Wie gaan er allemaal? Ik wel hoor
Najaarsrit 2005 “Zuid-limburg”
(23 oktober )
————————————————————————————————————————
Beste leden,
Na een heerlijk kampeerweekend te hebben gehad, wordt het weer tijd voor de najaarsrit “(dorps)Grensroute” in het diepe zuiden van ons kikkerlandje.
We zijn te gast bij:
Café “de Posthoorn”
Laurastraat 39
6471 JH Eygelshoven
Helaas zijn honden niet toegestaan.
Na ontvangst met koffie en cake vanaf 10:30 willen we om 12:00 starten met de najaarsrit. Ook dit jaar hebben we een locatie uitgekozen waar de mogelijkheid bestaat na afloop gezellig te kunnen eten (eigen rekening) voor een schappelijke prijs van EUR 10,00 te voldoen bij aankomst. Je ontvangt dan een bon voor het eten.
Het menu bestaat uit:
Rijst/friet met:
zuurvlees, goulash of ragout geserveerd met sla, erwten/wortelen en mayonaise
Om met de inkoop rekening te houden, dienen wij door te geven hoeveel mensen er komen en hoeveel er blijven eten, Het is dus noodzakelijk je op te geven.
Je kunt hier uiterlijk tot 15 oktober opgeven
We hopen jullie te mogen begroeten op 23 oktober in Eygelshoven.
Routebeschrijving om in Eygelshoven te komen.
volg de A2 richting Maastricht
Volg op het knooppunt Kerensheide (bij Geleen) de A76, E314 richting Aken
Volg na 13 km op het knooppunt Ten Esschen de N281 richting Heerlen
Neem afslag Kerkrade - West
Neem na 0.5 km de eerste afslag op de rotonde (op de Imstenraderweg) richting Kerkrade
Ga bij het verkeerslicht rechtsaf
Neem bij de rotonde de tweede afslag
(Ga bij het tweede verkeerslicht linksaf)
Neem de eerste afslag op de rotonde (rechtdoor)
Over het spoor einde weg rechts
Bijna aan het einde is aan de linkerkant een parkeerplaats.
Tegenover de parkeerplaats bevindt zich café de “Posthoorn”
Re: Najaarsrit BX-club
jaaaaaaaaaaa, ik ik ik ik ik 100% zeker en deze keer ga ik NIET afzeggen
Euhm, Zuid Limburg.
Wordt moeilijk, maar zal het antwoord voor 15 oktober hebben.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Ik MOET hier bij zijn en mijn Tzi 16V moet dan gewoon af zijn!!!
Heb gelukkig de donderdag en de vrijdag ervoor ook nog vrij, dus dat moet goed komen
Als de RDW een beetje vlot is, stuur ik mijn BX GTD automaat die kant maar eens op…
Test
Ik heb me al aangemeld. Ben dan net terug van vakantie, dus dat moet gaan lukken
Als ik het niet vergeet kom ik wel ff kijken. Bij dat restaurant kan je trouwens lekker eten
Citroen AX 1.4 GT ‘91
Citroën AX 1.1 First Injection ‘91
Nou ja, ben er niet met de GTD automaat vrees ik. Maar kom zeker, met de 19TD….(wordt flink poetsen…hekel aan, overspuiten dan maar? )
Test
Ik heb trouwens op de planning van 22 oktober staan:
Rit naar Breda.
Ben nogmaals ff gaan vragen of ze echt geen mensen meer nodig hebben op mijn werk (je weet maar nooit met die bazen) en het antwoord is: nee.
Dus ik kan gerust ff naar het zuiden.
Hmm, kan ook wel ff in Utrecht (mijn eerste overstap) gaan kijken naar diverse auto’s.
Ben er trouwens nog nooit geweest.
Wie heeft er een leuke dealer/garage als aanrader om ff te gaan kijken?
Gaan er maar zo weinig mensen heen? Of reageert er gewoon niemand?
Zijn er ook mensen die heengaan met een 27mc bakje in de auto? Zo ja, dan hang ik die van mij er ook weer in.
En zijn er ook mensen die vanuit het noorden komen? Ik ga over de A50 naar het zuiden. Ideetje om in collone te rijden?
Test
Het zal moeilijk worden, maar ik ga echt m’n best doen om de auto rijdend te hebben!!!
Ik ga ook.
Dat gaat jou wel lukken Eelco, en anders heb je um vast wel klaar tijdens de 405MI16 V.S. BX16V meeting…
Test
Als het goed is, heb ik de veerpootbrug ook dit weekend binnen en kan die ook gelijk gemonteerd worden, aangezien daarvoor de veerbollen gedemonteerd moeten worden.
Als ik zaterdagavond niet ben wezen stappen, kom ik zondag eens kijken naar jullie BX-en. Misschien is iemand zo vriendelijk die me dan kan vertellen wat het rare geluid is als ik vol het gas intrap
Citroen AX 1.4 GT ‘91
Citroën AX 1.1 First Injection ‘91