Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Double Chevron schreef:Als de rubber opbobbelt dan heeft dat volgens mij toch wel alle tekenen van roest die van onder naar boven, dus van binnenuit komt. Zeker als de rubber zelf nooit is verwijderd of beschadigd is. Nu ja, ivm roestvorming en garantie zijn er wel al eerder discussies geweest. Die 12 jaar garantie op carosserie is dan volgens mij ook meer een verkoopsargument dan wat anders.
Van binnenuit is bijvoorbeeld vanuit een holle ruimte. Maar nogmaals, raadpleeg de echte deskundigen. Gissen levert niets en doemdenken over gerantiebepalingen ook niet.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Double Chevron schreef:Als de rubber opbobbelt dan heeft dat volgens mij toch wel alle tekenen van roest die van onder naar boven, dus van binnenuit komt. Zeker als de rubber zelf nooit is verwijderd of beschadigd is. Nu ja, ivm roestvorming en garantie zijn er wel al eerder discussies geweest. Die 12 jaar garantie op carosserie is dan volgens mij ook meer een verkoopsargument dan wat anders.
Van binnenuit is bijvoorbeeld vanuit een holle ruimte. Maar nogmaals, raadpleeg de echte deskundigen. Gissen levert niets en doemdenken over gerantiebepalingen ook niet.
Patrick
patrick die fout maken meer mensen toen bij mijn xantia had ik op de deur een plek en zei men ook het is niet hol dus het roest niet
een plate plaat roest net zo hard als een holle ruimte
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Double Chevron schreef:Die 12 jaar garantie op carosserie is dan volgens mij ook meer een verkoopsargument dan wat anders.
Deze negatieve insteek sluit niet volledig aan bij de positieve ervaringen die hier op het forum zijn geschreven betreffende o.a. de achterklep-roest verhalen. Uiteraard is het niet allemaal positief, maar het is zeker niet allemaal negatief.
Daarom ook dat ik bij mijn eerste besluit blijf: een goede garagist maakt het verschil en moet voor zijn klanten de zaken zo kunnen regelen dat het probleem onder garantie valt. Tenslotte is roest roest. Of het nu van binnen, van buiten van achteren of van voor komt : als een goed onderhouden wagen na 5 jaar roest vertoont dan wijst dit voor mij op een constructiefout, dus garantie zonder discussie.
Always Smile
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Double Chevron schreef:Daarom ook dat ik bij mijn eerste besluit blijf: een goede garagist maakt het verschil en moet voor zijn klanten de zaken zo kunnen regelen dat het probleem onder garantie valt. Tenslotte is roest roest. Of het nu van binnen, van buiten van achteren of van voor komt : als een goed onderhouden wagen na 5 jaar roest vertoont dan wijst dit voor mij op een constructiefout, dus garantie zonder discussie.
Veel suc6 met de afhandeling. Laat je nog weten hoe het verder gelopen is?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!