6 van de 10
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »

AX 1.1i tge gekocht voor vriendin, zie p8 (was: vragen…)
q01z
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 60

Gepost: 10 november 2005 01:22 AM
  [ # 76 ]
Rob GT schreef:

Enne… Marc, volgens mij bestaan er geen mintgroene firsts…  Smile

en volgens mij bestaan er geen snelle GTI’s Wink Razz

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 10 november 2005 02:38 AM
  [ # 77 ]
Rob GT schreef:

Misschien is dit nog wat:

Zou het niet doen, is een hobbyhandelaar, kijk maar naar zijn andere advertenties.

Het voordeel van 3 deurs ipv 5 deurs:
- 2 deuren minder die je kan vergeten om op slot te doen
- 2 deur-mechanieken en scharnieren minder die kapot kunnen gaan.
- 2 ruiten minder die open kunnen met een zwengeltje, kan alleen maar kapot gaan of je laat ze per ongeluk open staan.
- 2 deuren minder om aan de binnenkant af te nemen na een wasbeurt.
- Ruimere instap voor, je koopt de auto toch echt voor je zelf en niet voor de passagiers op de achterbank.
- Catalogusprijs van een 3 deurs AX/ZX is lager. dus goedkoper in de verzekering.

Zie je wel, alleen maar voordelen Razz

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 10 november 2005 11:35 AM
  [ # 78 ]

volgens mij verkoopt hij alleen nog een Denon versterker naast deze AX hoor!! Maar vooral die tweede uit noord scharwoude lijkt me op zich wel een mooie auto. Zal het eens met de directie overleggen Wink

en ik ga nu snel weer lesgeven, zo te horen is ‘t nodig Wink

Profiel  

BXsport1986
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 373

Gepost: 10 november 2005 12:39 PM
  [ # 79 ]
ZX1.4i schreef:
Rob GT schreef:

Misschien is dit nog wat:

Zou het niet doen, is een hobbyhandelaar, kijk maar naar zijn andere advertenties.

Het voordeel van 3 deurs ipv 5 deurs:
- 2 deuren minder die je kan vergeten om op slot te doen
- 2 deur-mechanieken en scharnieren minder die kapot kunnen gaan.
- 2 ruiten minder die open kunnen met een zwengeltje, kan alleen maar kapot gaan of je laat ze per ongeluk open staan.
- 2 deuren minder om aan de binnenkant af te nemen na een wasbeurt.
- Ruimere instap voor, je koopt de auto toch echt voor je zelf en niet voor de passagiers op de achterbank.
- Catalogusprijs van een 3 deurs AX/ZX is lager. dus goedkoper in de verzekering.

Zie je wel, alleen maar voordelen Razz

En hij ziet er een stuk beter uit met 3 deurtjes, plus een ruimer aanbod!

To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!

In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi

Profiel  

q01z
< 100 berichten
Rank

Gepost: 10 november 2005 03:16 PM
  [ # 80 ]

misschien wel tegen alle principes van je vriendin in maar:

klikkie!

ok hij is rood, maar niet een verkleurende rood Razz
je hebt dezelfde stoelen als de Volcane zo te zien..
hij oogt ERG netjes
en is ook erg duur Very Happy

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 10 november 2005 07:50 PM
  [ # 81 ]
voge schreef:

volgens mij verkoopt hij alleen nog een Denon versterker naast deze AX hoor!! Maar vooral die tweede uit noord scharwoude lijkt me op zich wel een mooie auto. Zal het eens met de directie overleggen Wink

Ik bedoel de tweede, hij heeft een heel zooitje auto’s bij alle “advertenties van deze gebruiker”.

Als je het mij vraag, zou ik toch gaan voor de AX die Marten heeft voorgesteld.

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 10 november 2005 08:32 PM
  [ # 82 ]
ZX1.4i schreef:
voge schreef:

Ik bedoel de tweede, hij heeft een heel zooitje auto’s bij alle “advertenties van deze gebruiker”.

Als je het mij vraag, zou ik toch gaan voor de AX die Marten heeft voorgesteld.

