Hallo iedereen,
Op dit moment rijd ik een XM TCT mèt hydractief (de sport / normaal schakelaar) Als je nu terug zou gaan naar een XM (diesel) zonder hydractief, zou je dat verschil goed merken? Is een XM zonder te vergelijken met een XM die in de sportstand staat? Zou het verschil kleiner zijn met de zogenaamde comfort bollen?
Mijn dank voor het beantwoorden van mijn vragen is bij voorbaat al groot!
Totaal aantal Berichten: 43297
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Re: verschil wel / geen hydractief
johanv900 schreef:Hallo iedereen,
Op dit moment rijd ik een XM TCT mèt hydractief (de sport / normaal schakelaar) Als je nu terug zou gaan naar een XM (diesel) zonder hydractief, zou je dat verschil goed merken? Is een XM zonder te vergelijken met een XM die in de sportstand staat? Zou het verschil kleiner zijn met de zogenaamde comfort bollen?
Mijn dank voor het beantwoorden van mijn vragen is bij voorbaat al groot!
EEn xm zonder hydractief rijdt en veert, als alle bollen goed zijn zelfs nog lekkerder als een XM met!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
Als je uit een hydractieve xm komt, dan voelt het heel apart kan ik je zeggen
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Wij hebben zonder, maar ik vind mét gecontroleerder rijden.
Citroën XM 2.9 V6-24V Exclusive 1999 / 210.000 km (juni 2009)