Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
langevelsloo schreef:Mulder schreef:@langevelsloo: je zit vast niet te wachten op een levendige handel in DVD’s en de bijkomende moeite van het kopieren, maarre… is het mogelijk om een DVD’tje bij je af te nemen…?
@ Mulder: Je hebt een PB-tje…
Je hebt er een terug…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
patje74 schreef:Zo, gisteren was goed voor zo’n 15 gig dataverkeer! Maar heb geen vrees, er is nog 65 gig te gaan deze maand.
ik heb deze morgend al mijn best gedaan
toch bedankt om het filmpje op je server te zetten
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Patje en langevelsloo bedankt !
Ik ben nu bezig met het downloaden ...
Schijt aan originaliteit.
Ik heb de film gedownload en gekeken. Ik vond het zeer indrukwekkend om te zien. Zowel het dagelijks leven van die mensen als de technische kant. Echt een leerzame film om te zien!
Bedankt Patje en langevelsloo!
Xsara_Coupe
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Nog even een opmerking, iedereen die de film “The goddess of 1967” ook wil downloaden zal even geduld moeten hebben.
Om mijn dataverkeer vooral te gebruiken aan “Humain trop humain” heb ik deze dus even er af gehaald.
En “The Goddess” is ook absoluut een aanrader!
digibeet vraagje: in welk formaat moet ik de films branden op DVD zodat ze via de DVD-speler op tv kan bekijken ? In neem aan de een willekeurige dvd-speler niet meteen met mpeg, avi, mov, e.d. overweg kan. ops:
Qui, c’est bien moi…Maitre de la Monde….
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
tsjoh ik heb dit topic nu pas doorgelezen.. wat een gave film !!!
althans voor de eerste 16 minuten die ik net gekeken heb.
nog een wonder dat er nog gs-jes rijden tegenwoordig als ik zie hoe die dingen inelkaar gesmeten werden.
btw ik kan ook wel de goddes of 1967 hosten patje.. ik zal ook een kopietje van de HUMAIN TROP HUMAIN online gooien op de cit forum servers dat ontlast jou site weer een beetje.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
erik wijngaarden schreef:tsjoh ik heb dit topic nu pas doorgelezen.. wat een gave film !!!
althans voor de eerste 16 minuten die ik net gekeken heb.
nog een wonder dat er nog gs-jes rijden tegenwoordig als ik zie hoe die dingen inelkaar gesmeten werden.btw ik kan ook wel de goddes of 1967 hosten patje.. ik zal ook een kopietje van de HUMAIN TROP HUMAIN online gooien op de cit forum servers dat ontlast jou site weer een beetje.
De Goddes komt er zo weer op, maar ben momenteel een beetje druk… En ik heb een vrij sjiek hosting pakketje, dus dat loopt wel los.
Maar humain trop humain is echt een aanrader! Je moet hem zeker helemaal zien. Ik zie telkens die spuiter voor me, alles is bedekt, bahalve zijn ogen, mond en neus. En laat dat nu het belangrijkste zijn! DIe vent loopt de hele dag verfnevel in te ademen.
patje74 schreef:En “The Goddess” is ook absoluut een aanrader!
volgens mij kunnen wij daar (onder het genot van een kratje bier) wel
de hele avond discussieren (en dan nog komen we er niet uit).
hele vage film
mischien wel leuk om daar eens een polletje over te plaatsen
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
vond deze film leuker….......... met Louis de Funes
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
citroen23 schreef:patje74 schreef:En “The Goddess” is ook absoluut een aanrader!
hele vage filmmischien wel leuk om daar eens een polletje over te plaatsen
ik vind het ook een hele rare film
alleen beelden van de DS vond ik leuk
arjan_verkade schreef:citroen23 schreef:patje74 schreef:En “The Goddess” is ook absoluut een aanrader!
hele vage filmmischien wel leuk om daar eens een polletje over te plaatsen
ik vind het ook een hele rare film
alleen beelden van de DS vond ik leuk
idem…
ik heb hem gezien toen ik… 11 was?
Ik zou hem nu, zes jaar later, eens moeten herbekijken denk ik.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
rocco schreef:
idem…
ik heb hem gezien toen ik… 11 was?
Ik zou hem nu, zes jaar later, eens moeten herbekijken denk ik.
Denk je??? Komaan! Downloaden en kijken!!! Dit is een stukje Citrocultuur die je niet mag missen.
waar?
er staat geen link bij op http://www.citrofiel.net/index.php?Downloads:Media
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Sorry Rocco, ik dacht dat je het over humain trop humain had…. The Goddes komt binnenkort online. Ik moet hem nog even rippen, maar mijn laptop was softwarematig aan puin…. Gisteren heb ik hem opnieuw geinstalleerd en zodra ik tijd heb, zal ik gaan rippen en uploaden.