winnetou schreef:Ik denk ook dat het oom agent volkomen worst zal zijn, zolang je je maar normaal gedraagt op de weg. De boogiemannen zijn volgens mij eerder afkomstig van de Douane en de verzekeringsmaatschappijen.
Er hebben nu 2 verschillende experts van verzekeringsmaatschappijen gekeken naar schade aan de Turbo D12 afgelopen jaar. Ik heb geen klachten gehad . Misschien omdat het ivm de schuldvraag ook niet terzake deed. De eerste keer was het ook een expert van de tegenpartij. Die houden toch wel van spijkers op laag water zoeken.
mpostma schreef:Mijn praktijkervaringen wijzen uit dat dit klopt. Politie agenten zijn ook helemaal niet opgeleid om alle motorconfiguraties te herkennen.
Die gast heeft “TURBO” laten CNC-en op zijn kleppendeksel. Oom agent moet wel erg slapen willen ze dat over het hoofd zien
mgf.be forum member
mg_xpower schreef:mpostma schreef:Mijn praktijkervaringen wijzen uit dat dit klopt. Politie agenten zijn ook helemaal niet opgeleid om alle motorconfiguraties te herkennen.
Die gast heeft “TURBO” laten CNC-en op zijn kleppendeksel. Oom agent moet wel erg slapen willen ze dat over het hoofd zien
Dat soort optische pimperij heb ik gelaten voor wat het was (zie mijn website hieronder).
mpostma schreef:Dat soort optische pimperij heb ik gelaten voor wat het was (zie mijn website hieronder).
De PVC buizen zouden iig bij mij wel argwaan opwekken Hoeveel PK had je normaal gezien ? 70 of 90pk waren die dieseltjes toch ? En het nieuwe blok heeft er 110 ? Iig een leuke conversie
mgf.be forum member
mg_xpower schreef:mpostma schreef:Dat soort optische pimperij heb ik gelaten voor wat het was (zie mijn website hieronder).
De PVC buizen zouden iig bij mij wel argwaan opwekken Hoeveel PK had je normaal gezien ? 70 of 90pk waren die dieseltjes toch ? En het nieuwe blok heeft er 110 ? Iig een leuke conversie
Meeste PVC is er al wel weer uit.
Ik heb al die dieselmotoren gehad Origineel 71 pk ongeblazen diesel, daarna 3 jaar een 90 pk turbodiesel en nu de 110 pk turbodiesel. Alleen jammer van die laatste schade
mpostma schreef:
Er hebben nu 2 verschillende experts van verzekeringsmaatschappijen gekeken naar schade aan de Turbo D12 afgelopen jaar. Ik heb geen klachten gehad . Misschien omdat het ivm de schuldvraag ook niet terzake deed. De eerste keer was het ook een expert van de tegenpartij. Die houden toch wel van spijkers op laag water zoeken.
heb je dan niks doorgegeven bij de verzekering over het veranderen van de auto :