Zolang ze hier in het noorden niet van die wegen hebben vind ik het best, trajectcontrole..wasda?
Geduld, geduld… Rond Groningen staat het iedere morgen en avond al lekker vast.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Apprentice schreef:Zakkenvuller Spee wenst echter niet te stoppen met z’n controles. Volgens hem is onvoldoende aangetoond dat het niet werkt.
Met z’n laatste uitspraken probeert Spee mensen op het verkeerde been te zetten. De marge daar is maar 4km/u. Als iedereen daar echt een beetje harder gaat rijden hebben ze bij de NSB ( Nationale Struikrovers Brigade, ook wel politie genaamd) geen personeel genoeg om de fotorolletjes te wisselen. Iedereen gaat dan op de bon.
En daar is het allemaal om te doen. De staatskas moet gevuld worden.
Met veiligheid of milieu heeft dit allemaal niets te maken.
Btw: kan iemand mij trouwens uitleggen hoe het in dit land mogelijk kan zijn dat een Officier van Justitie een besluit van een minister naast zich neerlegt en vrolijk op eigen houtje doorgaat met z’n controles?
Uiterst dubieuze reactie (wel enigszins begrijpelijk). Spee legt geen besluit naast zich neer, want het besluit is nog niet genomen omdat eerst alle procedures moeten worden doorlopen. Die kosten nou eenmaal tijd. Weliswaar willen tal van kabinetten de regels versimpelen, maar zo snel gaat dat niet helaas.
En over zakkenvullen gesproken: te hard rijden kost je een prent. Had je een taart verwacht?? Hoe vervelend deze 80km zone nu ook is, tis niet anders.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
“Verkeersofficier van justitie Koos Spee weigert te stoppen met de trajectcontrole op de 80 kilometer-zone, zoals minister Peijs (Verkeer) had voorgesteld. ,,Er is er maar een die daar over gaat, en dat ben ik,’’ zegt officier Spee.”
Bron: http://www.ad.nl
Deze megalomane prutser kent z’n grenzen echt niet.
En inderdaad: zolang de politie zich niet met z’n kerntaken gaat bezighouden, maar alleen burgers bekeurt voor onzinnige en snel te cashen “vergrijpen” heb ik geen goed woord voor de dames en heren over.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Nogmaals, ik begrijp jullie standpunten. Maar voor het overgrote deel hebben we het als automobilisten toch echt voor onszelf verprutst door te hard te rijden. Daarnaast is ons wegennet overbelast, vervolgens worden er verschillende maatregelen getroffen (meestal druppel op de gloeiende plaat), en is het nu helaas niet mogelijk om deze maatregel terug te draaien. Als echter alle autmobilisten nu eens met het koppie erbij gaan rijden dan hoeven we niet zo snel stil te staan. Mja, 6 miljoen auto’s in zo’n klein land…......
Leg je er maar bij neer.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
re
hoe moeilijk is het nu om die nare 80 borden te vervangen voor 100 borden…...?
Opel: Overal Plezier En Liefe
Re: re
broertje schreef:hoe moeilijk is het nu om die nare 80 borden te vervangen voor 100 borden…...?
sleutel 13 mee
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.