gefeliciteerd bram de hoeveelste is dit nou?? ik zit op 19 citroens
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
[herhalingmode]gefeliciteerd…[/herhalingmode]
Mooie wagen….
Ook van mijn kant van harte gefeliciteerd met je nieuwe BX!!! Weet je alle knopjes / bedieningsmogelijkheden toch te vinden? Een BX is natuurlijk wel een totaal nieuwe auto voor je
Ik moet zeggen: zo op de foto ziet deze TZI er prachtig uit zeg!!! En inderdaad, voor dat bedrag kun je er gewoon geen buil aan vallen. Als je de klepseals moet laten doen en een nieuwe octopus heb je nog een BX voor onder de €1.000,- toch??
Kortom: Have fun!!! (en verBram je stuur deze keer niet AUB maar zoek meteen een GTI stuurtje )
Bram, van harte gefeliciteerd met je bx. dit is zeker ook een mooi exemplaar
minder voor mij, want aan jou kan ik die van mij niet meer kwijt
Maarja, zo’n rode is idd ook wel errug mooi!!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Hij ziet er fraai uit man! Veel plezier er van.
Het was te verwachten
Gefeliciteerd met je 80-ste auto Bram ! Ik hoop dat je er veel (en lang???) plezier aan zult hebben !
Schijt aan originaliteit.
80’e auto en 19’e Citroen ??.....hmm, eens even tellen hoor
(ik kom op 92 auto’s vanaf 1968….en vanaf 1991 de 16’e Citroen.
En dan nog de GS-break en 2CV niet meegerekend, respectievelijk 20 en 37 jaar geleden.
Wie doet me dat na.
Gefeliciteerd, is zo op de foto en gegevens een hele mooie auto!
Compressieverhouding is natuurlijk 10,4:1 die 88,0 is de boring volgens mij. Ondanks de slechts 109pk is de auto behoorlijk snel met optrekken, maar dat komt natuurlijk door het koppel van maarliefst 158Nm!
Totaal aantal Berichten: 27888
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ziet erg gaaf uit bram
rood vind ik ook erg mooi bij een BX
vooral als die niet roze is geworden maar het ziet er oke uit op de foto
hoop dat je er tijdje plezier van mag hebben, gezien de km stand kan die nog wel even mee
ben benieuwd naar de rest van de :photo
Ik zoek trouwens een zwarte hoedenplank voor de BX (berline)....heeft iemand die te koop liggen. :
Mag er ook eentje zijn met luidsprekergaten erin, die heb ik namelijk nog liggen.
Dit hoedenplank zit er namelijk niet in…...ik zal wel langs de sloop rijden in de buurt, om te kijken of er eentje bij ligt.
(En dank voor alle vorige (en toekomstige) blijk van belangstelling alvast)
En NEE…..dit fraaie zwarte stuur ga ik niet *verBrammen* ...ik heb er namelijk nog eentje liggen hier. (grijs)
Bram schreef:80’e auto en 19’e Citroen ??.....hmm, eens even tellen hoor
(ik kom op 92 auto’s vanaf 1968….en vanaf 1991 de 16’e Citroen.
En dan nog de GS-break en 2CV niet meegerekend, respectievelijk 20 en 37 jaar geleden.Wie doet me dat na.
Sojemieter ...
Bram schreef:Ik zoek trouwens een zwarte hoedenplank voor de BX (berline)....heeft iemand die te koop liggen. :
Mag er ook eentje zijn met luidsprekergaten erin, die heb ik namelijk nog liggen.Dit hoedenplank zit er namelijk niet in…...ik zal wel langs de sloop rijden in de buurt, om te kijken of er eentje bij ligt.
(En dank voor alle vorige (en toekomstige) blijk van belangstelling alvast)
En NEE…..dit fraaie zwarte stuur ga ik niet *verBrammen* ...ik heb er namelijk nog eentje liggen hier. (grijs)
Zal ik dit bericht even voor je afsplitsen naar ‘gezocht’ ?
Schijt aan originaliteit.
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Mooie Biks hoor. Wedstrijdje met m’n GTI houden? Ik kom op 9,5 seconden ongeveer, maar dat probeer ik niet iedere week.
Ik lach altijd hard als ik bij 80 in z’n drie het gas helemaal op de plank hou, 7 seconden later staat 120 dan al voor en bij 130 naar z’n vier. Bwaaaaahhhppp…..
Hoe gaat dat met zo’n 1.9 TZI? Ik heb alleen nog maar in een 1.4i en 1.9 GTI’s gereden.
Lelijke Eend schreef:Zal ik dit bericht even voor je afsplitsen naar ‘gezocht’ ?
Nee hoor, Elmer….hoeft niet.
Ik open niet voor elke futiliteit een draadje.
(Upgrade: ik heb inmiddels al per PB een reactie gehad)
Het staat nu hier….en ach, de sloop is ook geduldig.
easternnl schreef:Mooie Biks hoor. Wedstrijdje met m’n GTI houden? Ik kom op 9,5 seconden ongeveer, maar dat probeer ik niet iedere week.
...........
Hoe gaat dat met zo’n 1.9 TZI? Ik heb alleen nog maar in een 1.4i en 1.9 GTI’s gereden.
Ik zal hem heus wel een keer gaan testen, maar EERST wil ik de noodzakelijke onderhoudszaken gedaan hebben….zoals nieuwe olie, filters e.d.
Dat zal dus ergens volgende week worden.
Maar zo te merken is ie VLOT zat
19TZI, dat is een hele fijne: lekker soepel, makkelijk accelereren.(ik heb er drie jaar eentje gehad, en was er erg tevreden over)
en deze ziet er ook mooi uit, gefeliciteerd
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Gefeliciteerd met je “Return to the BX (part 2?)”. Staat er nog strak bij. Gezien de km.stand kun je weer jaren vooruit
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)