Bram schreef:
Enne….ik beloof bij deze plechtig dat ik dan nog steeds met de Saxo 1.5 D kom, oke ?
Kan ik gelijk afrekenen met de verliezers van die poll
Ik zou je nog eerder geloven als je zou melden dat je met een auto op LPG kwam
Aan mij betalen? :neenee
Dat was Menno of Sohail, ik kan het mis hebben..
Maar ik was het niet!
Bram wil goedkoop rijden, dus ik zou het snappen als hij met een gasbak op zou komen draven….
Ik zou het niet verwachten van hem, maar het zou kunnen..(not)
Euhm, het gaat echt niet sneeuwen, hoor.
Sinds waneer hebben we al een witte kerst gehad?
Het gaat meestal pas sneeuwen in Februari/maart, ofzo.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Witte kerst?
Hoe wit had je hem gehad willen hebben? Weet zeker dat kerst 2001 hier in het oosten nog een wit laagje had en volgens mij daarna ook wel. Vorig jaar had ik met begin november de winterbanden er ook net op tijd op liggen voor de eerste sneeuw. Je moet dan alleen niet ‘s avonds tegen achten naar binnen gaan en pas laat op de ochtend weer naar buiten kijken. Dan is het vaak al weer weg.
kkkkkkkkkkoud!
EW schreef:Witte kerst?
Hoe wit had je hem gehad willen hebben? Weet zeker dat kerst 2001 hier in het oosten nog een wit laagje had en volgens mij daarna ook wel. Vorig jaar had ik met begin november de winterbanden er ook net op tijd op liggen voor de eerste sneeuw. Je moet dan alleen niet ‘s avonds tegen achten naar binnen gaan en pas laat op de ochtend weer naar buiten kijken. Dan is het vaak al weer weg.
Ja hèhè.
Maar hier in het noorden lag er niet veel.
Misschien een paar tienden van millimeters, maar meer ook niet.
Kijk: Het mag wel winter worden, maar dan moet het ook gelijk goed winter worden, dus met veel, heel veel sneeuw.
CX-power schreef:....Kijk: Het mag wel winter worden, maar dan moet het ook gelijk goed winter worden, dus met veel, heel veel sneeuw.
Hoop ik ook !
Strenge winter op komst
Bron: Meteoclinge
De eerste twee meldingen over de komende winter 2005 - 2006 zijn al binnen. De Amerikanen verwachten voor heel west Europa een zeer strenge winter. Vooral West Europa zal zwaar getroffen worden.
Rond medio sinterklaastijd begint de eerste zeer felle koudegolf met strenge vorst en hier en daar sneeuw.
Proffessor Jeane Mainone meteorologisch vrije universiteit uit Texas zinspeelt zijn gegevens op het huidige asstand van de aarde en de lage zonneminima.
http://www.geolution.nl/weer/winter-2006.htm#Winter 2006 kan extreem koud worden
Hmm, oké, hoe kunnen die Amerikanen dat nou bepalen over hier…
Naja, ze zullen vast en zeker betere apparatuur hebben dan wij.
Het maakt me geen ruk uit dat de amerikanen het melden. Als we een ‘groene’ kerst krijgen, lachen we ze uit, als we een witte kerst krijgen, zijn we blij.
Schijt aan originaliteit.
de zelfde amerikanen die ook de orkanenen doen
Nog een leuk winterplaatje van begin dit jaar :
(de witte Xant van Renz naast de deur)
Om alvast te wennen aan de kou
edit>René...topic wilde niet open..van de foto een link gemaakt
Hee : , ik dacht effe dat het mijn Xantia was
Mijn Xantia stond bij de garage al in sneeuw te wachten op mij met een gebroken hart, ehmm.. ik bedoel zuigerveer en een niet te stillen dorst naar olie
Bram schreef:CX-power schreef:....Kijk: Het mag wel winter worden, maar dan moet het ook gelijk goed winter worden, dus met veel, heel veel sneeuw.
Hoop ik ook !
Strenge winter op komst
Bron: Meteoclinge
De eerste twee meldingen over de komende winter 2005 - 2006 zijn al binnen. De Amerikanen verwachten voor heel west Europa een zeer strenge winter. Vooral West Europa zal zwaar getroffen worden.Rond medio sinterklaastijd begint de eerste zeer felle koudegolf met strenge vorst en hier en daar sneeuw.
Proffessor Jeane Mainone meteorologisch vrije universiteit uit Texas zinspeelt zijn gegevens op het huidige asstand van de aarde en de lage zonneminima.
http://www.geolution.nl/weer/winter-2006.htm#Winter 2006 kan extreem koud worden
m’n werkgever gaat een zonnige tijd tegemoed
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
zal toch wel mee vallen
citroenc2 schreef:zal toch wel mee vallen
op winterbanden ZEKER !!
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)