De kleur word anders dan nu.
een hele chiq, en zeer aparte lak dat uitstekend bij een BX past naar mijn mening. Ik wil de auto een hele chique en harmonieuze vormgeving geven, zonder dat ie echt opvalt.
Maar wel met een heel mooi effect in de lak
1 ding verklap ik wel, er komt een edel metaal door de lak heen
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
vortex schreef:
1 ding verklap ik wel, er komt een edel metaal door de lak heen
loodmenie??
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
vortex schreef:De kleur word anders dan nu.
een hele chiq, en zeer aparte lak dat uitstekend bij een BX past naar mijn mening. Ik wil de auto een hele chique en harmonieuze vormgeving geven, zonder dat ie echt opvalt.
Maar wel met een heel mooi effect in de lak1 ding verklap ik wel, er komt een edel metaal door de lak heen
een strakke Bx in een aparte kleur die niet opvalt??
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Goh, de loodjes om de wielen te balanceren zijn op de buitenkant van de velg geplakt. Zonde. Ik hoop dat ze er nog af gaan, aan de binnenkant vind ik ze beter op hun plek!
McDean schreef:een strakke Bx in een aparte kleur die niet opvalt??
Als je de kleur ziet zal je me wel begrijpen
BxBandit schreef:Goh, de loodjes om de wielen te balanceren zijn op de buitenkant van de velg geplakt. Zonde. Ik hoop dat ze er nog af gaan, aan de binnenkant vind ik ze beter op hun plek!
Deze velgen had ik er toen tijdelijk opgezet, maar eigenlijk er niet meer af gehaald
De velgen moeten ook opgeknapt worden, en dan worden ze wel aan de binnenkant geplakt.
Maar goed, vandaag niets gedaan, moest overwerken. en door de benauwdheid vandaag vond ik het wel mooi geweest. morgen is er weer een dag
Dus vandaag helaas geen foto’s
- BX Sport MK2
- AX GT chic
vortex schreef:McDean schreef:een strakke Bx in een aparte kleur die niet opvalt??
Als je de kleur ziet zal je me wel begrijpen
we zullen het zien
Zo, vandaag weer wat verder gekomen. Heb 1 voorscherm helemaal gescot-bright aan de bovenkant en in de plamuur gezet. morgen dus even schuren.
Verder de motorkap aan de voorkant ontdaan van al zijn steenslag er zaten gewoon echt gaten in tot in het kunststof. maar goed, dat is er allemaal uit nu
Gelijk ook mijn 2’de set MK2 bumpers van zolder gehaald en bij de rest van de auto gevoegd. kan ik die binnenkort ook gaan “refurbishen”
Hier de foto’s :
goed bezig
Mooi zeg, zouden meer mensen moeten doen!
- BX Sport MK2
- AX GT chic
jummie
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Respect, wat een werk!
Keep up the good work!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Zo, vandaag weer wat verder gekomen. Ik heb het spatbord strak geschuurd en nog wat gaatjes en kleine plekjes met plamuur geegaliseerd.
Verder ben ik alvast begonnen met de achterbumper te scuren. daar moet nog wat werk verricht worden aan de linker hoek, omdat die door de vorige eigenaar in de vangrail gejaagd was.
maar schiet al aardig op, na ik totaal 3 uurtjes werk ongeveer
Hier de volgende foto’s :