijn komen opdagen die er 3 dagen de tijd voor hadden, terwijl bijna iedereen van het Citroën-Forum andere verplichtingen heeft. (Zo zit ik morgen weer in het buitenland voor m’n werk, dus ik heb iig een dagje kunnen meepikken).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
renz schreef:MOOIE FOTO’S !!!!
mooi scherp ook
De originele foto’s (1 mb per foto) zijn een stuk scherper
Het valt ook niet mee om in colonne rijdend foto’s te maken… ops:
Zal de politie leuk vinden: “Maar Agent, ik móést toch echt even deze mooie snelwegbijeenkomst op de gevoelige plaat leggen, dus kon ik ff niet met 2 handen aan het stuur rijden…”
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
hehe ik was zo naar de colonne aan het kijken dat ik bijna een motorrijder omver reed… ging maar net goed
Was een gezellig meeting moet ik zeggen.
Leuk om eens de gezichten achter de auto’s en forumnamen te zien
En natuurlijk erg getroffen met het weer. Moet zeggen dat de sfeer echt top was
en Harm, waarom heb je in vredesnaam die escort erop gezet
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Och heden, Harm heeft zijn ogen weer eens uitgekeken, hoor.
Moet ik de volgende keer maar ff mee, dan houd ie em wel rustig, hihi:P
Euhm, je mag wel ff een paar foto’s van die witte GTi verwijderen.
Natuurlijk was er geen enkele CX of DS, want stel voor ze rotten?
Oo, misschien kan ik de volgende meeting aanwezig zijn als het mag van de rest van het forum?
Maar waar blijven de foto’s?
Er was toch wel meer te zien dan BX-en en eendjes?
waarom heb je in vredesnaam die escort erop gezet
Oja, dat weet u nog niet, maar Harm heeft voorliefde voor Ford.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Die Frot staat er vooral op door dat plasje dat eronder ligt…
goh, wat waren er veel witte gti’s, ik denk dat ik dan volgende keer maar eens met een zwarte kom. (ik bedoel natuurlijk: verdorie, ziet er gezellig uit, maar ik moet werken dit weekend )
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar