apart zeg! ben benieuwd wanneer er weer iemand komt die iets vindt wat erhaaks op staat…
Ik vind dit bericht eigenlijk veel interessanter…..
Nu zal je misschien zeggen “dat heeft er niets mee te maken”, maar dat is dan weer niet waar. Want als wij het met zn allen eens wat meer doen zitten we minder op de weg, minder auto’s is minder vervuiling, minder vervuiling is weer lekker 100/ 120 rijden!
Dus: jullie weten wat jullie te doen staat!
To drive or not to drive… that is the big Citroën question!!
In het verleden: BX Sport 1985 gris renard, BX Sport 1986 rood, ZX 1.9 D 1995 rood, Citroën AX 1.1 Tge 1992 rood, Citroën Xsara break 2.0 Hdi
kan offtopic meelullen toch niet laten. Maar kan me niet voorstellen dat dat soort cijfers betrouwbaar zijn. Je kunt aan het condoom verbruik niet afmeten hoeveel sex er gehouden wordt. Nederlandse vrouwen zijn tenslotte massaal aan de pil.
Neemt niet weg dat het gemiddelde best omhoog zou mogen. Ik haal het gemiddelde ook aardig omlaag op het moment
115 heh?
yeah right…
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
ik ben van mening dat overdag tijdens de spits wel 80 mag maar dan moeten ze buiten de pits wel de snelheid verhogen naar 140
Ik kom niet verder dan 12
wacht maar af tot je de cx heb dan ga je vanzelf wel harder rijden
Bij normaal gebruik is 150 wel haalbaar zeg maar…
tipje voor jimmy, laat het topic nog eens goed op je inwerken…
citroenc2 schreef:wacht maar af tot je de cx heb dan ga je vanzelf wel harder rijden
Dat bedoel ik niet…
De CX zal bij mij niks tekort komen
citrocitrus schreef:citroenc2 schreef:wacht maar af tot je de cx heb dan ga je vanzelf wel harder rijden
Dat bedoel ik niet…
lig hier in een deuk, mensen op school zitten echt zo:
Caroline81 schreef:citrocitrus schreef:citroenc2 schreef:wacht maar af tot je de cx heb dan ga je vanzelf wel harder rijden
Dat bedoel ik niet…
lig hier in een deuk, mensen op school zitten echt zo:
klopt ik zit op school en verveel me rot
maar met de cx heb je gewoon niet in de gaten hoe hard je rijd is mijn ervaring toen ik heb net had reed ik ook vaak te hard met de cx
Ben toch nog in afwachting van een boete, kunnen we vast wel nog wat bij
Totaal aantal Berichten: 27933
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
citroenc2 schreef:ik ben van mening dat overdag tijdens de spits wel 80 mag maar dan moeten ze buiten de pits wel de snelheid verhogen naar 140
Kijk mijn idee
Ik vind het gewoon nergens op slaan als het wel rustig is op die punten om dan 80 te gaan rijden.
Als je daar s’avonds 80 rijdt verlies je zeker weten je concentratie!
140 is best te doen, vaak is het 2 of 3 baans dus het langzamere verkeer kan makkelijk gepasseerd worden.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Er stond laatst een “aardig” stuk over files, capaciteit van de weg, rijgedrag van automobilisten en nog zowat in de Volkskrant geloof ik. Wanneer de snelheid onder 90 km/u zakt schijnt de onderlinge afstand van auto’s te wijzigen en neemt de wegcapaciteit agv lagere doorstroming weer af. Er was een hele verhandeling over geschreven. Jammer dat ik het nu even niet paraat heb. Maar inderdaad lijkt het er sterk op dat de 80km maatregelen een tegengesteld effect hebben. Hopelijk hebben ze in de Den Haag de “guts” om de maatregelen te wijzigen, want dit lijkt nergens op.
Sterkte daar met filerijden.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!