Alcyone schreef:Een AX met hydro lijkt me niet echt zinnig… Een C15 of een busje juist wel, omdat het gemiddelde busje zonder lading verschrikkelijk stuitert. Het lekkerst veren ze als je ze te zwaar belast. Met bolletjesvering ondervang je dit voor een deel (Keertje 9 man in mijn BX. Das pas echt soepel).
hmmm, ik ben nu wel erg dicht bij de aanschaf van een c15 benzine. Eindelijk een bestemming voor mijn TurboCT blok
Hydroliek eronder is dan natuurlijk maar een klein stapje verder
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
voge schreef:sans-pareil schreef:Hmmm, als je ook achterin wilt zitten, misschien moet je dan een BX break inkorten?
Kom op jongens, wie gaat er met photoshop aan de gang??? Dit wil ik zien!!!
Zoiets ?? (ff snel inelkaar gefreubeld)
Auto’s nu:
Citroen xsara, Citroen ID 19 P (1960) en euh…..daihatsu cuore
Gehad: vw polo, ford escort, datsun 100y, peugeot 309, 2 BX-en en een xantia diesel
Mmm, een ax met hydro?
tsja, ,in theorie kan alles, zie alleen het gedoe met hoogteregelaars nog niet zo zitten…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik wil daan nt niet tegenhouden in z’n fantasie maar ax met hydrauliek is toch beetje zinloos..? Waarom niet een BX Cabrio maken ? Men neemt een 14, zaag het dak eraf, verstevigd en gaat naar de RDW
mssl schreef:Ijs schreef:Ik wil daan nt niet tegenhouden in z’n fantasie maar ax met hydrauliek is toch beetje zinloos..? Waarom niet een BX Cabrio maken ? Men neemt een 14, zaag het dak eraf, verstevigd en gaat naar de RDW
Makkelijker gezegd dan gedaan . Maar ik ben benieuwd !
Ik heb een keer op zeer simpele wijze een Visa Cabrio gebouwd. Dat gekke ding werdt gewoon gekeurd door de RDW.
Test
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Bx cabrio is idd leuk…
mischien toch maar eens als ik tijd heb een BX 1400 ophalen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:Bx cabrio is idd leuk…
mischien toch maar eens als ik tijd heb een BX 1400 ophalen
Nee man, dan gelijk een 19TZi ofzo. Als je dan toch een stoere boulevard cruise bak gaat bouwen, moet er wel wat vermogen inzitten….
Maarre, niet om het één of ander, ik loop al een paar jaar serieus met deze gedachte rond….
Test
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Thijsvandebles schreef:McDean schreef:Bx cabrio is idd leuk…
mischien toch maar eens als ik tijd heb een BX 1400 ophalen
Nee man, dan gelijk een 19TZi ofzo. Als je dan toch een stoere boulevard cruise bak gaat bouwen, moet er wel wat vermogen inzitten….
Maarre, niet om het één of ander, ik loop al een paar jaar serieus met deze gedachte rond….
Dat is zo maar om de CV of elektrische ramen hoef je het dan niet te doen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
laten we hier verder gaan:
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=163290&start=165
deze kan dan denk ik op slot
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Op slot?
Ik vind de AX met Hydro nog steeds interessant.
Hoogteregelaars is het probleem in ieder geval niet, dat lijkt mij het makkelijkst.
Veerpoten wordt al wat lastiger om een geschikte te vinden.
WYD schreef:Op slot?
Ik vind de AX met Hydro nog steeds interessant.
Hoogteregelaars is het probleem in ieder geval niet, dat lijkt mij het makkelijkst.
Veerpoten wordt al wat lastiger om een geschikte te vinden.
Zaag gewoon de hele voorkant eraf en las er een Cx subframe aan, wordt’ie wel wat breder
heb je gelijk ook geen veerpoten maar doulbe wishbones voor, achter prop je er een BX, Xantia of Xm subframe onder, lekker met meesturend effect
Nog leuker: schroef een volledig CX subframe achterstevoren aan de achterkant, voor ongeveer hetzelfde, maar dan zonder motor. Dan heb je een AX middenmotor.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
eviltwin schreef:Zaag gewoon de hele voorkant eraf en las er een Cx subframe aan, wordt’ie wel wat breder
Met de nadruk op “wel wat”
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
eviltwin schreef:WYD schreef:Op slot?
Ik vind de AX met Hydro nog steeds interessant.
Hoogteregelaars is het probleem in ieder geval niet, dat lijkt mij het makkelijkst.
Veerpoten wordt al wat lastiger om een geschikte te vinden.Zaag gewoon de hele voorkant eraf en las er een Cx subframe aan, wordt’ie wel wat breder
heb je gelijk ook geen veerpoten maar doulbe wishbones voor, achter prop je er een BX, Xantia of Xm subframe onder, lekker met meesturend effect
Nog leuker: schroef een volledig CX subframe achterstevoren aan de achterkant, voor ongeveer hetzelfde, maar dan zonder motor. Dan heb je een AX middenmotor.
koop een CX en laat hem heel, das nog makkelijker
alleen de c van cx dan vervangen door een a?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
hel1 schreef:alleen de c van cx dan vervangen door een a?
Is misschien wel de meest zinnige opmerking van het hele topic
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY