afgelopen maandag ging ik naar de garage voor de eerste beurt van mijn C5 (20000km).
auto wordt keurig op de brug gezet en ik kijk zo naar de onderzijde van mijn voordeur en ik zie een kras vanaf de achter deur zo naar de voordeur lopen.
bij nader onderzoek blijkt dat er iemand tegen mijn auto heeft opgezeten resultaat een nieuwe voordeur en het nodigespuitwerk’
ben jezelf zo voorzichtig zorgt iemand anders wel dat je auto beschadigd wordt.
rep kost zo’n 1200 euro
en niemand die een bericht achter laat ofzo.
ik ben potverdikke altijd zo eerlijk om als ik of mijn kids iets uitvreten alles zo goed mogelijk te regelen maar heb jezelf iets aan de hand dan rijden ze weg
maarja volgende week wordt hij gemaakt is de all risk toch nog ergens goed voor
:27
thanks
hufterstreek, ik had het laatst ook op mijn bumper, grote grijze streep. gelukkig kan het bj jou soepel geregeld worden
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
wat een kutstreek zeg!! Karakterloze figuren, die zoiets doen!
hadden we laatst ook met de C3: gratis deuk op parkeerplaats gekregen
deze deuk is vandaag weggehaald, net zoals je dat bij “de grote beurt” ziet gebeuren, heel langzaam, stukje bij beetje wordt de deuk teruggeduwd. resultaat: je ziet er helemaal niets meer van…. vakwerk!
ook de deuk uit mijn c5 is er op deze manier uitgehaald; maar die had ik er zelf ingereden ops:
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
renz schreef:Je vraagt je af wat voor zin het nog heeft om eerlijk te zijn!
Ik snap je opmerking helemaal. Maar als eerlijke mensen besluiten om niet meer eerlijk te zijn, dan is het hek helemaal van de dam.
Uitblijven van schademeldingen
Phritz schreef:renz schreef:Je vraagt je af wat voor zin het nog heeft om eerlijk te zijn!
Ik snap je opmerking helemaal. Maar als eerlijke mensen besluiten om niet meer eerlijk te zijn, dan is het hek helemaal van de dam.
Helemaal mee eens, gewoon jezelf blijven en je normen en waarden hooghouden.
Daarbij passen de volgende uitdrukkingen:
Everything you do comes right back on you
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel
Boontje komt om zijn loontje
Wie weet er nog een paar?
Een deuk in je auto waar je zelf niets aan kan doen is gewoon om ziek van te worden!
Maar als je s’avonds naar je mooie BX 16v terug komt en ze hebben met een sleutel heel je wagen gekrast omdat je sneller dan hun nieuwe BMW accellereerde dan kan je alleen maar gek worden.
Ik had wel het geluk dat die hufter betrapt werd!!
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
BX-GTI-16V schreef:Een deuk in je auto waar je zelf niets aan kan doen is gewoon om ziek van te worden!
Maar als je s’avonds naar je mooie BX 16v terug komt en ze hebben met een sleutel heel je wagen gekrast omdat je sneller dan hun nieuwe BMW accellereerde dan kan je alleen maar gek worden.
Ik had wel het geluk dat die hufter betrapt werd!!
Een als alternatieve straf mag de dader nu schoonmaakwerk verrichten in Citroën garages?
Wat een eikel om uw auto zo te bekrassen. Dus in België lopen er ook al van die dwazen rond.
BTW, indrukwekkend wagenpark bij uw naam vermeld.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Tamelijk eerloos verhaal en dan gaat het nog maar om een auto. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er diep van binnen na een aanrijding met [dodelijke] slachtoffers niet het liefst hard vandoor zouden gaan.
Ik hoor ze denken: “NEE! alsjeblieft geen verantwoordelijkheid, ik ben ook maar een mens”
Animal triste post coitum
Re: Uitblijven van schademeldingen
snah1954 schreef:
Daarbij passen de volgende uitdrukkingen:
Everything you do comes right back on you
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel
Boontje komt om zijn loontje
Wie weet er nog een paar?
Hier een hele mooie:
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet
Amen!
Blijft natuurlijk zo dat ze het hun sleutels van je auto afmoete blijven
hogervp schreef:BX-GTI-16V schreef:Een deuk in je auto waar je zelf niets aan kan doen is gewoon om ziek van te worden!
Ik had wel het geluk dat die hufter betrapt werd!!Een als alternatieve straf mag de dader nu schoonmaakwerk verrichten in Citroën garages?
Wat een eikel om uw auto zo te bekrassen. Dus in België lopen er ook al van die dwazen rond.
BTW, indrukwekkend wagenpark bij uw naam vermeld.
Ik doe mijn best om ze allen aan de praat te houden.
Het probleem is dat er dan een expert bij de BX kwam die hem dan ook nog effe total loss verklaarde omdat hij niet in de gebruikelijke taxatieboekjes staat en bij gevolg alleen de waarde van schroot heeft !
hiep hoi vandaag de C5 naar de spuiter gebracht.
kreeg een mooie vervangwagen een Seat Ibiza
tjonge jonge ik mis mijn C5 nu al
ronama schreef:hiep hoi vandaag de C5 naar de spuiter gebracht.
kreeg een mooie vervangwagen een Seat Ibiza
tjonge jonge ik mis mijn C5 nu al
he’s back
hij is fantastisch gerepareerd, de expert had wat moeite met een nieuwe deur maar het schadebedrijf heeft voet bij stuk gehouden en er is een nieuwe deur in gekomen.
ben overigens blij dat ik die Ibiza heb kunnen terug geven.
ik moet zeggen dat je dit absoluut niet met een C5 kan vergelijken maar ook niet met een C3 of een C2, die rijden ook stuk voor stuk beter dan die Seat.