prettig ontwerp. Hij is GAAF vooral de wagen van de eerste foto’s in deze draad!
Animal triste post coitum
Ik vind ze ook super ja…ergens heeft het wel iets, snel een auto ineen flansen om mee te kunnen doen aan de rally
Het ontwerp is best wel gaaf eigenlijk…ik heb er in Zwiterland op de ICCCR een stuk of 3 mogen aanschouwen, prachtig…knap geluid ook
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
Die bovenste foto is mooi genomen en geeft precies het pijnpunt aan. Wat is de neus disproportioneel t.o.v. de rest. Een ‘normale’ BX Sport is gewoon prachtig t.o.v. dit snelle gedrocht.
rb schreef:Die bovenste foto is mooi genomen en geeft precies het pijnpunt aan. Wat is de neus disproportioneel t.o.v. de rest. Een ‘normale’ BX Sport is gewoon prachtig t.o.v. dit snelle gedrocht.
precies
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Nietus
Animal triste post coitum
hel1 schreef:ik vinnut nix
Tsja…...ik vind het ook een beetje een *verkrachting* van het originele model.
Vooral die lange neus vind ik lelijk.
De mooiste BX vind ik altijd nog de (rode) GTI 16V met 160 PK :
(en niet te vergeten de tzd-turbo natuurlijk)
ech wel!!!, zo en nu verder met het topic
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 27896
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Bram schreef:hel1 schreef:ik vinnut nix
De mooiste BX vind ik altijd nog de (rode) GTI 16V met 160 PK :
(en niet te vergeten de tzd-turbo natuurlijk)
zo is het maar net
staat er bij Sjoerd auto`s in hilversum ook niet zoiets te koop?
stond er een hele tijd auto is nu weg maar die in rotterdam heb er ook nu een staan
reijer schreef:ik vind het een schitterende bak, al zal het verbruik wel een beetje tegenvallen
staat er bij Sjoerd auto`s in hilversum ook niet zoiets te koop?
Alsof het verbruik van zo’n auto belangrijk is… Ze zijn zo zeldzaam dat er door niemand die zo’n ding bezit er toch nooit dagelijks in gaat rijden. Ik vind hem trouwens even bijzonder als lelijk.
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
keuze genoeg: zelfs een 4TC EVO
http://www.webmycar.com/zonecar/webacar.nsf/fr/517C6CBB78A93816C1256FFA002B3278
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Nou nog even de loterij toucheren a.s. week en dan bel ik die fransoos wel even op. lol
TinusTussengas schreef:reijer schreef:ik vind het een schitterende bak, al zal het verbruik wel een beetje tegenvallen
staat er bij Sjoerd auto`s in hilversum ook niet zoiets te koop?
Alsof het verbruik van zo’n auto belangrijk is… Ze zijn zo zeldzaam dat er door niemand die zo’n ding bezit er toch nooit dagelijks in gaat rijden. Ik vind hem trouwens even bijzonder als lelijk.
Jammer datie er niet als break is
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
citroen23 schreef:keuze genoeg: zelfs een 4TC EVO
http://www.webmycar.com/zonecar/webacar.nsf/fr/517C6CBB78A93816C1256FFA002B3278
Das die gele waar ik het al over had
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
citroenc2 schreef:staat er bij Sjoerd auto`s in hilversum ook niet zoiets te koop?
Die is vorig op Citromobile verkocht aan een Amerikaan van Nederlandse afkomst. Hij komt ook vaak op Citromobile. Heb hem eens gezien in z’n witte SM.
citroenc2 schreef:stond er een hele tijd auto is nu weg maar die in rotterdam heb er ook nu een staan
Waar staat die dan in Rotterdam?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX