hier in emmen is het ook een trieste bedoeling hoor, terwijl 50 km zuidwaarts de mensen moeten graven
hier wat foto’s van onze 2 dagen “heftige” sneeuwbuien !!!
als je goed kijkt zie je gewoon nog het gras liggen naast de weg
hier de auto helemaal bedolven onder…natte druppels…heyyy, ook nog wat sneeuw
zo zag het er vanochtend uit toen ik wakker werd.
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Ik zie dat je ondanks het kleine laagje sneeuw toch een ander vervoer middel gebruikt
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
LEUK die sneeuw, hier (enschede) ligt lekker veel
lekker ff met m’n 4WD GTi stoeien
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n ĂȘane, mear nen wos hef d’r twee.
Simpele Ziel schreef:Ik zie dat je ondanks het kleine laagje sneeuw toch een ander vervoer middel gebruikt
ik ben vandaag nergens heen geweest, alleen met de benenwagen effe eruit geweest.
de fiets is nu wel koud hoor…maar voor 300 meter ga ik niet de auto pakken
Helaas hier nog (steeds) geen sneeuw….wel vond ik nog een foto van Maart dit jaar, toen ik nog de ZX 1.9 D had.
Overigens…..volgens het weerbericht (en het NOS journaal) moet het op dit moment weer flink sneeuwen in het Oosten…..kom eens met nieuwe foto’s…mensen uit die omgeving ?
Totaal aantal Berichten: 106
- C1 Selection 5drs
- ID/DS D Super met 5 versnellingen *VERKOCHT*
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
klopt er komt hier NOG meer sneeuw vandaag al hele dag buiten gewerkt om te repareren op werk heel veel schade ... doodzonde
tis nu helaas te donker om foto`s te maken… ik moet wel zeggen dat ik nu wel afslagen gemist heb en slootjes heel dicht bij heb zien komen….
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
hier sneeuwt het nog steeds niet hoor….denk dat we te hard stoken, en de sneeuwbuien doen verdrijven
in maart hadden we tenminste nog een halve meter sneeuw liggen…dan is het nog te doen
Totaal aantal Berichten: 114
- Xsara Picasso 1.6i 16v Image
Krommenie nog steed sneeuwvrij, vanmorgen wel lopen bikken op de bevroren ramen van de Xsara
Gr, Martijn
Bram schreef:Overigens…..volgens het weerbericht (en het NOS journaal) moet het op dit moment weer flink sneeuwen in het Oosten…..kom eens met nieuwe foto’s…mensen uit die omgeving ?
is wel weer wat bij gekomen, (enschede), maar op het moemnt is het droog
Simpele Ziel schreef:
Kunnen de mensen daar hun auto nog wel terug vinden?
Mijn Xantia was die auto die zo scheef voor de deur gegleden was, dat lukte me gisterochtend dus wel (ik woon een paar honderd meter bij Evelien vandaan). Toen moest het autostoeltje nog uit de 205. Mijn vrouw vertelde me dat ze vrijdag niet weg was geweest, dus de auto moest nog naast de Xantia staan. Na even graven had ik inderdaad het voorportier gevonden. En na tien minuten graven kon ik ook in de kofferbak voor wat andere spullen (waaronder die handige borstel die we altijd gebruiken om sneeuw van de auto te vegen)
Ben samen met de buurman een uur aan het graven geweest zodat we de auto’s van de plek konden krijgen.
Verder ben ik met de Xantia een sneeuwduin ingedoken (hoogte verkeerd ingeschat, dacht dat het wel zou kunnen in verhoogde stand) en heb me toen moeten uitgraven. verder nog een astra gered uit benarde positie. Tja, met dit weer moet je ook niet zonder schep en grote snoeischaar op pad gaan…..
Foto’s volgen. Zit nu bij mijn ouders en de foto’s staan thuis op de pc.
EW schreef:Simpele Ziel schreef:
Kunnen de mensen daar hun auto nog wel terug vinden?Mijn Xantia was die auto die zo scheef voor de deur gegleden was, dat lukte me gisterochtend dus wel (ik woon een paar honderd meter bij Evelien vandaan). Toen moest het autostoeltje nog uit de 205. Mijn vrouw vertelde me dat ze vrijdag niet weg was geweest, dus de auto moest nog naast de Xantia staan. Na even graven had ik inderdaad het voorportier gevonden. En na tien minuten graven kon ik ook in de kofferbak voor wat andere spullen (waaronder die handige borstel die we altijd gebruiken om sneeuw van de auto te vegen)
Ben samen met de buurman een uur aan het graven geweest zodat we de auto’s van de plek konden krijgen.
Verder ben ik met de Xantia een sneeuwduin ingedoken (hoogte verkeerd ingeschat, dacht dat het wel zou kunnen in verhoogde stand) en heb me toen moeten uitgraven. verder nog een astra gered uit benarde positie. Tja, met dit weer moet je ook niet zonder schep en grote snoeischaar op pad gaan…..Foto’s volgen. Zit nu bij mijn ouders en de foto’s staan thuis op de pc.
ben daar bij jou in de buurt op het plijn voor het helios flat, lekker buiten gaan spelen in de sneeuw! ops:
Apeldoorn was net ook mooi wit…De xm doet het netjes ondanks de automaat en de all season banden…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Het was echt feest hier in het Oosten inderdaad. Balen dat we alleen de Twingo maar voor de deur hebben en de eend nog niet. Die Twingo heeft klotebanden onder de auto. Vrijdag eerst ingesneeuwd op het werk, uiteindelijk thuis gekomen, vlak bij Glanerbrug, In totaal met tussenstoppen anderhalf uur over gedaan en zaterdag even sneeuwkettingen gehaald nadat ik weer een dik half uur was bezig geweest de auto uit te graven. Vandaag de auto maar laten staan.
Maar ik miste mijn eend wel, ik kwam altijd door de dikste sneeuw. Maar proberen te zorgen of hij er eind dit jaar eindelijk staat.
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)