Ik zal dan met mede-forummer Duncan Ruseler naar BP Bijleveld rijden. Ik in mijn GS, hij in zijn BX.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik ben er ook om 10:15 bij BP Bijleveld
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik ga er overigens vanuit dat Bram en/of Renz weten waar we naartoe moeten vanaf de Q8, want de GPS ligt in de Gti T bij Le Garage .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Kijk uit voor de hekken he?
René van Maren schreef:Kijk uit voor de hekken he?
Jij heb zeker de krant gelezen vandaag? een Belg die rechtsaf het treinspoor opreed
Juist! sla hier rechts af…KNAL!hahahahaha
Ik denk dat ik ook ff langs kom voor de gezelliheid een soort na meeting zaterdag eerst de bxclub meeting.(de laate voorjaarsborrel )
mzzls
Erik Hannewijk
Totaal aantal Berichten: 6330
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Morgen is er ook een nieuwjaarsmeeting van de XM Club bij Citrotech. Zometeen nog ff 150 broodjes smeren, ‘t is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
Groet,
L
sans-pareil schreef:Ik ga er overigens vanuit dat Bram en/of Renz weten waar we naartoe moeten vanaf de Q8, want de GPS ligt in de Gti T bij Le Garage .
Naar wat voor Citroen kunnen we uitkijken a.s. zondag bij Q8 ?
En de kleur ?
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik denk niet dat je het echt niet kan missen. Deze Brun Scarabee CX Gti 2400 uit 1977 wordt het.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
sans-pareil schreef:Ik denk niet dat je het echt niet kan missen. Deze Brun Scarabee CX Gti 2400 uit 1977 wordt het.
Persoonlijk vind ik die mooier/leuker dan een type 2 CX…
Ik zal er dus zeker naar uitkijken.
Wie komen er nou allemaal naar de BP Bijleveld op de A12 om 10.15?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Morgen is het zover
Straks nog even de restauranteigenaar bellen over het verwachtte aantal mensen en dan is het morgen zover…
Ik heb er iig heeel veel zin in
@XBXG: Ik kom iig om 10.15 naar BP Bijleveld!
Wat ik me afvraag, hoe gaat de route verder lopen?
Komen we via Breukelen of via Loosdrecht..
Ik denk persoonlijk dat de route via breukelen een stuk simpeler is en dat het via breukelen ook makkelijker is de colonne in tact te houden…
Xsara_Coupe
Oke mensen, ik kom ook heb ik zojuist besloten
En bram, Ik hou mijn bx turbodiesel met onder de 3.5 ton gewoon zelf hoor
Ik zal zoiezo om 10:15 bij bp bijleveld aanwezig zijn!
Is er nog iets nodig voor om elkaar te herkennen?
Gaan er ook nog mensen vanuit het oosten die kant op, ik kom zelf uit hardenberg, rij normaal gesproken via de n34 naar zwolle, en dan de A28 op.
Als er iemand vanuit deze omgeving meegaat dan moet hij/zij maar een pbtje sturen voor eventueel een soort mini-colonne
sans-pareil schreef:Ik denk niet dat je het echt niet kan missen. Deze Brun Scarabee CX Gti 2400 uit 1977 wordt het.
Oke…..dan gaan we dus als ik het goed begrijp met z’n vieren vanaf de Q8 Amstelveen naar de meeting.
Een grijze Xantia-HDI, bruine CX, zwarte XM en rode BX.