Concentration au profit des enfants victimes de la catastrophe de Tchernobyl.
Superbe ambiance pour cette première édition… le soleil était de la partie.
Mijn vertaling (4,8 voor Frans):
Bijeenkomst ten bate van de kinderslachtofertjes van de ramp in Tsjernobil.
Fantastische sfeer voor deze eerste keer… de zon was er ook bij.
Schijt aan originaliteit.
maar wel een belgische geit met een belgische plaat
en is volgens mij , aan de reclame van jupiler ,in walonië
veel succes met de restauratie sam
Dyane 6 Confort Commercial 1968
Dyane 6 Confort Commercial 1969
Re: Belgische 2cv AZL 1954
SAMBXSPORT schreef:Leeg
Why?
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ik vrees dat hij het eeuwige gezeik en de daardoor weinige interesse een beetje beu is…
http://home.scarlet.be/clukkers/clukkers/
Belgische Dyane Confort ‘67.
ik dacht al zo iets, spijtig want vond het wel intressant
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Yannick schreef:Ik vrees dat hij het eeuwige gezeik en de daardoor weinige interesse een beetje beu is…
Ik denk niet dat het een gebrek aan interesse, maar een gebrek aan kennis is. Ik kan in ieder geval niets nieuws over die AZL vertellen.
Lelijke Eend schreef:Yannick schreef:Ik vrees dat hij het eeuwige gezeik en de daardoor weinige interesse een beetje beu is…
Ik denk niet dat het een gebrek aan interesse, maar een gebrek aan kennis is. Ik kan in ieder geval niets nieuws over die AZL vertellen.
en daarbij, de laatste post hier is van 18 oktober, 6 dagen voor het begin van het lingerietopic…
dus intresse was er al 6 dagen niet
En daar had ik al niet ens naar gekeken
Tom Duckpower schreef:Lelijke Eend schreef:Yannick schreef:Ik vrees dat hij het eeuwige gezeik en de daardoor weinige interesse een beetje beu is…
en daarbij, de laatste post hier is van 18 oktober, 6 dagen voor het begin van het lingerietopic…
dus intresse was er al 6 dagen niet
Heb ik ooit gezegd dat het aan het lingerie-topic ligt?
ik maak dat op uit het topic van TVS….
Dacht ik al…maar dat bedoel ik helemaal niet, vind het best leuk dat er eens over wat anders gepraat wordt Maar ja, misschien heeft lelijke eend gelijk en ligt het aan de kennis, niet slecht bedoelt overigens.
Ik denk dat een gebrek aan kennis iemand niet gauw aangerekend kan worden. Een gebrek an nadenken wel
Yannick schreef:Dacht ik al…maar dat bedoel ik helemaal niet, vind het best leuk dat er eens over wat anders gepraat wordt Maar ja, misschien heeft lelijke eend gelijk en ligt het aan de kennis, niet slecht bedoelt overigens.
ligt idd aan de kennis.
Het zijn en blijven schitterende eenden, waar er weinig van gemaakt zijn, een lange tijd geleden.
Het zijn er in de loop der jaren ook minder geworden, dus er is weinig over te vinden.
Mensen die er mee/aan gewerkt hebben zullen nu een respectabele leeftijd hebben en zich niet met internet bemoeien.
Ik hoop wel dat sam deze eend in zn oude glorie hersteld krijgt, wat het zou zonde zijn als het er weer 1 minder wordt