voge schreef:en mijn idee vond je ook niets? Een engelenkring boven je hoofd, maar dan in de vorm van een gebogen C4 grille ofzo??
Hmmm, oke, maar dan zwarte of witte engel?
( houd er rekening mee dat ik blond ben en dat enig zonnebankkuurtje op zijn plaats is )
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
mm… beetje contrasterend is altijd erg mooi.. Black angel?? (Klinkt nog leuk ook toch??)
Ja, dat is dan meer de bengel heh… blijf ik toch
heerlijk toch… Alleen kijk aub niet naar de initialen van Black Angel, zeker niet als je in een ver verleden ooit eens een keer The A team hebt gekeken.. Daar bedoelde ik niets mee hoor!! ops:
Maarre, een hele lieve engel met een aantal donkere kanten?? Niet verkeerd dacht ik zo!!
Hahaha oke…
Eventueel dus met het ‘cirkeltje’ en een schattig wit eendje?
schattig wit eendje mag, maar dan een eend op twee poten of op vier wielen? Dat is me nog niet helemaal duidelijk
voge schreef:schattig wit eendje mag, maar dan een eend op twee poten of op vier wielen? Dat is me nog niet helemaal duidelijk
1 op de achtergrond, 1 in de hand?
wat je met die levende doet laten we helemaal aan jou creativiteit over.. Die auto moet in ieder geval op de achtergrond ja!!
Zo’n schattig donzig dingetje..die houd ik wel vast hoor!!
zo’n schattig, donzig, bijtend, vechtend en ontlastend dingetje bedoel je??
kijk zo hoor ik het graag :d
Mooie plannetjes voor mooie foto’s!
Beetje speels mag het best zijn en in ieder geval 1 citroen en 1 forummer op de foto per maand, meer mag ook.
hè, wat zeg je me nou??? Moeten er AUTO’s op die kalender komen??? Nou begrijp ik je niet meer
Heb je weer niet op zitten letten…
tss tss…
hè, dat heb ik nou wel vaker… Hoe kan ‘t toch… Ik begrijp er niets van.. Raak ik dan echt zo in de war van deze, voor een simpele zeeuw vrij ver gaande, onderwerpen??
Ehm…. ja?