hoeveel werk is dat, om het leer los te halen?
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
malle pietje schreef:hoeveel werk is dat, om het leer los te halen?
is te doen…....... beugeltjes onder het leer doorslijpen en vervangen door tyre-raps
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
ik neem aan dat die matjes niet nieuw zijn? Bij Conrad heb ik ze gezien voor 100 euro voor 4!~Toch iets teveel geld eigenlijk….
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
natuuuuuuuuurlijk is dit matje nieuw als jij een adresje weet waar ik die 2e hands kan krijgen dan mag jij het mij vertellen
bovendien: wat heb je aan een 2e hands matje als ie al na een week kapot gaat ....... (en die kans is groot ... heel groot)
maar Conrad en Citroen dat is voor mij (en volgens mij de meeste van “ons”) zo iets als opel en Citroen : vuur en water
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
maar waar heb jij ze dan gekocht?
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
een elektrische gordelspanner? is dat niet mechanisch?
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Hmmm, misschien zit er dan zo’n pyrotechnisch ding dat geactiveerd moet worden.
Serie II XM’s waarschijnlijk, de gordels op mijn nog in te bouwen stoelen zijn op het frame geschroefd…
Of zit het op de plek waar het rolmechanisme zit?
Ik moet het boek er weer eens bijpakken…
heren…...........
fff twee dingen gescheiden houden:
het verhaaltje van cms-je gaat over de module die in een type II onder het middenconsole zit: deze stuurt de airbags aan en de gordelspanners op het moment van een aanrijding. de gordels worden dan strak getrokken dit zijn oranje stekkertjes en oranje snoertjes.
p.s. een type I heeft deze gordelspanners niet.ook geen airbag in het stuur noch in de stoelen. ga je voor de veiligheid kies dan dus een Type II
het verhaaltje hier gaat over het aansluiten van de elektr. stoelen witte stekkers voor de voeding en de bruine voor de stoelverwarming.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
al kan bij bernie de bruine stekker ook zijn tbv indicatie dat de gordels in z’n slot zit…........
aangezien die geen stoelverwarming heeft..
mischien zijn deze stoelen er later bij jou ingebouwd daardoor wellicht wel stoelverwarming maar niet aangesloten.
denk toch dat je het fff moet doormeten fff een ohmmeter over de bruine stekker: geen weerstand oke, gordel in z’n slot en dan wel weerstand dan is het dus tbv van de indicatie.
in het uiterste geval zet je er ff spanning op (die bruine stekker) en voelt of je zitting warm wordt
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.