Heb al wat met Marten gePBt.. ‘t is wel een driedeurs maar voor de rest wel een erg aantrekkelijk aanbod geloof ik.. Weinig kilometers, opvallend veilig kleurtje… Tsja.. Als je ‘t mij vraagt ook!!

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 11 november 2005 02:10 AM
  [ # 83 ]
voge schreef:

opvallend veilig kleurtje…

Zo een zuurstokkleurtje toch? past wel bij een vrouw Very Happy

Profiel  

Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6319

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 11 november 2005 02:34 AM
  [ # 84 ]

Die witte 5-deurs is van mij, ben beslist geen hobbyhandelaar. Zou wel mooi zijn als er geld mee te verdienen was maar dat lukt mij in ieder geval echt niet. Sterker nog, het kost me een boel geld allemaal, maar dat heb je met hobby’s.

Ik wil de AX trouwens verkopen omdat het met mijn postuur echt geen doen is in een AX. Ruil voor ZX of BX 1.4 of 1.9D of iets van die strekking is daarom wel bespreekbaar.

Groet,

L

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 11 november 2005 02:42 AM
  [ # 85 ]

Excuus, ik bedoelde de tweede, maar nu ik nog eens kijk zie ik dat het een autohandelaar is.
Ik denk dat ik hard toe ben aan mijn nachtrust Surprisedops:

Profiel  

Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 11 november 2005 02:51 AM
  [ # 86 ]

Had uit je eerdere bericht wel begrepen dat je de andere bedoelde maar wilde het nog even expliciet vermelden. Geen verwijten verder hoor. Goede nachtrust toegewenst verder. :45

Groet,

L

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 11 november 2005 04:47 PM
  [ # 87 ]
Lucas Unger schreef:

Die witte 5-deurs is van mij, ben beslist geen hobbyhandelaar. Zou wel mooi zijn als er geld mee te verdienen was maar dat lukt mij in ieder geval echt niet. Sterker nog, het kost me een boel geld allemaal, maar dat heb je met hobby’s.

Ik wil de AX trouwens verkopen omdat het met mijn postuur echt geen doen is in een AX. Ruil voor ZX of BX 1.4 of 1.9D of iets van die strekking is daarom wel bespreekbaar.

Groet,

L

Dat je geen hobbyhandelaar was is duidelijk hoor, het ging inderdaad over de tweede… Ik dacht dat alleen de 1.0 versies een 4 bak hadden maar dat is dan kennelijk niet zo?

Profiel  

Lucas Unger
Administrator

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 11 november 2005 06:50 PM
  [ # 88 ]

Het is een 1.1 First uit ‘91, een van de eerste van het nieuwe type. Hij is in September ‘91 op kenteken gezet dus hij zal een paar weken eerder van de band zijn gerold. Een modeljaar begint altijd na de zomer het jaar er voor. Modeljaar ‘92 begint dus met de produktie vanaf augustus ‘91.

Ik heb van een garage ook wel eens een 1.1 met 4-bak te leen gehad, maar dat was een oud type. Met die vier versnellingen is best te leven trouwens, harder dan 130 is sowieso niet leuk in een AX en in de stad is het helemaal genoeg. De 1.1 is nog verrassend soepel voor zo’n klein blok.

Groet,

L

Profiel  

Rob GT
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505

- Saxo vts 1.4
Gepost: 11 november 2005 10:15 PM
  [ # 89 ]

Kijk eens aan! Ik wist wel dat ik die naam vaker had gezien!

Maar Voge… Marc wil je vast wel helpen met inbouwen van een 5 bak (hij heeft er vast nog wel een paar in zijn schuur liggen) Heeft ie in een middagje wel gedaan denk ik.

Profiel  

q01z
< 100 berichten
Rank

Gepost: 12 november 2005 01:28 AM
  [ # 90 ]

lol Smile ik heb er idd nog 2 op voorraad.. maar de staat daarvan is onbekend Confused

ennuhm, vogel kan dat zelf ook Very Happy samen zijn we binnen het uur klaar Wink

Profiel  

6 van de 10
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook