Geen drugs?
of dieseldampen…
René van Maren schreef:Geen drugs?
of dieseldampen…
Hooguit benzinedampen. Of Feromeren wellicht?
hihi
Okee, Elmer kan ik plaatsen (want IRL gezien), net als Wouter. De dames lukt ook wel, maar wie zijn de anderen?
Misschien een idee om een paar foto’s bij het smoelenboek te zetten?
EW schreef:Okee, Elmer kan ik plaatsen (want IRL gezien), net als Wouter. De dames lukt ook wel, maar wie zijn de anderen?
Misschien een idee om een paar foto’s bij het smoelenboek te zetten?
Nu vergeet ik
Harm nog zowat. Hij was er zaterdag overdag bij. Helaas de enige foto in Elmers foto collectie. Als er een betere foto is, pb me ff dan doe ik de url ff updaten.
Martijn (van Gink) was er ook nog op zondag, maar daar zag ik ook geen foto van.
Ik zal vanavond ook mijn foto’s online plaatsen, met een volledig verslag erbij.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Ik zal vanavond ook mijn foto’s online plaatsen, met een volledig verslag erbij.
mochten het imageshack/photobucket foto’s zijn, maak er dan links van, en plaats niet direct de foto’s
Wat ben jij streng tommie
Welke uploadsites mogen wel?
Caroline81 schreef:Wat ben jij streng tommie
Welke uploadsites mogen wel?
Streng? gewoon voorzorgmaatregelen, anders kan ik, of een andere mod het gaan aanpassen…
welke wel?
die een snelle server hebben.
Zoals webspace van je provider enz
en dan zijn er nog de geocities ed. Geocities heeft alleen een beperking, als de foto’s te vaak bekeken worden doen ze het daarna niet meer, zie mijn avatar…
Die valt ergens straks ook uit
ik plaag alleen maar
niet iedereen heeft eigen webspace… of niet zoveel iig. MSN is vrij snel, alleen bewerkelijk omdat jullie hier de extensie perse op .jpg of .gif willen laten eindigen, dus dan moet je een gedeelte weg knippen per link.
fftopic
Caroline81 schreef:ik plaag alleen maar
niet iedereen heeft eigen webspace… of niet zoveel iig. MSN is vrij snel, alleen bewerkelijk omdat jullie hier de extensie perse op .jpg of .gif willen laten eindigen, dus dan moet je een gedeelte weg knippen per link.fftopic
msn gaat ook. Daarbij moet alleen de getallenreeks achter de extensie (*.jpeg ed) worden weggehaald, dan werkt het wel goed
[edit]Dat is dus al gezegd…Las er weer eens overheen[/edit]
Ter info: toen Caroline mij op de kiek zette, was ik nog nuchter.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Ter info: toen Caroline mij op de kiek zette, was ik nog nuchter.
zou je niet zeggen
Tom Duckpower schreef:Lelijke Eend schreef:Ter info: toen Caroline mij op de kiek zette, was ik nog nuchter.
zou je niet zeggen
hahaha, en wat vinden jullie van elmo z’n kapsel?
Perfect gestyled
Wie heeft dat zo mooi gedaan???
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…