proficiat
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
re
PHoskam schreef:daar heb je volkomen gelijk in.
vwn een indicatie van levensduur van een auto, mn pa had vroeger een omage station bedrijfsauto, 900000km toen was de carroserie helemaal op, eneige grote motorreparatie was een koprevisie
en dat met een Slopel…..
Tis ook maar net hoe je met eht spul omgaat. Als je gewoon altijd rustig rijdt dan gaat de motor best lang mee. Maar als ik op de motor stap dan weet ik al dat het gas er goed op gaat. Als ik met mijn auto rij dan komt hij niet tot amper boven de 3000toeren. Bij de motor zit hij regelmatig in het rood ops: . ik rij trouwens op een ouwe Honda cb550f.
Opel: Overal Plezier En Liefe
renz schreef:HOERAAAAAAAAAAAAAAAAA Geslaagd!!!!!!
Dus nu op zoek naar een mooie motor voor het volgende jaar
Laat dat zoeken maar aan mij over tijd zat!
( samen sparen heet dat… hahah..)
Verdomme… ik moet mijn theorie-examen nog aanvragen..
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
citrocitrus schreef:renz schreef:HOERAAAAAAAAAAAAAAAAA Geslaagd!!!!!!
Dus nu op zoek naar een mooie motor voor het volgende jaar
Laat dat zoeken maar aan mij over tijd zat!
( samen sparen heet dat… hahah..)Verdomme… ik moet mijn theorie-examen nog aanvragen..
Je mag natuurlijk altijd een keer aan Renz vragen of je mee achterop mag.
Overigens kan het me niet snel genoeg gaan, dat Renz e.o.a. bakbeest in de achtertuin heeft staan…..kan Pa er mooi eens lekker aan sleutelen.
(of poetsen) ops:
Bram schreef:Overigens kan het me niet snel genoeg gaan, dat Renz e.o.a. bakbeest in de achtertuin heeft staan…..kan Pa er mooi eens lekker aan sleutelen.
(of poetsen) ops:
Ben ik erg brutaal als ik stel dat ik dat “bakbeest” wel eens wil uitproberen? Poetsen is aan mij niet zo besteed
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
renz schreef:Een bakbeest???
Ik vind 175 pk op een motor van 174 kg wel meevallen hoor
Kans is groot dat het een Yamaha R6 wordt, of in het geval wat ik hierboven beschrijf ; een Yamaha R1
Ben je wel voorzichtig jongen, je hebt nog niet zoveel ervaring…
Het is altijd hetzelfde liedje met die boy’s he
Ik hem het voor komende zomer pas gepland, en dan maar wel “beperkt” rijden…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
CitroenAZU schreef:EvelienBX schreef:Jammer dat citroen geen motoren heeft
O nee??? :
nou zie je me daar al op rijden whahahaha ... niet echt.
voor mij wordt het gewoon een honda cbr 600f, waneer ik die aanschaf weet ik nog niet. Of ik het nou voor of na de winter moet doen
En nog een motorrijder: Ik heb een Honda CB sevenfifty uit 1995(met kuip en koffers) Ideaal voor de rug en afstanden!
Hiervoor had ik een Kawasaki VN700 Vulcan, maar door haar ben ik een beetje afgeknapt op sjoppertjes. Levensgevaarlijk apparaat
Eindelijk een Berlingo!
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Hier nog eentje: al 14 jaar ongeveer.
ik heb drie Yamaha triples; twee 750-jes en een 850.
‘Spirit of avant-garde’
re
Dit is mijn hok. Ik zou er graag een rickman sport kuip op willen hebben. Maar heb nog niet echt iets kunnen vinden. Verder is het een ramp op wielen
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Re: re
broertje schreef:Dit is mijn hok. Ik zou er graag een rickman sport kuip op willen hebben. Maar heb nog niet echt iets kunnen vinden. Verder is het een ramp op wielen
Leuk!
is t een 550?
heb mn 400 paar maanden terug van de hand gedaan, helaas…
Re: re
ieksEmmu schreef:broertje schreef:Dit is mijn hok. Ik zou er graag een rickman sport kuip op willen hebben. Maar heb nog niet echt iets kunnen vinden. Verder is het een ramp op wielen
Leuk!
is t een 550?
heb mn 400 paar maanden terug van de hand gedaan, helaas…
ah een kenner . Ja dit is een cb550f
Totaal aantal Berichten: 347
- Ami 8 berline
- CX 20 Familiale
Reeds 15 jaar rijbewijs A. Eerste motor was Honda CX500, oud hok maar leuk als eerste fiets. Vervolgens een Kawasaki GPZ500S, was wat betrouwbaarder, ook mee op vakantie geweest. Nu heb ik een Honda Africa Twin 750cc. Heerlijke motor! Rij er nu alleen veel te weinig op… maar weg doen krijg ik (nog) niet over mijn hart.
Met amicale groet,
Ami 8 berline, 1977, Bleu Myosotis.
Ami 6 club berline, 1969, wit met rood dak
C5 2.2hdi berline
Kijk ook eens op: www.amivereniging.nl
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Heb wl mijn rijbewijs al een paar jaar, maar sindsdien maar een paar keer gereden op de motor van mijn schoonvader. Helaas bleek de motor behoorlijk gaar te zijn. Aangezien we bij ons huis geen motor kwijt kunnen komt deze nog wel. Ik heb al wel een aantal jaren gelden mijn oog op een Buell laten vallen. Deze zat ook lekker, kon tenminste gewoon met de voetjes bij de vloer. De rijkwaliteiten weet ik nog niet.
Of zo’n hele oude (BSA,puch of terrot oid) zou ik ook graag willen. Lekker rondtuffen.