Hmmmm…... Ik begin er steeds meer zin in te krijgen!
XTR schreef:citroenc2 schreef:zal toch wel mee vallen
op winterbanden ZEKER !!
Mooie foto Marten, je BX in de sneeuw
Staat een beet je hoog aan de voorkant..
Oh ik weet het al, een heel licht motortje…
Mooie foto! jammer dat die auto nu net voorbij gaat..
Hehe, een lichte XM-motor?
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
2.1 maar
Ik bewonder nog steeds het project…
René van Maren schreef:2.1 maar
Ik bewonder nog steeds het project…
Voorkant staat idd wat hoog. Als ik eens een brug tegenkom moet ik hem maar weer eens wat lager zetten.
Euhm, ik denk (doe ik wel eens wat te veel) dat het gewoon kan met een garagekrik en dan de veerpoten verwisselen, maar ik weet niet of ze er kleiner zijn.
Misschien de veerpoten van een GSA…?
Wordt nog leuk om die passend te krijgen voor een BX.
CX-power schreef:Euhm, ik denk (doe ik wel eens wat te veel) dat het gewoon kan met een garagekrik en dan de veerpoten verwisselen, maar ik weet niet of ze er kleiner zijn.
Wordt nog leuk om die passend te krijgen voor een BX.
Meen je dit serieus of maak je een grapje? Zoniet, dan hoop ik dat met het noemen van de trefwoorden “hoogteregelaar” en “afstelling” er iets begint te dagen.
off topic:
Hahahahaha!
Dat off topic: is overbodig Het gaat hier al een hele tijd fftopic
Xsara_Coupe
mpostma schreef:CX-power schreef:Euhm, ik denk (doe ik wel eens wat te veel) dat het gewoon kan met een garagekrik en dan de veerpoten verwisselen, maar ik weet niet of ze er kleiner zijn.
Wordt nog leuk om die passend te krijgen voor een BX.Meen je dit serieus of maak je een grapje? Zoniet, dan hoop ik dat met het noemen van de trefwoorden “hoogteregelaar” en “afstelling” er iets begint te dagen.
Hmm, oké, naja, ik meende het serieus.
Maar dat bewijst mijn Citroënkennis maar weer eens.
Geen punt, ook niet-kenners mogen hier komen
Edit: Ik vroeg een keer aan een garagist, wijzend op een stel veerpoten met mooie schroefveren er omheen, ‘Zijn dat nou de voorste veerpoten van een BX?’. ops:
Schijt aan originaliteit.
Vraagt zich af waar ook weer die online hydrauliek cursus stond…
Als dat is om mijn stomme opmerkingen te voorkomen, dan ben je met een ander stel hersens sneller klaar
Schijt aan originaliteit.
Ik vind deze discussie best interessant, maar kunnen jullie hem misschien in een ander topic voortzetten?
Dit heeft weinig tot niets meer met de wintermeeting te maken, en dit topic raakt zo behoorlijk vervuild…
Zovast bedankt!
Xsara_Coupe