hoi bij mijn broer brandt het acculampje van zijn xsara al een paar weken.
nu heb ik gemeten dat de accuspanning 14.4 v is dus hij wordt wel geladen.
rara wat kan dat zijn????
groetjes fraaske
Zo te lezen word de accu absoluut bijgeladen, anders kun je niet weken lang door blijven rijden.
Heb je de aansluitingen op de dynamo al gecontroleerd, er zit daar een draadje voor het controle lampje als het goed is.
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
laten we eerst eens beginnen te vragen met wat voor een Xsara we hier te doen hebben, I of II…. Picasso of gewoon….. Diesel of benzine….
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
hey hier fraaske weer.
ik heb het even gevraagd en het is een gewone xsara berline 1.6
benzine van mei 1998.
en ik dacht zelf inderdaad iets van een sensor die dat lampje laat branden.
zit dat ding op de dynamo?????
en idd als de accu niet bijgeladen zou worden is hij denk naar +/- 2 uur wel leeg.
alvast bedankt voor de moeite.
groetjes fraaske
Op de Dynamo zitten een aantal draadjes, volgens mij is het een dun draadje dat je op een clipje steekt.
is er ergens op internet een electrische schema hiervoor ???
alvast bedankt fraaske
niemand????????????????????????????
Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
nee, neimand heeft een digitaal schema voor deze auto op zn computer staan, vreemd he?
schema’s varieren van tijd tot tijd, van een bepaald organummer toto een bepaald organummer.
ga naar een dealer, neem je orgnisatienummer mee en vraag m vriendelijk of ie een schema voor je uit wil printen.
kost niets.
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
oldenhage schreef:
ga naar een dealer, neem je orgnisatienummer mee en vraag m vriendelijk of ie een schema voor je uit wil printen.
kost niets.
Nou ja niets??, sommige dealers zeggen geen nee tegen een zak gevulde koeken
Het is goed dat je deze opmerking maakt, ik ben er zelf al eens tegenaan gelopen dat de kleurcodes niet klopten met wat er in de vraagbaak stond
oldenhage schreef:nee, neimand heeft een digitaal schema voor deze auto op zn computer staan, vreemd he?
schema’s varieren van tijd tot tijd, van een bepaald organummer toto een bepaald organummer.
kost niets.
zo gek is dat niet hoor, het shema van mijn yamaha thunderace kan ik zo van internet afhalen
donderkont schreef:zo gek is dat niet hoor, het shema van mijn yamaha thunderace kan ik zo van internet afhalen
Niet alle fabrikanten zijn zo makkelijk met technische informatie.
Maar goed, voor een Citroen is genoeg te krijgen in de boekhandel en anders ga je met een zak gevulde koeken naar een dealer en die kijk je lief aan