hele forum kan ook op slot hoor…..
René van Maren schreef:Pas op hoor, anders zet ik voor jullie bestwil dit topic op slot…
Dan zeuren we morgen verder.
Test
ops:
patje74 schreef:hel1 schreef:tot morgen allemaal!
Ik zat nog even te denken om in de GS te komen, maar het gaat de BX worden. Je kan dus nog even je exje bekijken, toespreken enzo als je wilt.
De GS was natuurlijk leuker geweest, maar haar kofferruimte is eigenlijk net wat te klein en haar APK is net verlopen.
Maandag dan gaat je voor de keuring bij de RDW, ze zullen dan gelijk de LPG installatie keuren en de trekhaak op het kenteken zetten. 3 vliegen in 1 klap dus.Maar goed, tot morgen allemaal!
Jammer Patje, had graag mijn GS naast de jouwe gezet…
Ben ik dan echt de enige GS’ser? Waar is Revi? En de enkele andere GS-eigenaren van het forum? Naja, we zien het morgen wel, want ik heb er heel veel zin in!!
Oja, mijn huisgenoot en mede-forummer Duncan Ruseler kan helaas niet komen met zijn BX.
Vandaag even flink de GS gepoetst, dus hopelijk blijft ie vannacht en morgen lekker schoon. (Al moest ik net wel een kat van de motorkap aftrappen. De kat vond de motorkap wel lekker warm om op te zitten… )
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:[
Oja, mijn huisgenoot en mede-forummer Duncan Ruseler kan helaas niet komen met zijn BX.
Dat zei hij al op de BX meeting vandaag. Ik opperde nog dat er misschien wel een Hot-Spot internetverbinding voor zijn laptop zou zijn in die pannenkoekenschuur…Zodat hij door kon werken voor school. Vondt ie toch niet zo’n doed idee….
Test
Thijsvandebles schreef:XBXG schreef:[
Oja, mijn huisgenoot en mede-forummer Duncan Ruseler kan helaas niet komen met zijn BX.Dat zei hij al op de BX meeting vandaag. Ik opperde nog dat er misschien wel een Hot-Spot internetverbinding voor zijn laptop zou zijn in die pannenkoekenschuur…Zodat hij door kon werken voor school. Vondt ie toch niet zo’n doed idee….
Haha, verbaast me niks.
Hij heeft het nogal druk, dus sja, dat moet dan maar voor hè.
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Thijsvandebles schreef:XBXG schreef:[
Oja, mijn huisgenoot en mede-forummer Duncan Ruseler kan helaas niet komen met zijn BX.Dat zei hij al op de BX meeting vandaag. Ik opperde nog dat er misschien wel een Hot-Spot internetverbinding voor zijn laptop zou zijn in die pannenkoekenschuur…Zodat hij door kon werken voor school. Vondt ie toch niet zo’n doed idee….
Haha, verbaast me niks.
Hij heeft het nogal druk, dus sja, dat moet dan maar voor hè.
Citroen gaat altijd voor!!
Test
Thijsvandebles schreef:Simpele Ziel schreef:Thijsvandebles schreef:8 voor de TZi van mijn zus….
32 and counting..
Ik heb begrepen dat jij trakteerd op klepseals? Trakteer ik morgen op een pannenkoek…
Seals wil ik best een keer meenemen hoor….ga jij ze dan monteren
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
pas maar op,
straks eet je nog pannekoeken met klepseals
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
XTR schreef:pas maar op,
straks eet je nog pannekoeken met klepseals
Blijft de olie er tenminste uit..
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Wil best een keer wat klepseals in je 16V stoppen hoor. Moet je wel eerst vanaf jouw woonplaats naar Friesland komen, naar de Citro-schuur van ome Thijs.
Test
Ik gooi mijn PC op slot!! Tot morgen allemaal!!
Test
Trusten
Over een paar uur weer op voor een leuk uitje met de GS. Kan ze allemaal Citro-zusjes op een mooie locatie begroeten.
Ami 8 Club (1970)