Kom op, tessa wil haar beentjes strekken
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Simpele Ziel schreef:Kom op, tessa wil haar beentjes strekken
![]()
Dat zeker
Ze is al beetje beroemd vanwege haar “foute” tuning
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ik kom ook gezellig kijken
Ja, ik komt ook. Heb ik me bij deze dan opgegeven of mot ik nog wat anders doen????? O, ik ziet ‘t al; zodra je ingelogen heb ken je stemmen. Mooi he, dat Arnhems, maar dan op z’n Rotterdams.
McDean schreef:Simpele Ziel schreef:Kom op, tessa wil haar beentjes strekken
![]()
Dat zeker
![]()
Ze is al beetje beroemd vanwege haar “foute” tuning
tss, fout…ik heb die 2 pubertjes die erbij waren op de sleutelmeeting maar over 2 dingen gehoord, jouw voorbumper+velgen en natuurlijk je hoedenplank en de uitlaat van WYD
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
‘t is voor mij maar 130km.. Bovendien al veel over dat bedrijf gelezen en ‘k ben er nog nooit geweest. Ik ben met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon van de partij hoor! (en ook van de party, als dat er van komt )
Misschien is ‘t handig om even een wel / misschien / niet lijstje te maken? Wie voelt zich geroepen?
darn, ik kan niet, ik zit in de nachtdienst…....
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Ja laat ik die kant ook opkomen. Doel maakt me niet zoveel uit, met een hoop lotgenoten naar auto’s kijken is altijd leuk
Test

Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Dan moet ik helaas werken.
My other car is a broomstick.
mathijs schreef:Dan moet ik helaas werken.
Je hebt toch een baan om aan de ene kant geld te verdienen, maar aan de andere kant toch om vrij te nemen voor dit soort dingen?
Test
Ik wil wel, maar kan vooralsnog helaas niet.
Animal triste post coitum
voge schreef:‘t is voor mij maar 130km.. Bovendien al veel over dat bedrijf gelezen en ‘k ben er nog nooit geweest. Ik ben met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid gewoon van de partij hoor! (en ook van de party, als dat er van komt
)
Ik ook. Meetings vind ik sowieso leuk!

Totaal aantal Berichten: 21
- HY 1900
- HY currus verlengde camper
- CX 2400 GTi
- SM 2.7inj airco
Ik zal er zijn
Leuk hoor, ik kom zeker!!
hoi,
ben 42 jaar en al jaren gek op klassieke auto,s/motoren en boten…..
o.a.sm 2.7 inj.1973….e-type v12 dhc 1974… alfa junior zagato 1972.. 360spider2003…honda cbx 1982.. ducati900ss..en recentelijk een cx prestige turbo 2 in topstaat!!
Ik kom denk wel even het is toch in de buurt voor mij een half uurtje fietsen. foto’s maken en dan nog alle andere auto’s bekijken voor een plaatje.

Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Simpele Ziel schreef:McDean schreef:Simpele Ziel schreef:Kom op, tessa wil haar beentjes strekken
![]()
Dat zeker
![]()
Ze is al beetje beroemd vanwege haar “foute” tuningtss, fout…ik heb die 2 pubertjes die erbij waren op de sleutelmeeting maar over 2 dingen gehoord, jouw voorbumper+velgen en natuurlijk je hoedenplank en de uitlaat van WYD
ik heb er nu andere velgen onder liggen he
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!