Na het ritje met de BX van Harm naar Lille heb ik opeens wel heel erg veel zin in een BX, gewoon eentje voor de heb naast de Xantia
hehe ik heb wel indruk gemaakt… Stuur eens een pb aan tinustilburg… die staat op het punt z’n 19tzi (die ook behoorlijk snel is) naar de sloop te gooien omdat de dynamo kapot is
ZX1.4i schreef:Na het ritje met de BX van Harm naar Lille heb ik opeens wel heel erg veel zin in een BX, gewoon eentje voor de heb naast de Xantia
Ik weet nog iets beters….ruil je Xantia in voor een mooie BX TZD-turbo….dan weet je ook niet wat je meemaakt, als je nog nooit met een (lichte) HP-geveerde Citroen hebt gereden.
Kost minder in WB p/m….gebruikt minder diesel en gaat sneller (180 minimaal)
En die GTI-STOEL hè.....wat zit die lekker (hè Renz ?)
Dan moet het wel eentje zijn met Airco en die zijn niet makkelijk te vinden
Ach, de Xantia rijd prima, heb nog geen enkele bekeuring gehad voor te hard rijden met deze “slome” Xantia
Als iemand een plekje in de Randstad, binnen een straal van 60km vanuit Rotterdam weet om een auto te stallen en waar je ook mag sleutelen, dan hou ik me aanbevolen. Ik heb ooit gezocht op marktplaats voor een dergelijke plaats toen ik een ZX1.9D wilde stallen, maar de prijzen waren om van te
@sohail: heb er ook over zitten denken om iets te huren ergens. Als je nou eens wat in gouda zou kunnen vinden? Samen huren zal goedkoper zijn…
Sleutelplaats is voor mij geen probleem maar wil wel een schuur ofzo hebben om te stallen. In reeuwijk heb je wel wat “boertjes” zitten met ruimte in de schuur…
Een geschorste auto hoeft geen APK te hebben en hoeft niet verzekerd te zijn. Een geschorste auto mag niet op de openbare weg staan en dient dus op prive terrein geparkeerd te staan.
Caroline81 schreef:@sohail: heb er ook over zitten denken om iets te huren ergens. Als je nou eens wat in gouda zou kunnen vinden? Samen huren zal goedkoper zijn…
Gouda zou praktisch geweest zijn voor mij, helaas stop ik met werken in Gouda, over 1,5 week ga ik in Schiedam werken.
Maar de optie om bij een boer een schuurtje ofzo te huren is interessant.
Ik zal aan mijn nieuwe college die uit Reeuwijk komt eens vragen of hij wat weet.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
heb ook nog wel een 1400 staan met werk
iemand intresse?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
McDean schreef:heb ook nog wel een 1400 staan met werk
iemand intresse?
Hoeveel werk? Ik kan wel een tijdelijk iets gebruiken.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
mpostma schreef:McDean schreef:heb ook nog wel een 1400 staan met werk
iemand intresse?
Hoeveel werk? Ik kan wel een tijdelijk iets gebruiken.
uitlaat, veert als een golf, iets speling in stuurkolom (ff vast zetten en klaar), achterarmdarmdraaglagers (worden minder)
Heb nog wel uitlaat delen erbij als je dat wilt
verder is ie goed
uit 1991
donkerblauw
apk t/m vandaag
153 000 km
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!