5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
Mogelijk om een AX met hydro te maken?
stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2230
Geregistreerd: 30-06-2005

Gepost: 14 januari 2006 12:16 AM
  [ # 61 ]
Alcyone schreef:

Een AX met hydro lijkt me niet echt zinnig… Een C15 of een busje juist wel, omdat het gemiddelde busje zonder lading verschrikkelijk stuitert. Het lekkerst veren ze als je ze te zwaar belast. Met bolletjesvering ondervang je dit voor een deel (Keertje 9 man in mijn BX. Das pas echt soepel).

hmmm, ik ben nu wel erg dicht bij de aanschaf van een c15 benzine. Eindelijk een bestemming voor mijn TurboCT blok Cool

Hydroliek eronder is dan natuurlijk maar een klein stapje verder Cool

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  
 
RobH
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 136
Geregistreerd: 27-02-2006

Gepost: 26 juli 2006 02:54 PM
  [ # 62 ]
voge schreef:
sans-pareil schreef:

Hmmm, als je ook achterin wilt zitten, misschien moet je dan een BX break inkorten?

Kom op jongens, wie gaat er met photoshop aan de gang??? Dit wil ik zien!!!

Zoiets ?? (ff snel inelkaar gefreubeld)

Auto’s nu:
Citroen xsara, Citroen ID 19 P (1960) en euh…..daihatsu cuore
Gehad: vw polo, ford escort, datsun 100y, peugeot 309, 2 BX-en en een xantia diesel

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 26 juli 2006 05:29 PM
  [ # 63 ]

Mmm, een ax met hydro?

tsja, ,in theorie kan alles, zie alleen het gedoe met hoogteregelaars nog niet zo zitten…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 31 juli 2006 04:58 PM
  [ # 64 ]

Ik wil daan nt niet tegenhouden in z’n fantasie maar ax met hydrauliek is toch beetje zinloos..? Rolling Eyes Waarom niet een BX Cabrio maken ? Men neemt een 14, zaag het dak eraf, verstevigd en gaat naar de RDW Razz

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 26 september 2006 01:53 AM
  [ # 65 ]
mssl schreef:
Ijs schreef:

Ik wil daan nt niet tegenhouden in z’n fantasie maar ax met hydrauliek is toch beetje zinloos..? Rolling Eyes Waarom niet een BX Cabrio maken ? Men neemt een 14, zaag het dak eraf, verstevigd en gaat naar de RDW Razz

Makkelijker gezegd dan gedaan Wink . Maar ik ben benieuwd Cool !

Ik heb een keer op zeer simpele wijze een Visa Cabrio gebouwd. Dat gekke ding werdt gewoon gekeurd door de RDW.

Test

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 26 september 2006 01:59 AM
  [ # 66 ]

Bx cabrio is idd leuk…

mischien toch maar eens als ik tijd heb een BX 1400 ophalen Cool  Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 26 september 2006 02:04 AM
  [ # 67 ]
McDean schreef:

Bx cabrio is idd leuk…

mischien toch maar eens als ik tijd heb een BX 1400 ophalen Cool  Laughing

Nee man, dan gelijk een 19TZi ofzo. Als je dan toch een stoere boulevard cruise bak gaat bouwen, moet er wel wat vermogen inzitten….

Maarre, niet om het één of ander, ik loop al een paar jaar serieus met deze gedachte rond….

Test

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 26 september 2006 01:56 PM
  [ # 68 ]
Thijsvandebles schreef:
McDean schreef:

Bx cabrio is idd leuk…

mischien toch maar eens als ik tijd heb een BX 1400 ophalen Cool  Laughing

Nee man, dan gelijk een 19TZi ofzo. Als je dan toch een stoere boulevard cruise bak gaat bouwen, moet er wel wat vermogen inzitten….

Maarre, niet om het één of ander, ik loop al een paar jaar serieus met deze gedachte rond….

Dat is zo maar om de CV of elektrische ramen hoef je het dan niet te doen Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 26 september 2006 06:04 PM
  [ # 69 ]

laten we hier verder gaan:

http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=163290&start=165

deze kan dan denk ik op slot Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 27 september 2006 01:33 AM
  [ # 70 ]

Op slot?
Ik vind de AX met Hydro nog steeds interessant.
Hoogteregelaars is het probleem in ieder geval niet, dat lijkt mij het makkelijkst.
Veerpoten wordt al wat lastiger om een geschikte te vinden.

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 27 september 2006 02:54 AM
  [ # 71 ]
WYD schreef:

Op slot?
Ik vind de AX met Hydro nog steeds interessant.
Hoogteregelaars is het probleem in ieder geval niet, dat lijkt mij het makkelijkst.
Veerpoten wordt al wat lastiger om een geschikte te vinden.

Zaag gewoon de hele voorkant eraf en las er een Cx subframe aan, wordt’ie wel wat breder Wink

heb je gelijk ook geen veerpoten maar doulbe wishbones voor, achter prop je er een BX, Xantia of Xm subframe onder, lekker met meesturend effect Cool

Nog leuker: schroef een volledig CX subframe achterstevoren aan de achterkant, voor ongeveer hetzelfde, maar dan zonder motor. Dan heb je een AX middenmotor. Razz

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
Gepost: 27 september 2006 04:08 AM
  [ # 72 ]
eviltwin schreef:

Zaag gewoon de hele voorkant eraf en las er een Cx subframe aan, wordt’ie wel wat breder Wink

Met de nadruk op “wel wat” Laughing  Wink

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 september 2006 08:55 PM
  [ # 73 ]
eviltwin schreef:
WYD schreef:

Op slot?
Ik vind de AX met Hydro nog steeds interessant.
Hoogteregelaars is het probleem in ieder geval niet, dat lijkt mij het makkelijkst.
Veerpoten wordt al wat lastiger om een geschikte te vinden.

Zaag gewoon de hele voorkant eraf en las er een Cx subframe aan, wordt’ie wel wat breder Wink

heb je gelijk ook geen veerpoten maar doulbe wishbones voor, achter prop je er een BX, Xantia of Xm subframe onder, lekker met meesturend effect Cool

Nog leuker: schroef een volledig CX subframe achterstevoren aan de achterkant, voor ongeveer hetzelfde, maar dan zonder motor. Dan heb je een AX middenmotor. Razz

koop een CX en laat hem heel, das nog makkelijker Cool

Profiel  
 
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256
Geregistreerd: 13-06-2005

Gepost: 27 september 2006 08:57 PM
  [ # 74 ]

alleen de c van cx dan vervangen door een a?

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  
 
Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 19 oktober 2006 11:16 PM
  [ # 75 ]
hel1 schreef:

alleen de c van cx dan vervangen door een a?

Is misschien wel de meest zinnige opmerking van het hele topic Smile

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook