2 van de 2
 < Vorige 1 2

autoverhuur.. Waar??
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 25 oktober 2005 12:32 AM
  [ # 16 ]

daarom zou ik dat niet overwegen, dat vind ik juist de grootste charme van een Citroën… Had pas een grote aanhanger achter de BX om bij mijn schoonvader een boom uit de tuin te halen. Zei hij dat die aanhanger nogal voorover hing… Even gestart!!  Laughing

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27933

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 25 oktober 2005 12:34 AM
  [ # 17 ]
voge schreef:

daarom zou ik dat niet overwegen, dat vind ik juist de grootste charme van een Citroën… Had pas een grote aanhanger achter de BX om bij mijn schoonvader een boom uit de tuin te halen. Zei hij dat die aanhanger nogal voorover hing… Even gestart!!  Laughing

ik had al zo’n vermoeden Wink
maar Xsara is ook nog een goed verende auto hoor Smile

mooi verhaal Cool

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 25 oktober 2005 12:45 AM
  [ # 18 ]

Dat een Xsara goed veert weet ik, ik zie ze wel eens met een caravan.. Wat een veerweg hebben die auto’s zeg!! Maar ik vind ‘t toch een gemis..

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 25 oktober 2005 01:03 AM
  [ # 19 ]

Ik zou zeker ook LPG overwegen! Mijn vader rijdt nu in een c5 3.0V6, maar dat rijdt echt super!!! Vooral in combinatie met een automaat. Je kan er heel goed rustig mee rijden, maar als je een keer het gaspedaal intrapt, nou houd je maar vast Cool  Very Happy
Op de najaarsmeeting hebben een aantal mensen het ook al opgemerkt; het geluidsniveau binnen in de auto is heel laag, wat het comfort ten goede komt.
Kijk anders eens op www.gasfx.nl. Daar kan je, als je de auto en motor opgeeft, het voordeel ten opzichte van een gewone benzine-auto berekenen.

Succes iig nog met je keuze!

Ps. Is een mooie citroen xm niet iets??
Die auto hebben we dr ook twee van gehad, maar in mijn ogen zijn er maar weinig auto’s die zo comfortabel zijn. Ook de c5 is niet zo comfortabel!!
En je hebt natuurlijk een behoorlijke ruimte. Vooral achterin is de auto een stuk groter dan een c5.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 25 oktober 2005 01:28 AM
  [ # 20 ]
Xsara_Coupe schreef:

Ik zou zeker ook LPG overwegen! Mijn vader rijdt nu in een c5 3.0V6, maar dat rijdt echt super!!! Vooral in combinatie met een automaat. Je kan er heel goed rustig mee rijden, maar als je een keer het gaspedaal intrapt, nou houd je maar vast Cool  Very Happy
Op de najaarsmeeting hebben een aantal mensen het ook al opgemerkt; het geluidsniveau binnen in de auto is heel laag, wat het comfort ten goede komt.
Kijk anders eens op www.gasfx.nl. Daar kan je, als je de auto en motor opgeeft, het voordeel ten opzichte van een gewone benzine-auto berekenen.

Succes iig nog met je keuze!

Ps. Is een mooie citroen xm niet iets??
Die auto hebben we dr ook twee van gehad, maar in mijn ogen zijn er maar weinig auto’s die zo comfortabel zijn. Ook de c5 is niet zo comfortabel!!
En je hebt natuurlijk een behoorlijke ruimte. Vooral achterin is de auto een stuk groter dan een c5.

XM is denk ik duurder om te rijden als een C5 Sad
maar is zeker een gave auto.

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 25 oktober 2005 09:00 PM
  [ # 21 ]

maar weer goedkoper in aanschaf en de nieuwwaarde van een 97er XM zal niet veel hoger liggen dan van een 2002 C5 toch? Alleen wel een brok wegenbelasting erbij. XM is ook wel een mooie wagen inderdaad! (vind ‘m eigenlijk mooier dan een Xant / C5)

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 25 oktober 2005 10:13 PM
  [ # 22 ]
voge schreef:

maar weer goedkoper in aanschaf en de nieuwwaarde van een 97er XM zal niet veel hoger liggen dan van een 2002 C5 toch? Alleen wel een brok wegenbelasting erbij. XM is ook wel een mooie wagen inderdaad! (vind ‘m eigenlijk mooier dan een Xant / C5)

C5 1.8 16v is ongeveer even duur als een XM 2.0 16v tot 97
1.8 doet qua prestaties dan wel onder voor de XM.
C5 2.0 16v is zo’n 2000 tot 4000 euro duurder.
laatste model van de XM is de prijs ongeveer gelijk met een C5
maar je zit wel een belasting schaal hoger Sad

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 25 oktober 2005 11:10 PM
  [ # 23 ]

zoek je ‘t allemaal op of heb je de hele prijzendatabank in je hoofd zitten??  Shocked

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 25 oktober 2005 11:28 PM
  [ # 24 ]
voge schreef:

zoek je ‘t allemaal op of heb je de hele prijzendatabank in je hoofd zitten??  Shocked

ongeveer zit het in me hoofd.

link
maar daar haal de ik info vandaan Smile

en omdat ik pas die excel sheet heb gemaakt zit er dus ook aardig wat in me hoofd. (die heb ik ook gemaakt omdat is dus alle overzichtelijk naar elkaar wou zien, werd zat om elke keer op te zoeken Laughing )
ik rij nu zo’n 26.000 a 30.000 km dit jaar op benzine, dus ben flink aan het rond kijken naar goedkopere alternatieven Wink

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 26 oktober 2005 12:07 AM
  [ # 25 ]

dat snap ik ja, vanaf zo’n 15.000km is benzine volgens mij echt niet leuk meer…

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook