na een oproep van thijs heb ik hem ff gemaak voor jullie.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 114
- Xsara Picasso 1.6i 16v Image
Xsara_Coupe schreef:Ís er hier iemand heel handig met een tekenpakket en kan dit schild:
Ombouwen naar een leuk wintermeeting schild?
Als iemand zo aardig zou willen zijn dit te doen, dan ben ik best bereid om er voor de liefhebber een uit te printen en te lamineren
Xsara_Coupe
Gr, Martijn
Hoe laat wordt er nou verzameld bij BP Bijleveld alvorens in colonne verder te gaan?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Zozo, twee schildjes zelfs
Een voor voor en een voor achter, ofzoiets
Zoals ik eerder al zei, ik zal voor geprinte en gelamineerde exemplaren zorgen voor de liefhebber. Aanvragen graag per pb zodat het topic niet vervuilt!
Xsara_Coupe
PS. Graag ook even welk schild je wil
XBXG schreef:Hoe laat wordt er nou verzameld bij BP Bijleveld alvorens in colonne verder te gaan?
Over die colonne, ik zou daar ook graag aan willen sluiten. Noem maar een tijd en ik ben dr
Ik zou het wel fijn vinden om bij de eerste groep mensen te zitten die daar aankomt…
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:XBXG schreef:Hoe laat wordt er nou verzameld bij BP Bijleveld alvorens in colonne verder te gaan?
Over die colonne, ik zou daar ook graag aan willen sluiten. Noem maar een tijd en ik ben dr
Ik zou het wel fijn vinden om bij de eerste groep mensen te zitten die daar aankomt…Xsara_Coupe
Hopelijk haalt de baas van dat Pannenkoekenhuis een extra zak meel in huis
Zoals het er nu uitziet wordt het behoorlijk druk ja
En als het pannenkoekenmeel op is, is er nog genoeg ander eten hoor
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:Zoals het er nu uitziet wordt het behoorlijk druk ja
En als het pannenkoekenmeel op is, is er nog genoeg ander eten hoorXsara_Coupe
Ja, plakken kaas en spek zeker.
Test
Het is ook een gewoon restaurant, dus een biefstukje of een tosti moet ook wel lukken
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:Het is ook een gewoon restaurant, dus een biefstukje of een tosti moet ook wel lukken
Xsara_Coupe
Ik ben al DIK tevreden met een Broodje Bal van Grootmoeders gehakt
En koffie….VEEL koffie.
Xsara_Coupe schreef:
Xsara_Coupe
Jamaar, je had pannenkoeken beloofd!! (met spek en stroop)
mpostma schreef:Xsara_Coupe schreef:
Xsara_CoupeJamaar, je had pannenkoeken beloofd!! (met spek en stroop)
Hé, jij bent de mental coach. Je moet juist andere mensen opbeuren
Laten we er maar even vanuit gaan dat die man wel weet hoeveel pannenkoekenmix ie moet hebben
Als je er vroeg bent, heb je iig pannenkoeken
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:XBXG schreef:Hoe laat wordt er nou verzameld bij BP Bijleveld alvorens in colonne verder te gaan?
Ik zou het wel fijn vinden om bij de eerste groep mensen te zitten die daar aankomt…Xsara_Coupe
Uurtje of 10.15 afspreken bij BP Bijleveld, en dan zo rond 10.30 op weg naar de meeting.
Is dat iets?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX