Totaal aantal Berichten: 197
- C3 e-HDI
- C5 C5 2.0i Comfort Sedan automaat LPG
ook motorrijders
Ja, voor het comfort, de luxe en de vele kilometers rijd ik Citroën.
Voor de kick een motor.
Ook een beetje comfortabel en luxe: Honda F6C 1520cc 6-cilinder boxer !
Mannen blijven kinderen alleen het speelgoed wordt steeds duurder.
Re: ook motorrijders
Frank65 schreef:Ja, voor het comfort, de luxe en de vele kilometers rijd ik Citroën.
Voor de kick een motor.
Ook een beetje comfortabel en luxe: Honda F6C 1520cc 6-cilinder boxer !
zoals je zegt, maar een goeie motor zit ook wel lekker hoor,
Kijk… op een kawa r5 krijg je na kwartier al een zere kont.. hehehe…
Zit wel eens bij iemand achterop een yamaha, maar na 5 minuten heb ik al last van de rug, dat komt omdat ik hem niet durf vast te pakken dus moet met spieren recht op blijven zitten hehe….
Als je leekker tegen elkaar aan gaat zitten op een motor lijkt het me best knus !!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
dus als ik dan bij je achterop ga zitten moet ik je goed vasthouden ?? ops:
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
renz schreef:McDean schreef:dus als ik dan bij je achterop ga zitten moet ik je goed vasthouden ?? ops:
Hohoho Ik eerst
nou jongens geen ruzie maken hoor
ga je toch allebei tegelijk
renz schreef:maar nu zit je wel achterop bij een vrouw, dat veranderd de zaak natuurlijk
Dat maakt de zaak alleen maar erger… haha, ze mag wel bij mij achterop zitten (al vraag ik me af of ik OOIT eens heb motor gereden met iemand achterop).
mpostma schreef:renz schreef:maar nu zit je wel achterop bij een vrouw, dat veranderd de zaak natuurlijk
Dat maakt de zaak alleen maar erger… haha, ze mag wel bij mij achterop zitten (al vraag ik me af of ik OOIT eens heb motor gereden met iemand achterop).
ik heb al eens iemand achter op gehad, ging prima de eerste keer, maar is wel heel… anders…
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Behalve de 4 citroenen heb ik ook al heeeel lang een BMW R100RT van 1981, waar ik al heeeel veel km mee gereden heb, met en zonder passagiere. Als ze achterop in slaap vallen, weet ik, dat ze niet bang (meer) zijn
Groeten,
DriverD.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
waar blijven de foto’s van al die tweewielers?
mn Duc sinds vandaag geschorst, toch vreemd dat ik dan drie maanden niet ff een stukkie kan gassen…
- GS/GSA 1220 club break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
Als ik wist hoe ik een foto moet plaatsen, had ik dat allang gedaan ops:
Citroen!
ieksEmmu schreef:waar blijven de foto’s van al die tweewielers?
ik heb wel een foto van mij op een kawa, maar daar kijk ik net heel dom, dus die zet ik er echt niet op!
EvelienBX schreef:
ik heb wel een foto van mij op een kawa, maar daar kijk ik net heel dom, dus die zet ik er echt niet op!
Photoshop
mpostma schreef:EvelienBX schreef:
Photoshop
hehehe nee, dat maakt het denk ik nog erger!! dat valt niet weg te halen met photoshop
maak wel een keer een nieuwe
EvelienBX schreef:mpostma schreef:
Photoshop
hehehe nee, dat maakt het denk ik nog erger!! dat valt niet weg te halen met photoshop
maak wel een keer een nieuwe
Ook goed! FF langs de motorzaak om je op de nieuwste Ninja te laten vereeuwigen?
- GS/GSA 1220 club break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
mpostma schreef:EvelienBX schreef:mpostma schreef:
Photoshop
maak wel een keer een nieuweOok goed! FF langs de motorzaak om je op de nieuwste Ninja te laten vereeuwigen?
haha
ach ik maak wel een keer een foto als ik zelf een motor heb