Is zoiets plug & schakelen :
Ik bedoel hiermee de schakelstangetjes enzo, zijn die van 4 en 5 bak gelijkt :
ja is gewoon hetzelfde sohail
En Voge, ben je vandaag nog op strooptocht geweest naar een AX :
oké lieve kijkbuiskindertjes, weer eventjes ontopic:
Gisterenmiddag heb ik een einde gemaakt aan de strooptocht.
Het is een donkerblauwe AX 1.1i TGE uit 10-1995 geworden.
De auto heeft 152.000km op de teller en bij deze kilometerstand is ‘ie voorzien van een nieuwe distributieset, nieuwe voorbanden, remschijven voor en een nieuwe uitlaat.
Voor de rest ziet het wagentje er nog erg goed uit. Dat wil zeggen: Op twee of drie kleine parkeerschades (minideukjes) na was er niets aan de auto te ontdekken. Ook ziet ‘ie er van binnen bijna uit alsof ‘ie niet is gebruikt!
Ik zal vanmiddag alvast een aantal foto’s posten, woensdag gaan we ‘t autootje ophalen!
Ik ben benieuwd…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Hier dan de foto’s. (ik doe een poging om er linkjes van te maken ivm de laadtijd!)
(dit vind ‘k wel een beetje zielig hoor, ‘k heb al 6 meters in de BX )
en… is ‘t wat?
Ik krijg iedere keer: forbidden acces fout melding..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
mm, raar.. werkt het met de foto’s op p5 wel?? (van die auto bij Jetcars…)
en anders:
http://www.kodakgallery.com
email: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
ww: citroenbx
Nope, werkt niet…
FF inloggen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
mm, ik snap er niks van.. Misschien komt Patje74 nog wel te hulp schieten ofzo!! Voorlopig maar even inloggen dan inderdaad..
Staan ook meteen de foto’s van de forummeeting op, mocht je interesse hebben. De foto’s staan in ‘t mapje ‘AX Carolien tijdens proefrit’ of iets dergelijks.
Ik was zelf nog aangemeld. Heb mezelf daar nu afgemeld, nu zou ‘t voor jou zeker moeten werken, hoewel ik niet weet of dat veel uitmaakt..
Ik kon wel inloggen en kijken: ziet er goed uit…krijg het alleen ook niet voor elkaar om de foto’s nu hier te laten zien. Vreemd, want mij is dat nu toe wel elke keer gelukt met kodak…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ik kon wel inloggen en kijken: ziet er goed uit…krijg het alleen ook niet voor elkaar om de foto’s nu hier te laten zien. Vreemd, want mij is dat nu toe wel elke keer gelukt met kodak…
erg vreemd ja, maar goed.. Dan moeten de kijkers thuis ook maar even inloggen…
Mooi autootje hè!?! Ik vond ‘t ook zeker niet tegenvallen! Rijdt nog best lekker ook, zo’n 1.1i!
Voor een kleine stadsrakker is die 1.1i meer dan pittig genoeg…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
feliciteerd vogel!
erg mooi axje.. ziet er keurig uit en gezien het late type waarschijnlijk ook geen/weinig roest achter de lampjes?
ik eis nu natuurlijk wel 3 dingen van je:
lidmaatschap caroline hier
lidmaatschap caroline axclub
en dat je m vd week komt showen!