Nou ja, hij heeft anderhalf jaar de tijd gehad, dus ik denk het wel!
Ik zou graag pic’s zien
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
goed bezig vortex
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
ik ga deze week of volgende week tijdelijk in een AX rijden, een inruiler van de zaak.
Dan ga ik mijn BX helemaal aanpakken. ivm werkeloosheid enzo is het het hele project stilgelegd.
ik werk nu weer een jaar bij een garage waar we ook schade doen, dus kan alles mooi zelf doen. Eerst effe een mooie deal sluiten met de baas, en dan aan het werk. als ik ga beginnen plaats ik zowiezo weer foto’s.
er zitten op verschillende plaatsen ook nog wat roest, en dat moet ook weg. en achter komen er gewoon 2 nieuwe complete achterschermen in. die liggen al reeds klaar. verder heb ik 3 complete 16V MK2 sets liggen, dus dat komt wel goed.
En de kleur ??? die word iig anders dan dat ie nu is
maar dat blijft nog even een geheim
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Hier de eerste foto’s van me nieuwe AX’je voor voorlopig. Mijn schoonmoeder gaat er mee rijden als ik klaar ben met de BX.
Woensdag gaat het dan eindelijk beginnen
zo, het weekend zit er weer op. dit weekend niets aan de BX gedaan, de vrouw wou eerst het huis boven helemaal opknappen. dus dat maar eerst gedaan. tja….soms moet je prioriteiten stellen he. maar vanaf morgen gaan we er tegen aan met de BX.
De voorkant heb ik er nog wel vrijdag na het werk effe snel afgehaald. dus dat is al gedaan. morgen deuren helemaal kaal maken en alvast beginnen met uitdeuken hier en daar.
Dus vanaf morgen, FOTO’S
En nu de foto’s van DAG 1
Vandaag alvast 1 scherm uitgedeukt en geschuurt met 120. Om half 6 stond de taxi “lees AX” klaar om me weer naar huis te brengen. dus nog effe snel wat foto’s gemaakt, en morgen gaan we weer verder.
De auto had ik afgelopen vrijdag al een stuk uit elkaar gehaald en vast wat geschuurd. tot het begon te regenen.
maar goed, hier zijn de eerste foto’s
mooie restauratie dat zie ik graag
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Al die spullen los op het leer???
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
- BX Sport MK2
- AX GT chic
man als ik dit zie wil ik ook een Bx laten spuiten en dan weer helemaal strak maken… (maar eerst maar is me BX 1400 sport)
heerlijk ga zo door
oudelut schreef:Al die spullen los op het leer???
wou ik ook al roepen zonde man
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Leer moet ook helemaal overtrokken worden, is niet meer in zo’n goeie staat
McDean schreef:man als ik dit zie wil ik ook een Bx laten spuiten en dan weer helemaal strak maken… (maar eerst maar is me BX 1400 sport)
heerlijk ga zo door
ik doe de auto helemaal zelf, ook het spuiten
vortex schreef:Leer moet ook helemaal overtrokken worden, is niet meer in zo’n goeie staat
goed bezig je pakt het dus groots aan
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
- BX Sport MK2
- AX GT chic
vortex schreef:McDean schreef:man als ik dit zie wil ik ook een Bx laten spuiten en dan weer helemaal strak maken… (maar eerst maar is me BX 1400 sport)
heerlijk ga zo door
ik doe de auto helemaal zelf, ook het spuiten
we zijn benieuwd naar de kleur en eindresultaat