metro2005 schreef:erwt schreef:ik heb een kruising van type 2 en type 3 gti. heb een type 2 gti maar heb al wel een kat. Lijkt me dus de ultieme kruising! of niet?
Heb je dan niet gewoon een type 3 of heb je wel het type 2 blok? (met die pijpjes)
Kijk eens naar de achterlichten in de avatar!!
Vaag… het lijkt erop dat je een type 2 met DKZ motor hebt. Ben je mooi klaar mee, zo’n kat… milieu is voor watjes
kat is ondertussen waarschijnlijk toch wel een eind uitgewerkt, is ‘t niet?
Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
k’Heb een GTI van 1991, model 1992. Das met een kat.
Een type 2 gti is ook met kat geleverd, dat is van +/- april 89 tot eind 89. Daar zitten echter wat rare dingen tussen. Als je een U9 hebt, dan heb je de “trage”.
Ik heb dus ook een “trage” volgens de specs. Dit zijn echter mijn tijden . De 0-100 heb ik in 9,5 seconden gedaan. Vanaf de 3 duizendtoeren begint het feest, als je dan het gas in drukt en vast houd tot plm 6200 ga je echt als de brandweer!
Verders hebben de late GTI’s, met name van model 1992, veel nog wat extra’s: lichtmetaal, bumperlip, sportstuur,
Het verhaal over de GTI van model 1992, en ook de anderen, vind je hier . Het komt ui de Dynamique van september 1991.
Als je het document van Erwt leest, zie je dat de type2 met kat al geleverd is vanaf september 88. Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook niet wist, meende ook het voorjaar van 89 als tijdstip van introductie van de geregelde kat (m.u.v. de 104pk 19 TRi) te weten.
winnetou schreef:Maar 1 ding: denk niet dat je er een rustige snelwegzoever mee koopt, want dan kun je beter op zoek gaan naar een TZD Turbo.
:fijnsturen