Sinds een paar dagen valt de verlichting van het display van de climate control uit wanneer je je verlichting aanzet.
Het display is dan met erg veel moeite nog wel leesbaar(als je weet wat er moet staan )
Als de verlichting uit staat werkt het display wel naar behoren… iemand een idee?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Klinkt als een massa probleem.
Heb ooit zoiets gehad met een radio bij iemand, de radio viel uit wanneer je de verlichting aan deed. Ik heb het toen simpel opgelost door het draadje dat voor de massa werd gebruikt af te koppelen en een massa draadje naar de stuurkolom te trekken.
Ja, opzich wel…alleen was het vroeger dat hij dimt, nu gaat dat ding uit…het is dat het een LCD is dus als je onderste boven in je stoel gaat zitten kun je nog zien dat er iets staat. Zoals ik al zei, hij functioneerde eerst perfect(ook gedimt).
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ik heb nog zo’n ecc unit thuis liggen
door deze ff om te wisselen (5min) is het probleem wellicht sneller te achterhalen.
maar kan me voorstellen dat je daar niet fff voor om wil rijden wellicht dat er een andere xm met ecc in de buurt rondrijd zodat je het fff kan uit proberen
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.