8 van de 13
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

BX 1.9 TZI gekocht.
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 01 december 2005 01:53 AM
  [ # 106 ]
winnetou schreef:

Ja, inderdaad, de hermandad is dol op de A2, staan ook lekker veel flitspalen.  Sad

Niet op het stuk tussen Abcoude en Maarssen hoor…...daar waar je 120 mag. Cool
Flitsers oke…..je moet dus vooral de viaducten in de gaten houden of het einde van een geluidsscherm en zo. Wink

De BX is trouwens klaar…...kan ik hem eindelijk na bijna 3 weken eens gaan rijden zoals het *hoort* Smile
En morgen op de terugweg die HDI (ook 110 pk) eens aan de tand voelen Twisted Evil

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 01 december 2005 01:55 AM
  [ # 107 ]
renz schreef:

zolang ze maar die rode BX pakken en niet die zilveren Xantia Wink

poets m goed, dan reflecteerd de flits Wink

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 02 december 2005 03:59 PM
  [ # 108 ]
renz schreef:

zolang ze maar die rode BX pakken en niet die zilveren Xantia Wink

Hoop voor je dat we niet *gepakt* zijn gisteren, toen je me op de A9 (op het 4-baans stuk) voorbij kwam stuiven….en ik m’n gaspedaal even intrapte en je bij 160 km p/u opeens een rode BX in je achteruitkijkspiegel zag naderen. Twisted Evil  Laughing

*Of ik toen voluit ging* vroeg je thuis nog : NEE dus ! Cool

Jouw HDI 110 pk moet ongeveer even hard gaan als mijn 1.9 TZI….namelijk zo’n 190. Wink

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 02 december 2005 04:03 PM
  [ # 109 ]
Bram schreef:

Jouw HDI 110 pk moet ongeveer even hard gaan als mijn 1.9 TZI….namelijk zo’n 190. Wink

De oude vos is zijn streken nog niet verleerd Very Happy

Ik doe het nu maar ff rustig aan, heb tot nu toe nog maar 160 gereden met de Toulouse.

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 02 december 2005 04:11 PM
  [ # 110 ]

Mijn max met de bx tot nu toe was 190 km/u met nog een stuk gas over Surprisedops: maar de snelweg was op.

Maar eens een keer in Duitsland kijken hoe hard die werkelijk kan Twisted Evil

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 02 december 2005 04:13 PM
  [ # 111 ]
metro2005 schreef:

Mijn max met de bx tot nu toe was 190 km/u met nog een stuk gas over Surprisedops: maar de snelweg was op.

205 met de Turbo D12 (in NL en D). Dat moet de GTI toch ook wel makkelijk kunnen (op de teller). Laten het eens 190 of 195 echt kms zijn.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 02 december 2005 04:24 PM
  [ # 112 ]

Ik zal binnenkort de Xantia die ik van Nico’s vader heb overgenomen aan de tand voelen. Ff lekker dat dieseltje rustig warm rijden en dan even die loden rechtervoet loslaten op het gaspedaal.

Maareh, gaan we niet off-topic hier??

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

easternnl
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 644

- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Gepost: 02 december 2005 07:35 PM
  [ # 113 ]
mpostma schreef:
metro2005 schreef:

205 met de Turbo D12 (in NL en D). Dat moet de GTI toch ook wel makkelijk kunnen (op de teller). Laten het eens 190 of 195 echt kms zijn.

Max snelheid met m’n GTI = 206km/h volgens de GPS. Laat de weg iets aflopen, over de 200 kom je zeker!

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 12 december 2005 08:49 PM
  [ # 114 ]

Zo…..vanmiddag even langs de dealer geweest (zie onderschrift) en Johan heeft getracht om mijn computer uit te lezen (van de TZI dan hè Smile ).

Reden : toen ik hem kocht wilde bij koudstart de choke niet werken….toen ik de accupool eraf haalde was dat euvel meteen verholpen.
Ik wilde alleen nog even weten of er nog meer fouten inzaten, maar de (oude?) uitlees-PC van Johan kon er niks uit halen…m.a.w. deze computer is daar niet geschikt voor.

Niet dat er wat aan de hand is, want de TZI trekt goed door, houdt niet in of zo…..start prima, loopt mooi regelmatig.

Johan kwam nog met een AB voor CV van de BX (en diverse andere modellen, zoals CX) aanzetten, die je er zo in kunt klikken.

Kost 60 euro compleet (met 2 AB’s).....ik heb er nog even mee gewacht, ondanks dat ik mijn oude AB zo ongeveer tegen het raam moet houden wil hij het nog doen (met nieuwe batterijen overigens)....dus dat is een goede tip voor Citrofielen….Johan klikt hem er zo in.

Ik overweeg overigens er 1X p/w een koeriersritje mee te gaan maken, want hij staat meer stil dan dat hij rijdt…..met een tank benzine doe ik bijna 3 weken. Rolling Eyes
En al die vocht is niet zo goed voor de auto.

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 12 december 2005 10:59 PM
  [ # 115 ]

Ik heb binnenkort nog wel een ritje voor je als je wilt Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

easternnl
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 644

- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Gepost: 13 december 2005 01:55 AM
  [ # 116 ]

Moet je de AB ff uit elkaar halen en het glaasje schoonmaken waar het infrarood oog door heen kijkt. Dat helpt echt heel veel, die van mij doet het stukken beter. Ik kan nu weer onder de achterspoiler door mijn auto openen als ik in de koffer moet zijn.

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 13 december 2005 02:08 PM
  [ # 117 ]
easternnl schreef:

Moet je de AB ff uit elkaar halen en het glaasje schoonmaken waar het infrarood oog door heen kijkt. Dat helpt echt heel veel, die van mij doet het stukken beter. Ik kan nu weer onder de achterspoiler door mijn auto openen als ik in de koffer moet zijn.

Ah…..dat is een goede tip, zal het meteen eens gaan doen. Smile

Profiel  

2cvman
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 147

Gepost: 14 december 2005 12:39 AM
  [ # 118 ]
easternnl schreef:

strak plan, maar hoe haal je het glaasje er dan af???

BX Chic 1991, 220000+ km DH-DD-62…..verkocht

Verder met een Renault Clio uit 2006

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 14 december 2005 02:44 AM
  [ # 119 ]
2cvman schreef:
easternnl schreef:

strak plan, maar hoe haal je het glaasje er dan af???

Nou…..het zit met 2 kliksluitingen vast (met een fittingschroevedraaiertje losgemaakt)....en dan zie je het kleine IR-lampje zitten (en aan de zijkant het rode controlelampje).....maar ook toen deed hij het niet, dus ik denk dat als ik weer eens 6 tientjes overheb, de tip van Menno maar opvolg en bij Johan de nieuwe haal.

Ik weet niet wat er verder nog aan die AB kan mankeren….overigens brand het rode lampje WEL als je op de rode schakelaar aan de zijkant drukt Confused

CV met de sleutel werkt trouwens prima.

Lelijke Eend schreef:

Ik heb binnenkort nog wel een ritje voor je als je wilt Wink

Vertel eens ? Smile

Profiel  

> 5000 berichten

Gepost: 14 december 2005 09:13 PM
  [ # 120 ]

Heb de foto van mijn Afstandbediening maar weer even weggehaald…..de pagina zat helemaal vast Surprisedops:  Confused

Staat toch op MSN groepen&mensen;. Confused:

Profiel  

8 van de 13
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook