fantomas schreef:Minimaal 80 dan maar…:-)
Ja dat kan ook En verplicht ruimte maken voor invoegende visa’s…
Je moet eens weten hoeveel mensen naast me blijven hangen Moet het meestal van de vrachtwagenchauffeurs hebben…
Caroline81 schreef:Je moet eens weten hoeveel mensen naast me blijven hangen Moet het meestal van de vrachtwagenchauffeurs hebben…
1 lach, bloot schoudertje en je hebt ze! Niet meer chagrijnig vandaag?
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
BXsport1986 schreef:Caroline81 schreef:Je moet eens weten hoeveel mensen naast me blijven hangen Moet het meestal van de vrachtwagenchauffeurs hebben…
1 lach, bloot schoudertje en je hebt ze! Niet meer chagrijnig vandaag?
nee hoor
Maar werkt vaak wel ja, als ik beetje hulpeloos kijk gaan ze wel aan de kant. Terwijl als ik mijn “flikker nou eens op - blik” gebruik gaan ze niet zo gauw.
Beetje gas los (of gaspedaal door de bodemplaat heen trappen) en dan stuur naar links. Een ruimte die 1 cm langer is dan jouw auto is al meer dan zat !
Of je gaat (beduidend) langzamer rijden dan de andere auto’s en op het juiste moment gooi jej e stuur om. De auto’s achter je moeten dan wel even flink in de ankers, maar het werkt wel !
Kom op zeg, jij hebt 50pk in je Visa en dan niet kunnen invoegen ?
Schijt aan originaliteit.
Er zijn genoeg van die hufters (pardon my french) die zo lopen te suffen of te klooien dat je er zelfs met 350 pk niet tussenkomt. Hoe vaak ik me wel niet afvraag waar mensen in vredesnaam mee bezig zijn als ze autorijden. In iedergeval niet met anticiperen!
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Anticiperen ja…
Mensen moeten eens dat woord leren begrijpen en gebruiken!!
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
renz schreef:Hetzelfde geldt voor die hufters die zo ver mogelijk doorrijden op de invoegstrook en dan op het laatste moment, of zelfs al op de vluchtstrook hun auto ervoor gooien… dan ga ik toch echt niet aan de kant! :evil
Als iedereen gewoon voldoende afstand gaat houden en de invoegers gaan voor de verandering eens gang maken op de invoegstrook, dan hoeft er niemand aan de kant te gaan. (waardoor er vaak gevaarlijke situaties op de linkerbaan voorkomen)
En als je wegens een luchtgekoelt tweecilindertje de hele invoegstrook (of meer ) nodig hebt om op gang te komen dan is dat zo, jammer dan. Je mag voor mij rijden hoor!
Maar als je voldoende PK’s hebt, al naast de doorgetrokken streep (uit gewoonte) je linker knipperlicht aan zet en daarnaast geen gang maakt…. Tja, dan heb je pech bij mij. (dat zijn waarschijnlijk de zelfde mensen die met het linker knipperlicht aan, een rotonde af rijden )
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
M&M schreef:Gelukkig rijdt minister Peijs in een zuinige niet vervuilende auto
Oh, dat valt mee. Er zit slechts een 3498 cm3 benzine blok in!
Volgens mij is dat ding gepantserd en heb je zo’n blok wel nodig om vooruit te komen ...
Schijt aan originaliteit.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lelijke Eend schreef:Volgens mij is dat ding gepantserd en heb je zo’n blok wel nodig om vooruit te komen ...
Zo zwaar was hij niet hoor. Ik geloof 1500Kg (geen zin om het nogmaals op te zoeken ops: )
Dan heb je aan een 150Pk genoeg om normaal vooruit te kunnen, daarbij komt natuurlijk de vraag; waarom benzine?
M&M schreef:Gelukkig rijdt minister Peijs in een zuinige niet vervuilende auto
Wie fotografeert er nou HSF op de achtergrond???
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
citrocitrus schreef:M&M schreef:Gelukkig rijdt minister Peijs in een zuinige niet vervuilende auto
Wie fotografeert er nou HSF op de achtergrond???
De concurrent?
Lelijke Eend schreef:Volgens mij is dat ding gepantserd en heb je zo’n blok wel nodig om vooruit te komen ...
Een paar weken terug was Minister Zalm voor een politiek avondje in mijn stamkroeg. Zijn chauffeur stond met een dikke mercedes voor de deur en ik heb even met die man gebabbeld. Die wagen was niet gepanserd.. Leuk detail..ondanks de parkeersensoren zat er een flinke kras op de voorbumper. Dit was gebeurd bij het achteruitrijden. Maar goed… erg off-topic fftopic .. dat zeg ik…...
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
patje74 schreef:Lelijke Eend schreef:Volgens mij is dat ding gepantserd en heb je zo’n blok wel nodig om vooruit te komen ...
Zo zwaar was hij niet hoor. Ik geloof 1500Kg (geen zin om het nogmaals op te zoeken ops: )
Dan heb je aan een 150Pk genoeg om normaal vooruit te kunnen, daarbij komt natuurlijk de vraag; waarom benzine?
Hoezo? Ik red het toch ook met 1300 kg en 70 PK?