Zo’n lekker vette GTI T2 in het zwart met alu velgen, spoiler, MORETTES en zo’n grille met verstralers in. Fantstisch toch!!! zo zou ik er wel eentje willen (kwijl,kwijl). Of een prachtige serie 1 CX. Vind die morettes toch niet misstaan.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Brrr, vreselijk, die Sjonnie-accessoires. Ze tasten het originele ontwerp dramatisch aan.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Morettes vind ik dus ook helemaal niks. Ze geven wel beter licht, maar het ziet er echt totaal niet uit, breekt sterk de prachtige CX lijn.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
stefaan5089 schreef:Zo’n lekker vette GTI T2 in het zwart met alu velgen, spoiler, MORETTES en zo’n grille met verstralers in. Fantstisch toch!!! zo zou ik er wel eentje willen (kwijl,kwijl). Of een prachtige serie 1 CX. Vind die morettes toch niet misstaan.
je zou maar zo’n grilletje mee hebben genomen uit frankrijk
jack the stripper schreef:Roy, men weet hier niet wie Ferwerda is.
je moet de maat even opgeven bij hun, dan bestellen ze ze
ja beetje dom van me ( was nog een beetje in de wolken van je ds )
ik zal morgen wel even langs gaan met een lamp, als ze te bestellen zijn meld ik het hier wel even
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
jack the stripper schreef:die heb je nog niet he! een ds! moet je hebben man, anders tel je niet echt mee, of een vette gs break met leer…...
ssst
Groet Roy

Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
k ben ook nog op zoek naar een setje voor mijn Prestige, vind ze wel mooier staan op serie 2 dan serie 1, geven een lekker sportief en exclusief tintje. Ik zou er ook nog de alu velgen van op de folders van Cituning onder willen, iemand een idee waar ik die nog kan vinden? (die dikke vlakke 8 spaaks velgen)
ciao,
http://i4.photobucket.com/albums/y145/cxpallas/CX GTI TURBO/S6002249.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y145/cxpallas/CX GTI TURBO/S6002247.jpg
Nu heb ik ook nog een grilletje liggen met mistlampen erin..
Groet Roy

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
mijn bijdrage
mijn bijdrage:
heb mijn setje morette met Siem lampen maar eens gemonteerd. had ze eindelijk compleet. 2 gebruikte (deels beschadigde) setjes gecombineerd tot 1. alles ontroest/gespoten a/d achterkant. nieuwe RVS tapeinden. bevestigingsklemmetjes weer netjes. lampen weer als nieuw, kapjes gespoten.
resultaat :
(alt+p)
(moet ze nog iets stellen)
heb ook nieuwe (NOS) Siem mistlampen gemonteerd, oude waren minder…... en nieuw stads/knipperlicht huis, kan zo weer vooruit !
alleen was het iets bewolkt ten tijde van de foto, dus de gris meteor komt iets vaal uit de foto…... (en de ‘T’ moet er nog steeds op)
heb overigens dus nog rest delen liggen van morettes. mocht iemand wat losse delen kunnen gebruiken om iets compleet te maken, hoor ik dat wel.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Ik ben ook niet echt fan, maar het ziet er wel zeer netjes uit!
Dan ook maar even mij bijdrage;
Het is de CX van m’n vader, maar ik heb hem overgehaald om de lampen te kopen.
En ik heb ze ook opgeknapt en gespoten.
(foto geleend van “CitroënAZU”, genomen op CitFo voorjaarsmeeting in Heusden)
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Mijn Madame dan ook maar even…...
Ex Cit. (in no particular order): CX GTi25 aut., zwart, Madame l’Incontinente. BX 16 TZi aut., zwart, Graf Spee. CX 25 diesel, grijs, Sloompie. CX 25 Prestige aut., hemelsblauw metallique, El Presidente. BX Turbodiesel, rood, Viking. BX Break diesel, wit, UNFOR. BX diesel aut.(!), grijs, “het hok 2”. CX 22TRS, lichtblauw, Rusty. CX 20 Reflex, donkerblauw, Comfy. XM 20 aut., groen, Froggy. XM V6/12 aut., groen, Froggy2. Xantia Break turbodiesel, groen, business slut. ID19, wit, “het hok”.
Nu: Audi A8 V8 aut., grijs, Wolfgang (Boeh!).
KT88 schreef:Mijn Madame dan ook maar even…...
Ah, dat zijn de echte Morette’s.
Met Cibië lampen waarschijnlijk?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90

Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
mijn mening? gewoon normale lampen. Ik moet er zelf niet aan denken die lampen op de mijne te zien..
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,

Totaal aantal Berichten: 27945
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Bij mij blijven ook de orginele erop hoor
Ik vind de morette’s zeker wel mooi, heb ze zelf ook op mijn CX maar de blakers zelf zijn niet goed meer, Bij controle hiervan bleek dat mijn Siem H4 half weggeroest was en dat in de binnenste 2 zelfs water stond.. tijd om iets aan te doen lijkt me
Weet hier iemand of er nog een mogelijkheid is om deze apart te bestellen of heeft iemand ze te koop staan? :
We moeten zorgen dat we morgen niet van gisteren zijn