tot morgen
Mensen, heel leuk die bxen bij elkaar, maar ik ga vooraan staan met mn xsara! Is er trouwens toch maar een van. Dit ivm met het uitdelen van de schildjes
Verder vind ik het een heel leuk idee, types bij elkaar
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:Mensen, heel leuk die bxen bij elkaar, maar ik ga vooraan staan met mn xsara! Is er trouwens toch maar een van. Dit ivm met het uitdelen van de schildjes
Verder vind ik het een heel leuk idee, types bij elkaar
Xsara_Coupe
nou ik vind het vooral leuk dat er allerlei types komen! (mag je interpreteren zoals je zelf wilt)
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 114
- Xsara Picasso 1.6i 16v Image
Helaas door onvoorziene omstandigheden, zal ik morgen niet aanwezig zijn.
Volgende keer hoop ik wel aanwezig te wezen.
Veel plezier morgen.
Gr, Martijn
@hel1:
Ik vind het ook super dat er verschillende citroenen komen, anders wordt het maar een saaie bedoening, en door elkaar parkeren vind ik ook prima. Het is wel zo dat je dan minder snel een kliek bx-rijders krijgt…
@knuffie_nl:
Jammer dat je niet kan komen. Hopelijk volgende meeting beter…
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:@hel1:
Ik vind het ook super dat er verschillende citroenen komen, anders wordt het maar een saaie bedoening, en door elkaar parkeren vind ik ook prima. Het is wel zo dat je dan minder snel een kliek bx-rijders krijgt…
Xsara_Coupe
precies: bx-klieken zijn de ergsten!! en ik kan het weten want ik heb er één
hel1 schreef:Xsara_Coupe schreef:@hel1:
Xsara_Coupeprecies: bx-klieken zijn de ergsten!! en ik kan het weten want ik heb er één
Ze zijn iig de grootste
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:hel1 schreef:Xsara_Coupe schreef:@hel1:
Xsara_Coupeprecies: bx-klieken zijn de ergsten!! en ik kan het weten want ik heb er één
Ze zijn iig de grootste
Xsara_Coupe
En terecht!!
Test
da’s ook weer waar!
Xsara_Coupe schreef:hel1 schreef:Xsara_Coupe schreef:@hel1:
Ze zijn iig de grootste
Xsara_Coupe
de grootste wat zijn ze dan
de grootste kliek natuurlijk
hel1 schreef:de grootste kliek natuurlijk
Laten we het voor de goede sfeer maar even op de grootste kliek houden ja
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
hel1 schreef:tot morgen allemaal!
Ik zat nog even te denken om in de GS te komen, maar het gaat de BX worden. Je kan dus nog even je exje bekijken, toespreken enzo als je wilt.
De GS was natuurlijk leuker geweest, maar haar kofferruimte is eigenlijk net wat te klein en haar APK is net verlopen.
Maandag dan gaat je voor de keuring bij de RDW, ze zullen dan gelijk de LPG installatie keuren en de trekhaak op het kenteken zetten. 3 vliegen in 1 klap dus.
Maar goed, tot morgen allemaal!
patje74 schreef:hel1 schreef:tot morgen allemaal!
Ik zat nog even te denken om in de GS te komen, maar het gaat de BX worden. Je kan dus nog even je exje bekijken, toespreken enzo als je wilt.
De GS was natuurlijk leuker geweest, maar haar kofferruimte is eigenlijk net wat te klein en haar APK is net verlopen.
Maandag dan gaat je voor de keuring bij de RDW, ze zullen dan gelijk de LPG installatie keuren en de trekhaak op het kenteken zetten. 3 vliegen in 1 klap dus.Maar goed, tot morgen allemaal!
kijk maar uit dat dat exje niet terug wilt
toespreken zal ik haar zeker, in het spaans!!!
ik ga alvast het woordenboek lezen.