he jongens ,
kreeg de volgende mededeling van mij garage citrofiel.nl,
http://www.waldnet.nl/fotonieuws.php?d=1128107262
het is maar goed dat ik haar weg heb gedaan en dat ik er niet in zat
niet dat het leuk is hoor voor die gene die er wel in zat, er is gelukkig niemand gewond geraakt
dat was dan de ZH-34-TS xm v6 24v
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Ja ik had het idd gelezen…
Wat mij ergerde zijn die uitspraken die de mensen geven over deze autobrand. Ze kleineren de Citroën helemaal…. Wacht maar totdat ze er zelf in hebben gereden… Dan praten ze wel anders..
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
Eh, ik heb toevallig ook een uitgefikte Xm en een uitgefikte Xantia gezien,
alletwee door zelfontbranding in de fik…
Balen!
Ik heb het met mn motorfiets gehad, jaren geleden
Was toch maar een honda
erg sneu, ik gun dit niemand
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
René van Maren schreef:Eh, ik heb toevallig ook een uitgefikte Xm en een uitgefikte Xantia gezien,
alletwee door zelfontbranding in de fik…
Balen!
Ik heb het met mn motorfiets gehad, jaren geleden
Was toch maar een honda
Ho, nu ga je op teentjes trappen.
En volledig offtroppic, vind ik Honda het Citroen van de motorfietsen.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
:28 altijd zonde
stoterstangen90 schreef:Ho, nu ga je op teentjes trappen.
Een Honda CB500F1 uit 1976 met 20.000km op de teller….
Alleen de uitlaat had de brand overleeft…
De flat wat minder goed….tot 5 hoog een berg ramen gesprongen…
was net nog geschilderd….
Uiterst zonde een mooie xm minder
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
en er zijn al zo weinig v6 24v
bleek ergens kortsluiting gemaakt te hebben en was er die dag net de hele dag mee bezig geweest. ( inlaatspruitstuk was nie goed )
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 27927
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
wow echt zonder
voor jou een “geluk” dat het jou niet overkomen is.
tja het mocht je droom XM niet zijn..
maar blijft zonde.
auto was overigens wel weer snel verkocht dan
De V6 van PSA staat erom bekend, dat ze bovengemiddeld vaak in brand vliegen. Probleem schijnt iets met slijtage van elektronicaverbindingen te zijn, die eenvoudig zijn op te lossen door bekabeling die beter tegen warmte kan. Zoiets heb ik wel eens gehoord.
Citroën XM 2.9 V6-24V Exclusive 1999 / 210.000 km (juni 2009)
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Weer een broodje aap.
De oude V6-en kunnen zo in brand vliegen vanwege de idiote ligging en knullige kwaliteit van de brandstofslangen.
Het laatste stukje loopt over de achterste cilinderbank, over het inlaatspruitstuk en dan naar de verdelers. En als je dan met een 24V met een elektrisch verstelbaar inlaatspruitstuk kortsluiting hebt…...........
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
R.I.P. XM V6 24S
Een onvrijwillige crematie.
La CX, elle est plus qu’une voiture.
Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français
Had wel een beetje een brok in m’n keel
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Stonk hij naar benzine als je de motorkap open deed?
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002