XMV6 schreef:Leren interieurs kun je kopen bij http://www.akto.nl en die dertiende ruit? ik heb hem een keer in mijn vorige XM gezet en nu ook over gezet en ik wil hem niet meer kwijt !!! het is ideaal !!!!
Wat moeten we in vredesnaam met Leer voor BMW’s????????
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ds23man schreef:XMV6 schreef:Leren interieurs kun je kopen bij http://www.akto.nl en die dertiende ruit? ik heb hem een keer in mijn vorige XM gezet en nu ook over gezet en ik wil hem niet meer kwijt !!! het is ideaal !!!!
Wat moeten we in vredesnaam met Leer voor BMW’s????????
GRG
Als je handig bent dan kun je er volgens mij best een leuk jasje uit snijden en aangezien het van die stijve kerkbanken zijn, zou je er ook nog wel eens een paar puike schoenen van kunnen maken.
Animal triste post coitum
wel ffff bij citroen blijven .......
bron: marktplaats > auto diversen > onderdelen citroen:
Dit PRODUCT kan VERZONDEN worden
leverbaar voor:
CITRÖEN:
C5
Xsara Picasso 5-zitter
C25 Typ 280/ 290 (1982-1994)
Jumper Typ 230 (1994-2000)
Lederlook stoelovertrekken van zeer hoge kwaliteit. De overtrekken zullen op maat van uw type auto worden vervaardigd. Hierdoor zal alles strak om de stoelen, banken zitten waardoor je een originele lederlook verkrijgt. Ook de hoofdsteunen en armleuningen zullen in dezelfde uitgekozen stijl van de lederlook meegemaakt worden waardoor er dus geen kale plekken zullen ontstaan of stofbekleding plekken waar origineel leder behoort te zitten.
Echt leer wordt erg duur daarom wordt deze imitatie leder aanbevolen die niet van echt te onderscheiden is. Het is mogelijk om echt leder te bestellen , aanbevolen is dan een mix van echt en imitatieleder te gebruiken.
Zitmiddenbanen echt en zijkanten imitatie. De Zitmiddenbaan kan dan besteld worden in geperforeerd of glad leder.
Voor panelen kunnen we geen bekleding leveren. Wel kunt u imitatieleder/leder per lopende meter bij ons inkopen in de gewenste kleur. Zodat de panelen naar wens zelfstandig bekleed kunnen worden.
Naar wens kunnen er logo?s (desingo, amg, brabus, lorinser, enz) of individuele logo?s (b.v. initialen) in het leer gedrukt worden. Ook kunnen de logo?s erin genaaid worden met sierstiksel. Op deze wijze kun je hellemaal de custom made car look verkrijgen.
Alles wordt dus custom made voor uw auto en wensen
De lederlook zal u auto een meerwaarde geven. En is de oplossing voor autoliefhebbers die graag een lederlook willen verkrijgen in hun voertuig.
De lederlookbekleding:
- is op maat gemaakt van uw type auto gemaakt en hierdoor strakke en perfecte pasvorm als een soort 2e huid van uw originele stoelen en bank(en)
- is in de zomer niet zwetend en in de winter niet koud.
- door de microperforatie van het materiaal word de overtollige spierwarmte afgevoerd en verzorgd een aangename zit tijdens het rijden.
- geen ritssluitingen tussen verdeelbare stoel of bankdelen. Ieder deel wordt apart bekleed.
- het is bekend dat na verloop van tijd de stoelen en banken hun stevigheid verliezen. Door de strakke pasvorm van de lederlook zal deze stevigheid volledig terugkeren en wordt de zitpositie verbeterd.
- Het wordt aanbevolen om bij stoelverwarming speciale verwarmingsmatten te plaatsen, deze kunnen zonder probleem geleverd worden.
- De levertijd bedraagt 4 tot 8 weken (op uitzonderingen na, dit zal gemeld worden.
De stoelen en banken hoeven dus niet opnieuw gehuid te worden maar over de oude bekleding heen getrokken. Dit is zelf te doen en u krijgt aanwijzingen hiervoor bijgeleverd.
Prijzenoriëntatie:
Zwart buiten/ binnen keuze * 450,00
Grijs, middelblauw, beige buiten/ binnen keuze * 470,00
Donkerblauw, zandbeige buiten/ binnen keuze * 490,00
* keuze tussen: zwart, grijs, vanille, zandbeige, beige, babyblauw, donkerblauw, bordeaux, bruin, groen.
10,00 meerprijs raflook
30,00 meerprijs pompadoertassen(achter de voorstoelen)
120,00-180,00 meerprijs binnenzitstuk echtleder (kleurenkeuze, geperforeerd of glad)
Een exacte prijs wordt voor bestelling aan u doorgegeven maar zal nooit veel van deze prijzenoriëntatie afwijken.
Ronnie
Eibergen, Gelderland
Voor meer info even mailen.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.