vraagje over F1 circuits
Patrick
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 267

Gepost: 17 november 2005 01:21 AM

ben dit jaar naar Spa geweest, was geweldig. Had een Bronzen Ticket, dat betekend dat je alleen rond het circuit mag lopen. dus geen zitplek.
Zo zie je het hele circuit.

nu zit ik te twijfelen of ik in 2006 naar de Nurburgring of naar Hockenheim ga. Als ik bij ticket info ga kijken lijkt het net of op beide circuits alleen een aantal ‘sta-vakken’ zijn. niet de mogelijkheid om rond het circuit te kunnnen lopen. zoals in Spa, dat je gewoon de wagens nog ziet rijden.

Wie weet hoe het geregeld is op de Duitse circuits. alvast bedankt.

BX 1.4TE 1988 - verkocht
BX 1.9TZI 1991 - overleden
ZX 1.4i Avoriaz 1996 - verkocht
Xsara break 1.8 16v Exclusive 01-2000 - ingeruild
nu:
Xsara break 1.6 16v Difference 12-2004

Profiel  

citrocitrus
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 315

Gepost: 17 november 2005 01:25 AM
  [ # 1 ]

Ik zal mijn vader morgen vragen, die gaat altijd naar Duitsland.

How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…

Profiel  

murphys_law
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 38

- ID/DS DS 23 Pallas
Gepost: 17 november 2005 02:21 AM
  [ # 2 ]

Re: vraagje over F1 circuits

Patrick schreef:

ben dit jaar naar Spa geweest, was geweldig. Had een Bronzen Ticket, dat betekend dat je alleen rond het circuit mag lopen. dus geen zitplek.
Zo zie je het hele circuit.

nu zit ik te twijfelen of ik in 2006 naar de Nurburgring of naar Hockenheim ga. Als ik bij ticket info ga kijken lijkt het net of op beide circuits alleen een aantal ‘sta-vakken’ zijn. niet de mogelijkheid om rond het circuit te kunnnen lopen. zoals in Spa, dat je gewoon de wagens nog ziet rijden.

Wie weet hoe het geregeld is op de Duitse circuits. alvast bedankt.

Dat in Spa lukt je op de Nürburgring niet, je kunt daar achter een hek op je eigen tribune terecht, en daar ben je dan toe veroordeeld tot einde race. Wanneer je buiten de hekken loopt zie je weinig van de race. Wel parkeren op de grote ring, en met bussen naar het circuit dus da’s wel weer lachen.

Ice, Den Haag
DS 21/3 Pallas, Alfa 145 1.9 JTD

Profiel  

WaJo
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 389

- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Gepost: 17 november 2005 10:57 PM
  [ # 3 ]

Op de Hockenheim-ring heb ik alleen ervaring met genummerde plaatsen. Mijn advies is DOEN!!! Echt super goed geregeld daar! Je kunt op de tribune een aantal vakken in maar tijdens de race is het iets minder makkelijk, het is dan gewoon erg druk! Maar het is wel super dat je plekkie gewoon op je wacht en dat je van vrijwel alle plekken een video-wall in binnen bereik hebt.

Het terrein achter de hoofdtibune is voor iedereen bereikbaar. De meeste teams hebben daar een stand waar de coureurs op donderdag, vrijdag en zaterdag regelmatig rondlopen, bij presentaties aanwezig zijn en handtekening uitdelen enzo.
ik heb er zelf nog een BAR-shirt gekocht en laten signeren door Panis!

Na de race heb je trouwens ook de mogelijkheid om op de baan zelf te lopen! Ook een super ervaring!

Hoewel je dus niet het hele circuit over kan, is het echt een aanrader, die vaste plekken!

(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}

Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook