2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

Een van de meest waanzinnige stukjes film die ik ken…
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 17 november 2005 01:47 AM
  [ # 16 ]

Over die stuurfouten, heb de theorie gelezen dat ie uitwijkt voor zo’n frans wegverhoginkje… maar het is wel interessant die ogenschijnlijke afslag verandering.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 17 november 2005 09:46 AM
  [ # 17 ]

Hmmm, volgens IMDB is het in 1976 opgenomen:

http://www.imdb.com/title/tt0169173/

IMDB schreef:

The route taken in the film is 10.42 km long (6.48 mi). It takes the driver 7.57 to cover that distance, giving him an average speed of 78.64 km/h (48.86 mph).

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”

Profiel  

FLYING DUCKMAN
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 786

- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Gepost: 17 november 2005 12:20 PM
  [ # 18 ]

Eigenlijk is het superascociaal, belachelijk, levensgevaarlijk etc…

maar ow wat is het gaaf! -)))))

Dat red je tegenwoordig echt niet meer en die stoplichten door rood rijden, ai ai ai…

Blij zijn dat er niets mis gegaan is inderdaad…

Groeten Flying Duckman

Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)

(en nog een Saab 900i)

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 17 november 2005 06:31 PM
  [ # 19 ]

ik had er net al ff met mijn broer over en heb het net zelf ook eens nauwkeurig bekeken en kan niet anders dan concluderen dat het fake is.

Profiel  

FLYING DUCKMAN
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 786

- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Gepost: 17 november 2005 09:47 PM
  [ # 20 ]

Hmmm ik ben het toch niet met je eens. Ik heb de film net eens goed bekeken en de hoofdtelefoon erbij opgezet om het geluid goed te kunnen horen en de variaties in toonhoogte en de echo van tunnels en gebouwen is toch wel duidelijk hoorbaar, plus dan nog het geluid als hij auto’s en vrachtwagens passeert, is wel degelijk echt, dat lijkt me erg stug als dat toen erin is gebouwd. Plus is de film ook niet versneld, want je kon duidelijk zien dat sommige mensen echt aan de kant sprongen of hard wegrenden en versneld ziet dat er heel anders uit. Dus wat mij betrefd is de film echt authentiek en gaaf! Ik ga hem mooi branden!

Groeten Flying Duckman

Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)

(en nog een Saab 900i)

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 17 november 2005 11:31 PM
  [ # 21 ]

Het beeldmateriaal is al door heel wat film professionals bekeken, dat is zowiezo echt. De soundtrack weet ik niet, ik vind het raar dat je niet iets hoort behalve motor en banden… verder is er niets… sluit het alleen niet uit.

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 17 november 2005 11:33 PM
  [ # 22 ]
sans-pareil schreef:

Het beeldmateriaal is al door heel wat film professionals bekeken, dat is zowiezo echt. De soundtrack weet ik niet, ik vind het raar dat je niet iets hoort behalve motor en banden… verder is er niets… sluit het alleen niet uit.

als ie de tweede keer door een klein tunneltje rijdt hoor je bij het uitrijden van geluiden van de ophanging..
verder hoor je idd niks..
maar het blijft gaaf…:mrgreen:

Profiel  

xm_turbo
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 841

- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Gepost: 18 november 2005 12:19 AM
  [ # 23 ]
FLYING DUCKMAN schreef:

Hmmm ik ben het toch niet met je eens. Ik heb de film net eens goed bekeken en de hoofdtelefoon erbij opgezet om het geluid goed te kunnen horen en de variaties in toonhoogte en de echo van tunnels en gebouwen is toch wel duidelijk hoorbaar, plus dan nog het geluid als hij auto’s en vrachtwagens passeert, is wel degelijk echt, dat lijkt me erg stug als dat toen erin is gebouwd. Plus is de film ook niet versneld, want je kon duidelijk zien dat sommige mensen echt aan de kant sprongen of hard wegrenden en versneld ziet dat er heel anders uit. Dus wat mij betrefd is de film echt authentiek en gaaf! Ik ga hem mooi branden!

