Totaal aantal Berichten: 251
Geregistreerd: 17-10-2005
- Xantia 2.0 16v Exclusive Break
De drukregelaar blijft vaak hangen. Meestal als ik gas bij geef gaat ie weer uit of als ik aan het stuur draai. Tijdens het rijden, als de drukregelaar inschakelt, duurt dat langer als voorheen( eerder een fractie van een seconde, nu een halve tot een hele seconde )
Ik heb het vermoeden dat het heeft te maken met de stuurbekrachtiging, die overigens niet lekt. De veerbollen en de voorraadbol zijn reeds vervangen. Heeft iemand een idee? Ik hoor het wel.
Groeten Pasqual.
Heb gereden: bx progress 1.6 tzi uit ‘91, een xantia 1.8 uit ‘93.
Rijd nu: Xantia Break 2.0
Totaal aantal Berichten: 651
Geregistreerd: 12-07-2004
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- Berlingo 2.0HDI 600 4x4 dangel
- Xsara 1.6 prestige coupe
ssssssssssssssssssssssssssssssssss
wat ik uit je verhaal opmaak is het een vloeistofstroom die duidelijker hoorbaar is dan vroeger.
als je iets aan het stuur draait is het waarschijnlijk ook weg.
bij de 2liter xm is dat bijna altijd hoorbaar en kan geen enkel kwaad.
het is niet zo dat de regelaar blijft hangen het gevolg daar van zou zijn dat er ergens in het systeem iets stuk gaat door te hoge druk (+160bar)
alleen een CITROEN rijdt als een CITROEN
Dennis van der Ven of the year
CITROEN DIEMEN