Om even van de film af te wijken en puur over audio te babbelen Wink  Audio kan je wel degelijk zo bewerken, met ProTools en Sound Forge (met alle Waves plug-ins)  kom je een heel eind. Very Happy Uiteraard een bak goede samples mag niet ontbreken. Voor de rest…gaaf filmpie, heb hem nu op schijf hahaha!

Groets Ruben (een studiotechnicus)

See, buy, fly C5 V6

http://www.rasaudio.nl

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 18 november 2005 08:49 AM
  [ # 24 ]
sans-pareil schreef:

ik heb begrepen dat een heel aantal professionals het bekeken hebben en dat het zowiezo fake is

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 18 november 2005 10:57 AM
  [ # 25 ]

Fake of niet (je kan een aantal keren zien dat het beeld versneld is), het is een zeer leuk fillmpje.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 18 november 2005 11:13 AM
  [ # 26 ]
erik wijngaarden schreef:
sans-pareil schreef:

ik heb begrepen dat een heel aantal professionals het bekeken hebben en dat het zowiezo fake is

Nouja, definieer ‘fake’. Wat is er fake aan? Het is een tocht door parijs. Dat is sowieso duidelijk, ik denk in 1976 niet dat we het over CGI hebben. Het motorgeluid staat ter discussie, daar heb ik ook mijn twijfels bij. Ik heb nu van ‘professionals’ zoals filmmensen en coureurs hier en daar eigenlijk alleen maar vernomen dat hij zeker niet versneld is, aan de snelheid van het overige verkeer te zien. Dat hij geen 200km/u haalt klopt ook wel, als je naar het eerste stuk op de prefierique rijdt haapt ie inderdaad maar 106 km/u ofzo. Het hele parcours is gemeten, en hij doet het in 7.57, da’s gemiddeld 78 km/u. Best hard, maar geen formule 1 tempo. Niettemin, ik vind het een debiele vaart om door rode stoplichten mee heen te schieten en blinde straten in te duiken. Wat blijft er dan precies nog over wat fake is? Het is echt gemaakt als een stukje film, niet een reality show, en inderdaad misschien was het geen ferrari. De ‘pros’ zijn het er voor zover ik kan vaststellen er grotendeels over eens. 200 km.u haalt ie niet, hard gaat ie wel. Het geluid klopt niet want op dat eerste stuk zou ie naar zijn vijf schakelen en bij ongeveer dat toerental loopt een 275 GTB iets van 240. Het beeld is echter niet versneld, dus dat is echt, dat het niet mocht van de politie is ook duidelijk want Lelouch is ogenschijnlijk ervoor gearresteerd. Het geluid klopt waarschijnlijk niet, voor de rest heeft iemand inderdaad met een hele hoge gemiddelde snelheid door parijs gescheurd in een voertuig op een hele vroege zomerochtend. Het is duidelijk een stukje cinema, en zeker niet een camcorder op het stuur ‘kijk eens hoe hoog de snelheidsmeter gaat’ motorfilmpje, dat is waar. Maar het zomaar te betitelen als fake is denk ik een beetje kort door de bocht Wink,

Profiel  

citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 315

Gepost: 18 november 2005 10:48 PM
  [ # 27 ]

Nou, heb ‘even’ gekeken.  Shocked  Cool

Je moet de weg wel kennen Wink
En jammer dat hij niet iets langzamer reed..stonden zeer veel smakelijke voitures langs de weg .... heb ze niet eens op mijn gemak kunnen bekijken..

Lekker gestoord… I like it!!:D

How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 21 november 2005 01:10 PM
  [ # 28 ]

Voor de echte liefhebbers:

[url=http://www.rendezvousdvd.com]http://www.rendezvousdvd.com [/url]

Profiel  

Popmart
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 53

Gepost: 21 november 2005 03:46 PM
  [ # 29 ]

Vet filmpje!  Cool

Citroen AX 1.4 GT ‘91
Citroën AX 1.1 First Injection ‘91

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 23 november 2005 09:26 PM
  [ # 30 ]

http://video.google.com/videoplay?docid=-781163969053975339&q=Z3+m+coupe

Dr zijn nog steeds mensen die het doen.
Ditmaal een BMW Z3 M Coupe (mooie wagen)...
en een gast verkleed als motoragent!

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook